حضور طیف متنوعی از هواپیما ها و پهپاد های نیروی هوایی ارتش در رزمایش سپر آسمان 1400

به گزارش وبلاگ شخصی من، فرمانده نیروی هوایی ارتش گفت: در رزمایش جنگ الکترونیک سپر آسمان 1400، طیف متنوعی از هواپیما ها و پهپاد های نیروی هوایی ارتش در رزمایش جنگال شرکت کردند.

حضور طیف متنوعی از هواپیما ها و پهپاد های نیروی هوایی ارتش در رزمایش سپر آسمان 1400

به گزارش وبلاگ شخصی من، امیر سرتیپ خلبان عزیر نصیرزاده، فرمانده نیروی هوایی ارتش گفت: همانطور که می دانید جنگ های آینده بیشتر جنگ های الکترونیک خواهد بود و با توجه به این موضوع ما از تجهیزات متنوعی در حوزه جنگال در نیروی هوایی ارتش بهره مند هستیم و تجهیزات متنوع جنگ الکترونیک را بر روی انواع هواپیما ها نصب می کنیم.

وی اضافه نمود: جنگ الکترونیک احتیاج به اشراف اطلاعاتی از سامانه های دشمن داشته و ما در طول سال به طور مرتب رصد اطلاعاتی را انجام داده و پس از دریافت اطلاعات لازم برمبنای آن ها طرح ریزی های مناسب را انجام می دهیم.

امیر نصیرزاده در ادامه با اشاره به فراوری و ارتقای سامانه های پیشرفته جنگ الکترونیک نیروی هوایی ارتش توسط جوانان متخصص این حوزه در صنایع دفاع و نیروی هوایی ارتش گفت: ما در رزمایش ها، این سامانه ها را مورد تست و ارزیابی قرار داده و عملکرد آن ها را برای شرایط جنگ برنامه ریزی می کنیم.

وی توضیح داد: در رزمایش جنگ الکترونیک سپر آسمان 1400، چهار پایگاه نیروی هوایی ارتش شرکت فعال داشته و تعداد متنوعی از هواپیما های جنگی و سبک و طیف وسیعی از پهپاد ها و هواپیما های بدن سرنشین نهاجا نیز که سامانه های جنگال بر روی آن ها نصب شده بود در مراحل مختلف این رزمایش حضور پیدا کردند.

منبع: وبلاگ شخصی من

منبع: جام جم آنلاین

به "حضور طیف متنوعی از هواپیما ها و پهپاد های نیروی هوایی ارتش در رزمایش سپر آسمان 1400" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حضور طیف متنوعی از هواپیما ها و پهپاد های نیروی هوایی ارتش در رزمایش سپر آسمان 1400"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید