اولین مدال نقره تکواندوی ایران بر گردن ولی پور

به گزارش وبلاگ شخصی من، نماینده وزن 58- کیلو گرم ایران با شکست 15 بر 7 برابر مبارز کره جنوبی به نشان نقره بازی های داخل سالن آسیا دست یافت.

اولین مدال نقره تکواندوی ایران بر گردن ولی پور

به گزارش وبلاگ شخصی من، در انتها روز سوم رقابت های تکواندو بازی های داخل سالن آسیا 2017 که به میزبانی کشور ترکمنستان و با حضور 258 هوگوپوش و به مدت چهار روز برگزار می گردد، امروز(چهارشنبه) هادی تیران ولی پور مبارز وزن 58- کیلو گرم ایران پس از استراحت در دور نخست در مرحله یک هشتم نهایی 12 بر 10 در ملاقاتی نزدیک نالبی روسلان از اردن را شکست داد. نماینده سبک وزن ایران در مرحله یک چهارم نهایی رو در روی اینتارات تاناوانگ از تایلند نهاده شد و باز هم به سختی و با نتیجه 18 بر 16 به پیروزی رسید و توانست مدال برنزش را مسجل کند. ولی پور در نیمه نهایی با احتیاج پولاتف از ازبکستان ملاقات می نماید.

هادی تیران ولی پور در مرحله نیمه نهایی نیز با اختلاف یک امتیاز و با نتیجه 13 بر 12 احتیاج پولاتف از ازبکستان را شکست داد و به فینال صعود کرد.

تیران ولی پور در ملاقات انتهای با نتیجه 31 بر 10 مبارزه به جون جانگ از کره جنوبی واگذار کرد و نخستین مدال نقره را برای تکواندوی ایران کسب کرد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "اولین مدال نقره تکواندوی ایران بر گردن ولی پور" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اولین مدال نقره تکواندوی ایران بر گردن ولی پور"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید