احتکار لباس پزشکی در دوران کرونایی

به گزارش وبلاگ شخصی من، خبرنگاران/زنجان فرمانده انتظامی شهرستان سلطانیه از کشف 400 ثوب البسه پزشکی احتکار شده توسط شخصی در این شهرستان اطلاع داد.

احتکار لباس پزشکی در دوران کرونایی

سرهنگ حسین اصانلو در گفت وگو با وبلاگ شخصی من، گفت: در پی دریافت اخباری مبنی بر احتکار مقادیری البسه پزشکی، آنالیز موضوع در دستور کار مأموران نظارت بر اماکن عمومی پلیس امنیت شهرستان نهاده شد.

وی اضافه نمود: ماموران پلیس امنیت عمومی شهرستان با هماهنگی مقام قضائی به محل اعزام و در بازرسی از این انبار 400 ثوب البسه پزشکی احتکار شده را کشف و در اینخصوص یک متهم را دستگیر کردند.

اصانلو با اشاره به اینکه کارشناسان ارزش اقلام کشف شده را حدود 400 میلیون ریال برآورد کردند، اضافه نمود: متهم جهت سیر مراحل قانونی به دادسرا اعزام شد.

فرمانده انتظامی شهرستان سلطانیه در انتها با اشاره به عزم جدی پلیس برای مبارزه با احتکارنمایندگان اقلام بهداشتی از مردم خواست در صورت اطلاع از احتکار هر نوع اقلام بهداشتی بلافاصله موضوع را به پلیس اعلام نمایند.

وی با اشاره به شیوع کرونا در کشور، توضیح داد: با توجه به شرایط این روزهای کشور و زحمات کادر بهداشت و درمان انجام این قبیل کارها به دور از انصاف است.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "احتکار لباس پزشکی در دوران کرونایی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "احتکار لباس پزشکی در دوران کرونایی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید