چمران: چاره ای جز جمع آوری سطل های زباله در تهران نداشتیم

به گزارش وبلاگ شخصی من، رئیس شورای شهر تهران گفت: وقتی این مخازن آتش زده می گردد، چاره ای جز جمع آوری نیست.

چمران: چاره ای جز جمع آوری سطل های زباله در تهران نداشتیم

به گزارش همشهری، مهدی چمران در حاشیه نود و ششمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران در جمع وبلاگ شخصی من با بیان اینکه کودک، آینده یک کشور و پایه گذار جامعه است، گفت: هر مقدار برای نسل خردسال کوشش کنیم در آینده نتایج بهتری را شاهد خواهیم بود.

او با بیان اینکه چندین سال درخصوص بچه ها کار اقداماتی از جمله جمع آوری آن ها صورت گرفت، گفت: عده ای از بچه ها که جمع آوری شدند، ایرانی نبودند و به کشور خود بازگردانده شدند که برای بازگرداندن آن ها مشکل وجود داشت. عده ای نیز به شهر های خود بازگردانده شدند.

چهره زشت تکدی گری بچه ها کار

چمران با بیان اینکه مدارسی در تهران برای حضور این بچه ها ایجاد شد، توضیح داد: بچه ها کار باید آموزش ببینند و حرفه یاد بگیرند و کار درستی داشته باشند، چرا که حضور آن ها در شهر چهره زشتی از تکدی گری را ایجاد می نماید. پس از معتادان متجاهر باید به سمت جمع آوری بچه ها کار و بعلاوه تکدی گران رفت و به این مشکل پرداخت. شورا در حد بضاعت خود در این زمینه کوشش خواهد نمود.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران اضافه کرد: روش دیگری برای جمع آوری زباله پیش بینی شده و نحوه کار تغییر خواهد نمود و دیگر شاهد بچه ها زباله گرد نخواهیم بود.

او در پاسخ به پرسشی در مورد جمع آوری مخازن زباله در سطح شهر بر اثر آتش سوزی و ایجاد خسارت در جریانات اخیر گفت: تهیه مجدد این مخازن زمان می برد؛ هرچند هزینه هر مخزن نیز 10 تا 15 میلیون تومان است. وقتی این مخازن آتش زده می گردد، چاره ای جز جمع آوری نیست.

چمران گفت: این جمع آوری مخازن در تمام منطقه ها شهر نیست و تنها در بعضی نقاط است. برنامه ریزی برای شیوه نو جمع آوری زباله صورت گرفته که البته این اقدام ارتباطی با جریانات اخیر ندارد و در آینده جزئیات آن اعلام خواهد شد.

منبع: فرارو

به "چمران: چاره ای جز جمع آوری سطل های زباله در تهران نداشتیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چمران: چاره ای جز جمع آوری سطل های زباله در تهران نداشتیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید