ظرفیت آزمون کاردانی به کارشناسی سال 99 اعلام شد ، ثبت نام بیش از 8000 نفر تا به امروز

به گزارش وبلاگ شخصی من، سخنگوی سازمان سنجش آموزش با اشاره به ظرفیت کل آزمون کاردانی به کارشناسی سال 99 گفت: تا به امروز 8 هزار و 223 نفر برای شرکت در این آزمون ثبت نام کردند.

ظرفیت آزمون کاردانی به کارشناسی سال 99 اعلام شد ، ثبت نام بیش از 8000 نفر تا به امروز

فاطمه زرین آمیزی سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور در تبادل نظر با خبرنگار دانشگاه وبلاگ شخصی من با اشاره به شروع ثبت نام آزمون کاردانی به کارشناسی سال 99 بیان نمود: با توجه به شروع مهلت ثبت نام دوره های آزمون کاردانی به کارشناسی از روز چهارشنبه 17 اردیبهشت ماه تا به امروز 8 هزار و 203 نفر برای شرکت در این دوره ها ثبت نام کردند.

سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور گفت: ظرفیت کل آزمون کاردانی به کارشناسی سال 99 برابر با 226 هزار و 356 نفر در قالب 5 هزار و 247 رشته محل است.

زرین آمیزی با بیان اینکه مهلت ثبت نام تا روز سه شنبه 23 اردیبهشت ماه 99 ادامه دارد، اضافه نمود: متقاضیان، ضرورت دارد که در مهلت در نظر گرفته شده و پس از مطالعه دقیق دفترچه راهنمای ثبت نام و انتخاب رشته و فراهم کردن مدارک و اطلاعات مورد احتیاج ثبت نام، به پایگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش به نشانی: www.sanjesh.org مراجعه و نسبت به ثبت نام و شرکت در آزمون اقدام نمایند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "ظرفیت آزمون کاردانی به کارشناسی سال 99 اعلام شد ، ثبت نام بیش از 8000 نفر تا به امروز" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ظرفیت آزمون کاردانی به کارشناسی سال 99 اعلام شد ، ثبت نام بیش از 8000 نفر تا به امروز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید