جاذبه هایی که هر گردشگری در سفر به سان سیتی باید ببیند

به گزارش وبلاگ شخصی من، سان سیتی! استراحتگاهی مجلل در شمال غربی آفریقای جنوبی که عنوان یکی از برترین مراکز تفریحی دنیا را به خود اختصاص داده و انواع تفریح ها را ارائه می نماید. این منطقه مجذوب کننده می توانید تفریحات متنوع از بازی های مهیج گرفته تا ماشین سواری و حتی بازی گلف را تجربه کنید. اگر مسافر آفریقای جنوبی هستید برای کشف سان سیتی مشهور مطالعه این مطلب را از دست ندهید. ما لیستی از پرطرفدارترین جاذبه های گردشگری سان سیتی را مورد آنالیز قرار داده ایم.

جاذبه هایی که هر گردشگری در سفر به سان سیتی باید ببیند

این پارک آبی روال روزمره در سان سیتی را به اقامتی خارق العاده و خاطره انگیز تبدیل می نماید. تالاب معروف خروشان به عنوان قلب دره امواج شناخته می گردد، جایی که هر 90 ثانیه امواج بلند دو متری، موج سواران را به چالشی مهیج دعوت می نماید. بعلاوه می توانید روی یک صندلی آفتابگیر در میان درختان نخل استراحت کنید و اجازه دهید امواج ریتمیک و ضربات موسیقی دی جی شما را همراهی کند. بی علت نیست که نام دره امواج در میان فهرست بهترین جاذبه های گردشگری سان سیتی قرار گرفته است.

آنچه در این مطلب می خوانید

  • دره امواج (Valley of Waves) از مهیج ترین جاذبه های گردشگری سان سیتی
  • هزارتوی شهر گمشده (The Maze of the Lost City)
  • مرکز تفریح و ماجراجویی (Outdoor Adventure Activities)
    • مجموعه تفریحی زیپ 2000 (Zip 2000) از چالشی ترین جاذبه های گردشگری سان سیتی
    • مجموعه پل زمان (Bridge of time)
  • زمین گلف شهر گمشده (Lost City Golf Course) از لوکس ترین جاذبه های گردشگری سان سیتی
  • مزرعه تمساح کونا (Kwena Crocodile Farm)
  • برج پادشاه (Kings Tower) از زیباترین جاذبه های گردشگری سان سیتی
  • پارک موضوعی دنیای آب (Water world)
  • پارک ملی پیلانسبرگ (Pilanesberg National Park)
  • سخن انتهای
  • سوالات متداول

دره امواج (Valley of Waves) از مهیج ترین جاذبه های گردشگری سان سیتی

دره امواج تفریحی ایده آل برای تمام سلیقه هاست! از کسانی که در پی قایق سواری در رودخانه هستند تا افرادی که می خواهد با پایین آمدن از سرسره های بلند و شیرجه زدن در آب اوج هیجان را تجربه نمایند. نکتهخ دیگر اینکه منطقه بچه ها در پارک که به وسیله نجات غریق نظارت می گردد، تضمین می نماید که بچه های کوچک هم سهم خود را از تفریح و امنیت در دره امواج داشته باشند.

گردشگران می توانند پس از گذراندن ساعات پر چالش به کافه پارک رفته و با انواع دسر، غذا و نوشیدنی از خودشان پذیرایی نمایند. در مجموع می توان گفت که چه در پی بالا بردن آدرنالین باشید و چه در پی استراحتی آرام! این پارک آبی تمام خواسته ها را برآورده می نماید. طبق تجربه بازتماشامایندگان معمولاً از فضای سبز و جاذبه های متنوع و سواری های آدرنالین گرفته تا استخر موج ها که تجربه ای متفاوت را به بازتماشامایندگان هدیه می دهد هیجان زده می شوند. در اینجا می توانید حسابی خوش بگذرانید و لحظاتی به یاد ماندنی را در خاطرات سفر به آفریقای جنوبی به ثبت رسانید.

برای مشاهده قیمت و خرید تور آفریقای جنوبی از وبلاگ شخصی من کلیک کنید.

خرید تور آفریقای جنوبی

هزارتوی شهر گمشده (The Maze of the Lost City)

پیچ و خم شهر گمشده به عنوان یکی از جاذبه های گردشگری سان سیتی برای کسانی در پی یک تفریح متفاوت و معمایی هستند بسیار مجذوب نماینده خواهد بود. این جاذبه که بزرگترین هزارتوی در نیمکره جنوبی جنوبی نیز شناخته می گردد یک ماجراجویی منحصر به فرد و فریبنده را ارائه می دهد. پیچ و خم هایی که از سنگ و چوب مصنوعی ساخته شده اند تا شبیه کاوش در مکان های باستانی باشند ماجراجویان را به کشف رازهای خود دعوت می نماید. علاوه بر کشف مسیرهای هزار توی، یک پل معلق 100 متری که چشم انداز های شگفت انگیز از کاخ شهر گمشده و زمین گلف گری پلیر را ارائه می دهد از تماشای های این بخش از سان سیتی آفریقای جنوبی هستند.

این هزارتوی فضایی بزرگ دارد و هوش گردشگران را به چالش می کشد. با غروب خورشید، پیچ و خم ها زیر درخشش مشعل های شعله ور تغییر شکل می دهد و فضایی بسیار رمانتیک وعرفانی را ایجاد می نمایند. با ورود به هزار توی گمشده وارد یک ماجراجویی رازآلود خواهید شد. شما باید بتوانید از میان صدها مسیر پیچ در پیچ راه خروج را پیدا کنید. اگر پیروز شوید در انتهای راه به یک دکه شیرینی فروشی بسیار جداب خواهید رسید می توانید انتها ماموریت پیروز آمیز خود را جشن بگیرید. اگر هم در بین راه خسته شدید اصلا نگران نباشید چرا که راهنمایان راه های میان بر را نشان داده و می توانید به راحتی خود را به خارج از هزار توی برسانید.

Maze of the Lost City یا هزار توی گمشده، نه تنها یک جاذبه بلکه یک ماجراجویی فراموش نشدنی است که به مجموعه غنی از تجربیات سان سیتی می افزاید.

مرکز تفریح و ماجراجویی (Outdoor Adventure Activities)

جاذبه های گردشگری سان سیتی تنها به فضای داخلی این منطقه محدود نمی گردد، سان سیتی مراکز تفریحی و ماجراجویی متنوعی را در اطراف خود دارد. در ادامه این مراکز را معرفی نموده ایم.

مجموعه تفریحی زیپ 2000 (Zip 2000) از چالشی ترین جاذبه های گردشگری سان سیتی

با Zip 2000 Experience که به عنوان اصلی ترین و یکی از هیجان انگیزترین سرسره های زیپ در سطح دنیا شناخته می گردد، در سان سیتی می توانید شجاعتتان را به چالش بکشید. زیپ 2000 از زمان آغاز به کار خود در سال 2004، علاقه مندان به آدرنالین را با شکستن رکوردها مجذوب خود نموده است. اینجا زمانی که طولانی ترین، مرتفع ترین و سریع ترین سرسره زیپ دنیا بود، امروزه نیز با طول دو کیلومتری خود همچنان در میان بهترین های دنیا واقع شده است.

در مجموعه زیپ 2000 موتورسواران میانگین سرعت 120 کیلومتر در ساعت را تجربه نموده حتی با رسیدن به سرعت 160 کیلومتر در ساعت هیجان را به اوج خود می رسانند. این ترکیب منحصربه فرد از سرعت، مسافت و ارتفاع های مختلف، Zip 2000 را به مهیج ترین جاذبه های گردشگری سان سیتی تبدیل می نماید.

Zip 2000 دارای یک رکورد ایمنی بی عیب و نقص است. این شرکت که به وسیله تیم داوسون از UNREAL طراحی و ساخته شده، از سال 2004 همچنان ایمنی و البته مجذوب نمایندهیترخود را حفظ نموده است. زیپ 2000 اسلایدهای انفرادی و پشت سر هم را ارائه داده و مکانی ایده آل برای خانواده ها می باشد. این مجموعه پذیرای افراد بالای 12 سال است و یک تجربه پرواز هیجان انگیز بدون سقوط آزاد را ارائه می دهد.

مجموعه پل زمان (Bridge of time)

غرفه های پل زمان در سان سیتی با طراحی منحصر به فرد بازتماشامایندگان را مجذوب خود می نماید. شیرها، فیل ها، میمون ها و دیگر مجسمه ها روی دیوارهای صخره ای حک شده و تصاویری حیرت انگیز را خلق نموده اند.

هر ساعت گردش در پل زمان را می توان به صحنه متفاوت تئاتر تشبیه کرد. طنین صدایی دراماتیک همراه با دود نیروهای قدرتمند زلزله را شبیه سازی می نماید. این چشم انداز، با شش جفت فیل رسمی که نگهبانی می دهند، تم آفریقایی را به نمایش گذاشته و تأثیری محو نشدنی بر تمامی بازدید نمایندگان می گذارد. این پل با دروازه های شهر که به نظر می رسد تحت تأثیر زمان و نیروهای طبیعی واقع شده است یادآور روح پایدار آفریقا است. ترکیبی از هنر، تاریخ و فانتزی را در پل زمان شهر سان سیتی می توان تجربه کرد.

بیشتر بخوانید

سان سیتی کجاست؟

زمین گلف شهر گمشده (Lost City Golf Course) از لوکس ترین جاذبه های گردشگری سان سیتی

با انتخاب زمین گلف شهر گمشده وارد یک ماجراجویی بسیار مهیج خواهید شد. این زمین 18 حفره ای به سبک بیابانی، که در داخل چشم اندازی وسیع به وسعت 100 هکتار واقع شده است، امکانات مدرنی را برای گلف بازان در کنار چشم انداز ها خیره نماینده بوشولد آفریقای جنوبی ارائه می نماید. طمین گلف شهر گمشده به علت طراحی منحصر به فرد خود، دارای مجموعه ای از دریاچه های آرام است که زیبایی و چالش را به بازی اضافه می نماید. تمام این ویژگی ها مجموعه زمین بازی را به یکی از بهترین جاذبه های گردشگری آفریقای جنوبی تبدیل نموده اند.

در سیزدهمین سوراخ زمین گلف شهر گمشده کروکودیل های زنده وجود دارند که پیچ و تاب هیجان انگیزی را به گلف بازان ارائه می دهد. بعلاوه رنگ سبز به شکل قاره آفریقا، این تجربه منحصر به فرد را خاص تر هم می نماید. درواقع اینجا تنها یک زمین گلف نیست! بلکه تجربه سفری حیرت انگیز به چشم انداز ها سرسبز آفریقای جنوبی را ارائه می دهد. این زمین به عنوان یکی از متمایزترین و مجذوب نماینده ترین مقاصد گلف در سراسر دنیا به شمار می رود. امکانات عالی از جمله یک فروشگاه حرفه ای مجهز و یک محدوده رانندگی از دیگر تجهیزات زمین گلف شهر گمشده هستند.

بیشتر بخوانید

معرفی بهترین هتل های سان سیتی - آفریقای جنوبی

مزرعه تمساح کونا (Kwena Crocodile Farm)

مزرعه تمساح کونا به عنوان پناهگاه کروکودیل ها، در سال 1985 ساخته شد و تنها با 200 کروکودیل آغاز به کار کرد. در این مزرعه به عنوان یکی از متفاوت ترین جاذبه های گردشگری سان سیتی شما از تمساح های ترسناک اما بسیار جالب تماشا خواهید کرد و تجربه فوق العاده را به دست خواهید آورد. بعلاوه این موجودات باشکوه را از نزدیک مشاهده می کنید. شما بعلاوه فرصتی خواهید داشت که به تمساح ها غذا بدهید و یک بچه کروکودیل را در آغوش بگیرید.

برای مشاهده زیبایی مزرعه تمساح ها میتوانید با تور یکروزه همراه شوید. این تور امکاناتی مانند وانت مناسب و راهنما را ارائه می دهد. بنابراین بدون دقدقه می توانید به مقصد برنامه ریزی شده خود برسید و یک تجربه فوق العاده با کروکودیل های ترسناک اما بسیار جالب بدست آورید. در این تور شما فرصتی خواهید داشت که به این موجودات غذا بدهید و یک بچه کروکودیل را در آغوش بگیرید. بازدید شما از این مکان اطلاعات زیادی را در اختیارتان قرار می دهد.

مزیت تور مزرعه تمساح ها در یک نگاه

  • گشت 02:00 ساعته با راهنما مزرعه کروکودیل Kwena
  • از کروکودیل های ترسناک اما بسیار جالب تماشا کنید و تجربه فوق العاده ای کسب کنید
  • یادگیری مطالب آموزنده از زندگی تمساح ها
  • فرصتی برای غذا دادن به این موجودات و بغل کردن یک بچه کروکودیل
  • عکاسب با چشم انداز ها سرسبز با پس زمینه های رویایی

برج پادشاه (Kings Tower) از زیباترین جاذبه های گردشگری سان سیتی

به نمایی از دنیا بالا در سان سیتی خوش آمدید! اینجا برج پادشاه یک مکان استثنایی در آفریقای جنوبی است. جایی که وقتی به بلندترین نقطه آن برسید وزش باد خنک را در میان موهایتان حس خواهید کرد و چشم انداز های حیرت انگیز را پیش رویتان دارید. پس بازدید از برج پادشاه را در سفر به سان سیتی به هیچ عنوان از دست ندهید.

این برج با قرار گرفتن در فاصله 70 متری از شهر گمشده توانسته توجه گردشگران را به سوی خود جلب نموده و به یکی از پرطرفدارترین جاذبه های گردشگری سان سیتی تبدیل گردد. در نگاه اول معماری زیبا توجه شما را به خود جلب می نماید اما با بالا رفتن از برج با رویایی ترین منطره عمرتان روبرو خواهید شد. پس همراه داشتن دوربین عکاسی را از قلم نیاندازید!

جنگل های سرسبز، استخرهای زیبا و حتی حیوانات مجذوب نماینده و دوست داشتنی تنها بخش از چشم انداز های هستند که بلندترین نقطه برج پادشاه به بازتماشامایندگان ارائه می دهد. بدون شک پس از حل معماری شهر گمشده بازدید از برج می تواند حسابی غافلگیرتان نموده و آرامش را به ذهنتان برگرداند. اینجا با نمایی 360 درجه از سان سیتی روبرو خواهید شد.

هر چند که چشم انداز ها بالای برج در تمام ساعات روز تماشای و چشم نواز هستند اما اگر می خواهید گشت و گذار در سان سیتی را با نمایی رویایی به انتها رسانید پیشنهاد می کنیم غروب آفتاب را برای تماشا برج انتخاب کنید. در این ساعت از روز چشم انداز ها به قدری رویایی هستند که خود را نه در واقعیت بلکه در یکی از انیمیشن های دیزنی تصور خواهید کرد.

بیشتر بخوانید

راهنمای سفر به سان سیتی

پارک موضوعی دنیای آب (Water world)

Sun City Waterworld دارای انواع ورزش ها و فعالیت های آبی سرگرم نماینده و هیجان انگیز برای تمام اعضای خانواده است. این مجموعه تفریحی در در استراحتگاه زیبای سان سیتی در استان شمال غربی آفریقای جنوبی واقع شده است. در واقع پارک آبی بر روی دریاچه ای مصنوعی در یک دره آتشفشانی طبیعی واقع شده است.

شما می توانید پارک موضوعی دنیای آب را در دریاچه روبروی چمنزارهای هتل کاباناس ببینید. مجموعه Sun City Waterworld برای بازتماشامایندگان روزانه و ساکنان هتل، هفت روز در هفته در طول سال باز است. کارکنان خوش برخورد و با تجربه پارک موضوعی دنیای آب از شما استقبال نموده و بهترین تجربه تعطیلات را ارائه می دهند.

تفریحات پارک موضوعی دنیای آب

  • اسپینر: اولین نمونه از این نوع در آفریقای جنوبی است. در این سواری مجذوب نماینده در حالی که پشت یکی از قایق های تندرو بکسل می شوید به دور خود می چرخید.
  • چتربازی در دریاچه دنیای آب
  • پاراسل سواری
  • جت اسکی
  • سواری با قایق های تندرو
  • تیوب سواری
  • تخته اسکی روی آب
  • سواری با قایق کروز عمومی و خصوصی
  • قایق کروز عمومی
  • بازی مینی گلف راک ونچر
  • دوچرخه های چهارچرخ Kazooma Raceway
  • قایق پدالی در دریاچه Waterworld

پارک ملی پیلانسبرگ (Pilanesberg National Park)

پارک ملی پیلانسبرگ از معروفترین جاذبه های گردشگری سان سیتی واقع در یک دهانه آتشفشانی خاموش، یک تجربه سافاری کاملا متفاوت در آفریقای جنوبی را ارائه می دهد. موقعیت مکانی و جغرافیای منحصر به فرد این پارک پس زمینه ای خیره نماینده از علفزارها، دره های جنگلی و صخره های رنگارنگ را ایجاد نموده است. این پارک محل زندگی Big 5 معروف آفریقا از جمله فیل ها، شیرها، پلنگ ها، کرگدن ها و گاومیش های کیپ است.

پارک ملی پیلانسبرگ دارای کلنی غنی از حیات وحش آفریقا از جمله یوزپلنگ، گورخر، زرافه، اسب آبی، کفتار، کروکودیل و سگ های وحشی کیپ می باشد و به عنوان زیستگاهی متنوع برای انواع پرندگان کمیاب شناخته می گردد.

بعلاوه منطقه حفاظت شده پیلانسبرگ علاوه بر یک زیستگاه طبیعی مجذوب نماینده دارای استراحتگاه های متنوع نیز می باشد و با طیف وسیعی از هتل ها که به نیازهای گردشگران پاسخ و تجربه ی اقامت در میان حیوانات را ارائه می دهند تجهیز شده است.

پیلانسبرگ با داشتن فاصله 3 ساعته با شهر ژوهانسبورگ و قرار گرفتن در نزدیکی فرودگاه به مقصدی ایده آل برای گذراندن اوقاتی متفاوت در طبیعت تبدیل شده است. وسعت این پارک که به 55000 هکتار می رسد، فرصت های متعددی برای تماشای حیات وحش همراه با راهنما و ماشین های مخصوص سافاری را در اختیار گردشگران تور آفریقای جنوبی قرار می دهد. بازتماشامایندگان می توانند جاده های پارک را کاوش نمایند و ساکنان متنوع و زیبای آن را کشف نمایند. وجود سرویس های بهداشتی با موقعیت مکانی مناسب و امکانات کامل از ویژگی های پیلانسبرگ به شمار می روند.

البته برای کسانی که در پی تفریحاتی فراتر از تماشای حیات وحش در سان سیتی هستند، جاذبه هایی مانند دره امواج، دنیای آب، باشگاه کانتری گری پلیر و تفریح های بیشتر فراهم شده است. پارک ملی پیلانسبرگ ترکیبی بی نظیر از ماجراجویی، تجمل و زیبایی طبیعی است که مسافران را به کشف شگفتی های آن و خلق خاطرات فراموش نشدنی دعوت می نماید.

سخن انتهای

بی علت نیست که سان سیتی آفریقای جنوبی را لاس وگاس هم می نامند. در این منطقه حیرت انگیز تمامی فعالیت ها از موج سواری و آفتاب گرفتن تا روزهای پر از آدرنالین با سرسره های آبی، پیاده روی طولانی در جنگل های عجیب و غریب، بازی گلف و حتی تفریحات شبانه ارائه می گردد. پس با هر سلیقه ای می توانید از اقامت در اینجا لذت ببرید چرا که جادبه های گردشگری سان سیتی تمام نشدنی هستند.

سوالات متداول

چه چیزی در خصوص سان سیتی جالب است؟

سان سیتی دارای باغ ها، پرندگان گرمسیری، استخرهای شنا، آبشارها و تفریحات متنوع است. این شهر در نزدیکی شهر Rustenburg و فاصله(140 کیلومتر) از ژوهانسبورگ، یکی از بزرگترین شهرهای آفریقای جنوبی، واقع شده است.

چرا مردم به سان سیتی می روند؟

سان سیتی استراحتگاه و مقصد تفریحی لوکس در آفریقای جنوبی به شمار می رود.

چه زمانی از سال برای سفر به سان سیتی بهترین است؟

بهترین زمان برای بازدید از سان سیتی: ماه می تا اکتبر معمولاً بهترین زمان برای بازدید از سان سیتی است، به خصوص اگر قصد دارید یک سافاری بیگ 5 را در منطقه حفاظت شده Madikwe یا پارک کروگر در همان نزدیکی داشته باشید.

منبع: ستاره ونک

به "جاذبه هایی که هر گردشگری در سفر به سان سیتی باید ببیند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جاذبه هایی که هر گردشگری در سفر به سان سیتی باید ببیند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید