ساخت 160 نوع قطعه مورد احتیاج نیروگاه شهید رجایی از سوی متخصصان داخلی

به گزارش وبلاگ شخصی من، در 3 ماهه سال جاری با استفاده از توانمندی های داخلی، تعداد 160 نوع قطعه مورد احتیاج واحدهای نیروگاه شهید رجایی، طراحی و ساخته شد.

ساخت 160 نوع قطعه مورد احتیاج نیروگاه شهید رجایی از سوی متخصصان داخلی

به گزارش روابط عمومی شرکت مدیریت فراوری برق شهید رجایی، مهران پوررمضان مدیر امور بازرگانی نیروگاه با بیان این خبر گفت: به منظور حفظ آمادگی واحدهای بخاری و سیکل ترکیبی برای فراوری برق پایدار، بیش از 160 نوع از قطعات مورد احتیاج واحدهای 13 گانه نیروگاه شهید رجایی با استفاده از ظرفیت های داخلی، در اداره ساخت داخل این شرکت، طراحی و به وسیله قطعه سازان داخلی ساخته شده است.

پوررمضان اضافه نمود: در پی اعلام احتیاج به قطعات و تجهیزات کاربردی در واحدهای سیزده گانه این شرکت درسه ماهه اول امسال، متخصصان اداره ساخت داخل با مدیریت حامد گرجی کارشناس این اداره، در 3 ماهه امسال، اقدام به نقشه برداری و طراحی تعداد 160 نوع قطعه مورد احتیاج کرده که برای ساخت، در اختیار قطعه سازان داخلی نهاده شد.

مدیر امور بازرگانی نیروگاه در ادامه بیان داشت: سیل های توربین بخار، اورینگ مورد استفاده در برج های خنک کننده اصلی و کمکی نیروگاه سیکل ترکیبی، چرخ دنده های گیربکس واحد های گازی و...، اقلامی است که به تعداد 922 عدد قطعه از آن ها طراحی شده است.

وی اضافه نمود: برای ساخت این تعداد قطعه و تجهیزات، نقشه های فنی آن در داخل نیروگاه و از سوی متخصصان اداره ساخت داخل شرکت انجام و به وسیله سازندگان داخلی، ساخته شده که در واحدهای نیروگاه به بهره برداری رسیده است.

لازم به ذکر است فعالیت های اداره ساخت داخل نیروگاه شهید رجایی، مبتنی بر هدف کاهش وابستگی به شرکت های خارجی و به منظور کاهش هزینه های جاری انجام می گردد.

منبع: جام جم آنلاین

به "ساخت 160 نوع قطعه مورد احتیاج نیروگاه شهید رجایی از سوی متخصصان داخلی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ساخت 160 نوع قطعه مورد احتیاج نیروگاه شهید رجایی از سوی متخصصان داخلی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید