اضافه شدن بیش از هزار معلم به آموزش و پرورش خراسان رضوی

به گزارش وبلاگ شخصی من، مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی گفت: با هدف برطرف احتیاج به معلم در مدارس استان اخیرا بیش از هزار معلم به ظرفیت آموزشی استان افزوده شده اند.

اضافه شدن بیش از هزار معلم به آموزش و پرورش خراسان رضوی

امیر شوشتری مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی گفت: تا قبل از این بیش از 6 هزار و 500 معلم خرید خدمات در استان داشتیم که با همراهی صورت گرفته بیش از هزار معلم دیگر به این شمار اضافه کرده شد.

او اضافه کرد :همچنان کمبود داریم اما مشکل اصلی رفع شده است و در پی این هستیم تا تعداد 200 نیروی مورد احتیاج ضروری دیگر در این قالب با مجوز تهران به ظرفیت موجود بیفزاییم.

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی ادامه داد: تقاضای جذب هزار و 500 معلم خرید خدمات دیگر را داده ایم و امید داریم در سال آینده با این جذب دیگر مسئله ای نداشته باشیم.

شوشتری بیان نمود : هم اکنون کمبود معلم به شکل حاد نداریم بنابر این بیشتر به سمت کیفیت بخشی نیروهای انسانی و افزایش سطح کیفیت کار آنان می پردازیم.

او توضیح داد : در حال حاضر در قالب انواع مدل همکاری معلمان با آموزش و پرورش اعم از رسمی، حق التدریس و خرید خدمات حدود 90 هزار معلم در استان داریم.

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی با اشاره به افزایش جمعیت دانش آموزان استان در سال جاری تاکید نمود :سال جاری بیش از 100 هزار دانش آموز به جمعیت دانش آموزی استان اضافه کرده شد ضمن این که دربخش دانش آموزان اتباع خارجی نیز شاهد افزایش حداقل 20 هزار دانش آموز و حتی بیشتر هستیم.شوشتری ابراز امیدواری کرد که با برنامه ریزی صورت گرفته در سال تحصیلی آینده مسائل سال جاری را نداشته باشیم.

وبلاگ شخصی من خراسان رضوی مشهد

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "اضافه شدن بیش از هزار معلم به آموزش و پرورش خراسان رضوی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اضافه شدن بیش از هزار معلم به آموزش و پرورش خراسان رضوی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید