تهیه کننده رزیدنت اویل در استودیوی جدیدش یک بازی اکشن نقش آفرینی می سازد

به گزارش وبلاگ شخصی من، طبق جدیدترین اطلاعات منتشر شده، GPTRACK50 به عنوان استودیویی که به رهبری هیرویوکی کوبایاشی (Hiroyuki Kobayashi)، تهیه کننده سابق بازی در کپ کام (Capcom) به وسیله کمپانی NetEase Games در اکتبر 2022 تاسیس شد، هم اکنون در حال توسعه یک بازی اکشن و نقش آفرینی سه بعدی است.

تهیه کننده رزیدنت اویل در استودیوی جدیدش یک بازی اکشن نقش آفرینی می سازد

کوبایاشی در گفت وگو با مجله فامیتسو اعلام کرد که از پذیرش پیشنهاد NetEase Games برای ساخت یک استودیوی تازه در راستای توسعه جهانی آن و بعلاوه این واقعیت که این کمپانی در واقع شرکت مادر Grasshopper Manufacture به رهبری سودا 51 و ناگوشی استودیو به رهبری توشیهیرو ناگوشی (Toshihiro Nagoshi) است، احساس امنیت می نماید.

ناگوشی خالق سری بازی یاکوزا است که در سال 2021 از سگا و استودیو Ryu Ga Gotoku جدا شد و در حال حاضر روی پروژه تازهی کار می نماید و طبق گفته خودش، قصد ندارد به هواداران خیانت نموده و یک بازی چند نفره یا موبایلی عرضه کند. ژانر بازی او در حال حاضر تعیین نیست.

به گفته کوبایاشی، بازی تازه او اثری است که می توانید وقت خود را صرف انجام آن به شکلی که می خواهید، کنید. در حالی که این بازی به سختی نوع خاصی از آثار که انتظار می رود در آن ها به صورت مکرر بمیرید، نخواهد بود، دارای عناصر آشنا مانند کلاس ها، ویژگی ها، سلاح ها و مواردی نظیر شکست آسان تر دشمنانی با ضربه زدن به نقاط ضعف آن ها خواهد بود.

لازم به ذکر است که کلیات دنیای بازی ذکر شده تعیین شده و برنامه فعلی سازندگان این است که نسخه آزمایشی آن تا بهار سال 2024 تکمیل گردد و مدتی بعد از آن به طور رسمی معرفی گردد. در این میان انتظار می رود که توسعه بازی دو تا سه سال طول بکشد. در حالی که کوبایاشی قبلا روی بازی هایی مانند Sengoku Basara و رزیدنت اویل کار نموده است، این اثر تازه در ژانر ترسناک نیست. از طرفی در حالی که هنوز پلتفرم ها بازی تایید نشده اند، کوبایاشی اشاره نموده که می خواهد نسخه فیزیکی بازی خود را برای کنسول ها منتشر کند.

منبع: Gematsu

منبع: دیجیکالا مگ

به "تهیه کننده رزیدنت اویل در استودیوی جدیدش یک بازی اکشن نقش آفرینی می سازد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تهیه کننده رزیدنت اویل در استودیوی جدیدش یک بازی اکشن نقش آفرینی می سازد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید