برنامه های ویژه هتل های آنتالیا در تابستان 1401 را از دست ندهید!

به گزارش وبلاگ شخصی من، از جذابیت های سفر به مقصد ترکیه در تابستان بهره مند شدن از برنامه های ویژه هتل های آنتالیا است. بسیاری از استخرهای روباز سرپوشیده از امکانات تفریحی است که در تابستان باز است و مسافران می توانند از آن بهره مند شوند. بعضی از ورزش های آبی نیز برترین زمان انجام در فصل تابستان است و در ساحل آرام دریای مدیترانه می توانند ورزش نمایند. به خاطر آنکه دریا موج های کم تری دارد و باران های موسمی کم تری در این فصل میبارد. از این رو سفر در فصل تابستان در ترکیه پیشنهاد می گردد. شما در ترکیه می توانید در برترین هتل ها اقامت رویایی خودتان را انتخاب کنید و بنا به این دارد که شما می خواهید از چه امکاناتی بهرمند شوید.

برنامه های ویژه هتل های آنتالیا در تابستان 1401 را از دست ندهید!

اگر برنامه های جالب هتل های آنتالیا را می خواهید شامل سرگرمی ها، کنسرت، گاهی نمایش در سالن های آمفی تئاتر است که می توانید بهره مند شوید. البته ناگفته نماند که برای مسافرهای ایرانی برترین پیشنهاد امکان شنیدن موسیقی ترکیه ای است که می توانند از آن لذت ببرند. در این مقاله به معرفی بعضی از هتل های آنتالیا همراه با برنامه ویژه از سرگرمیات آبی گرفته است تا اجرای موسیقی می پردازد.

برای خرید مقرون به صرفه ترین تور آنتالیا از وبلاگ شخصی من اینجا کلیک کنید.

هتل کنکورد د لوکس | Concorde De Luxe Resort

مهمان نوازی باشکوه و خدمات فوق العاده را احساس می کنید نحوه کار کارکنان این هتل بسیار حرفه ای است که با استقبال گرم و یاری عالی از طرف پذیرش و روابط مهمان در لابی به تیم سرگرمی و کارکنان رستوران ها آغاز می گردد. در هر کجای این هتل که بروید از اقامت خود لذت خواهید برد و مهمان نوازی عالی با خدمات شگفت انگیز بسیار زیاد و عالی استاتاق بسیار خوبی با دید عالی رو به دریا است. تیم خانه داری بسیار محبت آمیز هستند و کارشان را عالی انجام می دهند .

غذا بسیار شگفت انگیز و خوشمزه است صبحانه با گزینه های زیادی عالی بود، ناهار نزدیک به استخر با انواع خوب بود، شام با تم های مختلف شگفت انگیز و کباب عالی را دارد. علاوه بر این، وقتی نیز می توانید در مسیرهای نزدیک استخر قدم بزنید، رستوران های مختلف آلا کارت و سایرین را خواهید دید که غذاهای مختلفی مانند سیمیت سرای و هات داگ تهیه می نمایند

تیم سرگرمی بسیار محبت آمیز و فوق العاده هستند، که از برنامه های ویژه هتل آنتالیا اجرا می نمایند. آنها سخت کار می نمایند تا نمایش ها و برنامه های دوست داشتنی فراموش نکردنی را ارائه دهند. ورزش های آبی و بازی های داخل و اطراف استخر مانند واترپلو و دارت ارائه دهند. این هتل به خاطر داشتن ورزش های آبی مانند واتر پلو، شنا غواصی و تیم سرگرمی نمایش و کمدی از برترین مقصدهای آنتالیا در تابستان به شمار میرود.

هتل و ریزورت لوکس لیماک لارا | Limak Lara Deluxe Hotel & Resort

هتل و ریزورت لوکس لیماک لارا یک یاز برترین هتل ها برای بچه ها و سپس بزرگسالان است و سرگرمیاتی خلاقانه ای فعالیت های خلاقانه ای مثل پخت پیتزا و اوریگامی، کارگاه های بازی و پازل برای بچه ها دارد که هر کدام می تواند تجربه دلپذیری برای بچه ها بسازد. مینی کلوب، نمایش کارتون، فضاهای متنوع بازی، استخر و سرسره های آبی، امکانات ویژه هتل است .در این هتل منطقه ساحلی قرار گرفته است و اسکله بسیار زیبایی را دارد. خدمات استخر عالی خوب به شمار می رود اما کوشش برای نوشیدن نوشیدنی در اطراف آن منطقه ساده نیست. داخل آن ها فضای زیادی برای پرسه زدن وجود دارد.اتاق های خانوادگی بسیار خوب هستند و قسمت های حمام ها نیز استثنایی است

کارکنان اسپا عالی هسنند ماساژ و حمام بسیار خوبی دارد، از سرگرمیات این هتل در تابستان داشتن استخر روباز است. تقریبا در تمامی هتل های پنج ستاره حمام آفتاب بگیرید و در اطراف استخر نیز موسیقی زنده پخش می گردد. از برنامه های ویژه هتل آنتالیا است که شما می توانید گاهی اجرای موسیقی را بشنوید. از هتل های آنتالیا است که استخر روباز و سرپوشیده دارد و قابل توجه شما که در استخر سرپوشیده نیز موزیکی برای شندین پخش می گردد. اگر انواع ورزش های آبی و برنامه های شبانه خوبی داشتید این هتل را می توانی انتخاب کنید.

سواندور توپکایی هتل | Swandor Hotels & اقامتگاه - Topkapi Palace

کاخ سواندور توپکاپی - با الهام از کاخ بزرگ توپکاپی در استانبول این فرصت را به شما می دهد تا به دوران سلطان سلیمان باشکوه و محبوبش رکولانا بروید. در هتلی که در یکی از چشمگیرترین استراحتگاه های سواحل مدیترانه - کوندو واقع شده است که در فاصله 16 کیلومتری از هتل واقع شده است، مانند سلطان ها آماده باشید این مکان شگفت انگیز است کارکنان بسیار محبت آمیز هستند وای فای خیلی سریع قابل دسترس است و نوشیدنی ها میز بار و کافی شاپ هایش همه مارک های عالی هستند.

تخت کنار استخر همواره موجود است و همواره یک نفر برای تمیز کردن نیز هست . غذا درجه یک است و همه چیزهای خوب کنار ساحل وجود دارد. بستنی کنار ساحل است! پروپابیلیس در بار لالوزار! قهوه یخی از خوشمزه ترین نوشیدنی های کنار استخر هتل است که دست کم یکبار آن را تجربه کنید. سرگرمی های در شب های تابستان دارد که از برنامه های ویژه هتل های آنتالیا محسوب می گردد. مانند اجرا موسیقی ، پایکوبی و خوردن نوشیدنی های مختلف است که فضای هتل برای ساعاتی به محیط شاد تبدیل می گردد.

هتل شروود اکسکلوسیو لارا | Sherwood Exclusive Lara

همه به مکانی احتیاج دارند تا در آن استراحت نمایند. برای مسافرانی که از آنتالیا تماشا می نمایند، Sherwood Breezes Resort یک انتخاب عالی برای استراحت و تجدید قوا است.اتاق های مهمان امکاناتی مانند تلویزیون صفحه تخت، تهویه مطبوع، و مینی بار را ارائه می دهند و مهمانان می توانند با دسترسی به اینترنت رایگان هتل آنلاین شوند. هتل شروود دارای سرویس اتاق، و تراس روی پشت بام است تا اقامت شما را لذت بخش تر کند. بعلاوه دارای استخر و صبحانه می باشد. اگر به مقصد Sherwood Breezes Resort رانندگی می کنید، پارکینگ رایگان در دسترس است. وقتی احساس گرسنگی می کنید، حتماً رستوران ریور گاردن و رستوران کرلانجیک را ببینید، که بعضی از رستوران های مدیترانه ای هستند که بین مردم محلی و خارج از شهر محبوب هستند.اگر در پی کارهایی برای انجام دادن هستید، می توانید از Toscana Sanat Galerisi که یک گالری هنری محبوب در بین گردشگران است، تماشا کنید.

چه برای کسب و کار، چه برای سرگرمی یا هر دو سفر کنید، Sherwood Breezes Resort مطمئناً بازدید شما از آنتالیا را به خاطره ای ارزشمند تبدیل می نماید در تابستان ها نیز استخر سرپوشیده و روباز آن فعال است که مسافران می توانند از آن لذت ببرند. برنامه سرگرمی شاد و زنده ای نیز دارد که البته برنامه بر روی وب سایت هتل قراردارد و همیشگی نیست مانند اجرای یک موسیقی دلپذیر در سواحل مدیترانه است که از برنامه های ویژ هتل آنتالیا محسوب می گردد که فقط در تعداد کمی اجرای موسیقی زنده به همراه پایکوبی وجود دارد و مسافران نیز میتوانند اوقات شادی داشته باشند.

هتل سوسسی لاکچری ریزورت آنتالیا| Susesi De Luxe Hotel Belek

آنتالیا هتل سوسسی لاکچری ریزوت آنتالیا از هتل های پنج ستاره است که این هتل با پارک آبی Majic life و باشگاه گلف کورنلیا فصالیه بسیار کمی دارد دارد. در این هتل هفت رستوران وجود دارد که هر کدام منوی متنوعی دارد و شما می توانید برترین غذا ها را در این رستوران تجربه کنید. از دیگر امکانات رفاهی این هتل بزرگ 13 بار متنوع، یک بوفه رستوران بین المللی اسپا، استخر، ساحل خصوصی، مرکز تناسب اندام، استخر سرپوشیده، جکوزی، آرایشگاه و فروشگاه های تجاری است. نزدیکی به باشگاه گلف و پارک مجیک لایف از امتیاز این هتل به شمار می رود. در این هتل نیز می توانید محیطی شاد برای بچه ها خود داشته باشید چرا که فضای بازی و استخر بازی بچه ها در آن وجود دارد.

در شب ها نیز برنامه خوب و مهیج سرگرمی از موسیقی ترکیه ای دارد که می تواند مسافرها به وجد و شعف بیاورید. معمولا در بیشتر هتل با استفاده از شومن ها، طنز ها، اجراهای موسیقی برنامه های سرگرم نماینده ای ارایه می گردد و مسافرها در صورت تمایل می توانند شرکت نمایند. از برنامه های ویژ هتل های آنتالیا به خصوص در شب های تاببستانی آنتالیا که هوا نیز ملایم است و می توانید یک پایکوبی در محیطی رو باز داشته باشید. البته بعضی برنامه ها مناسب با روحیه ساکنان ترکیه ای است.در استخر روباز و سرپوشیده انواع نوشیدنی ها مهیا است که می توانید از آن بهره ببرید.

در آخر

در این مقاله برنامه های ویژه بعضی از هتل های آنتالیا معرفی کردید. اگر در هتل های آنتالیا از برنامه مهیج و شاد در تابستان برخورداربودید و حسابی از آن لذت بردید نظرتان را برای تیم وبلاگ شخصی من و مخاطبانش بنویسید. برای رزرو هریک از هتل های نام برده کافی وارد وب سایت وبلاگ شخصی من و هر کدام را که مایلید برای خود به آسانی و در سریع ترین زمان رزرو نمایید.

منبع: الی گشت

به "برنامه های ویژه هتل های آنتالیا در تابستان 1401 را از دست ندهید!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برنامه های ویژه هتل های آنتالیا در تابستان 1401 را از دست ندهید!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید