خودرو

محدودیت های ترافیکی آخر هفته جاده ها اعلام شد

پلیس راه کشور با صدور اطلاعیه ای محدودیت های ترافیکی آخر هفته جاده ها را به توضیح زیر گفت:

15 فروردین 1403

پوشت چیست و چه کاربردی در استایل دارد؟

پوشت کت یا دستمال جیب یک روش ساده و منحصر به فرد برای بهبود استایل آقایان و تبدیل آن به یک تیپ شیک محسوب می شود. این تکه پارچه می تواند استایل را کاملا بهبود داده یا آن را به صورت کامل تخریب کند. اما پوشت یا دستمال جیب چیست؟ پوشت ها می توانند با بقیه اجزای...

9 فروردین 1403

سال 2024 سال دشواری برای بازار صنعت بازی خواهد بود

وقتی سایت GameIndustry.biz به سراغ گزارش های گروه Circana برای تحلیل آمار بازار صنعت بازی می رود، معمولاً برای آگاهی از گزارش فروش بازی ها و زمانی است که بازیکنان برای بازی های ویدئویی در آمریکا صرف کرده اند. اما وقتی با مت پیسکاتِلا، تحلیلگر مطرح Circana، صحبت می کنیم،...

29 اسفند 1402

چانگان X5 پلاس در ایران مونتاژ می گردد ، معرفی کامل خودرو

چانگان X5 پلاس قرار است با موتور 188 اسب بخاری توربو در کشورمان مونتاژ گردد. این خودرو کراس اوور چانگان که فیس لیفت Oshan X5 به شمار می رود می تواند در 7.51 ثانیه به سرعت صد کیلومتر در ساعت برسد.

28 اسفند 1402

چینی پرطرفدار بازار خودروی ایران یک محصول تازه دارد!، عکس

BYD از مدل تازه خودرو e2 با قیمتی ارزان تر از نسل قبل رونمایی کرد. استراتژی BYD روی تولید خودروهای ارزان تر متمرکز شده است. این خودروساز سال 2023 مدل استاندارد e2 را عرضه کرد که قیمت بالاتری داشت.

25 اسفند 1402

آفرودسواری؛ مجاز است یا خلاف؟

آفرود لزوما به معنای آسیب به طبیعت نیست و در جهان با استانداردسازی، با مفهومی به نام آفرود سبز مواجهیم.

17 اسفند 1402

مجوز ورود خودروی ون گردشگری به خوزستان صادر شد

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی خوزستان گفت: برای توسعه صنعت گردشگری و جذب گردشگران در استان، مجوز ورود خودروی ون و اتوبوس ویژه بخش گردشگری به استان از خارج از کشور صادر شد.

16 اسفند 1402

6 جاذبه گردشگری بی نظیر گوا در هند

جاذبه های گوا، از طبیعت بکر و کم نظیر گرفته تا بناهای تاریخی باشکوه، این جزیره را یکی از زیباترین منطقه ها دیدنی دنیا تبدیل نموده است. زیبایی شگفت انگیز این جزیره کوچک و دوست داشتنی گردشگران بسیاری را از سراسر دنیا به این نقطه آسیایی می کشاند.

13 اسفند 1402

با میکرولینو آشنا شوید؛ آی پد دنیای خودرو، چیزی بین موتورسیکلت و اتومبیل

الیور اوبوتر، مدیر ارشد شرکت میکرولینو می گوید: می خواستیم یک محصول تازه به بازار بیاوریم. این خودرو چیزی شبیه آی پد است. آی پد یک گوشی هوشمند نیست، لپ تاپ نیست، چیزی در میانه است.

12 اسفند 1402

در سفر به ژاپن از کدام شهرها دیدن کنیم؟

ژاپن با تنوع فرهنگی، تاریخی و طبیعی خود، مقصد مسحور کننده ای برای گردشگران است. این کشور به عنوان یک مقصد مجذوب کننده برای علاقه مندان به فنون رزمی، فستیوال های سنتی، آثار هنری و تاریخی و غذاهای محلی شناخته می شود. شهرهای پرجمعیت توکیو و اوزاکا با نورپردازی...

8 اسفند 1402

گران شدن قیمت موتورسیکلت تا دو برابر در یک سال ، موتور بیشتر از خودرو گران شد

گران شدن قیمت موتورسیکلت تا دو برابر آن هم در یک سال نکته قابل توجهی است. این افزایش قیمت در بازار خودرو کمتر بوده است. موتورسیکلت ها چه قدر گران شدند و علت این گرانی عجیب چیست؟

7 اسفند 1402

برترین موتورسیکلت دنیا ، پادشاهی در میان پادشاهان

چند برند می توانند بگویند که یک قاره کامل را با موتورسیکلت های کوچک قابل اعتماد و ارزان خود تجهیز نموده اند؟

5 اسفند 1402

بنزهایی که مجوز واردات دارند، قیمت

در پی افزایش قیمت خودروهای وارداتی مجاز برای جانبازان، عرضه خودروهای برند مرسدس بنز در سامانه یکپارچه اجرا شده است و مدل های C180، CLA 180، GLA 180 و GLB 180 خودروهای متعلق به برند تجاری مرسدس بنز هستند که به زودی در دسترس مشتریان قرار می گیرند.

27 بهمن 1402

جاذبه هایی که هر گردشگری در سفر به سان سیتی باید ببیند

سان سیتی! استراحتگاهی مجلل در شمال غربی آفریقای جنوبی که عنوان یکی از برترین مراکز تفریحی دنیا را به خود اختصاص داده و انواع تفریح ها را ارائه می نماید. این منطقه مجذوب کننده می توانید تفریحات متنوع از بازی های مهیج گرفته تا ماشین سواری و حتی بازی گلف...

25 بهمن 1402

تبعات نمک های رنگی و سنگ نمک برای سلامت

دکتر احمد اسماعیل زاده، مدیرکل دفتر بهبود تغذیه جامعه وزارت بهداشت با بیان اینکه نمک های رنگی (صورتی، آبی، بنفش و سنگ نمک) سلامتی شما را به خطر می اندازند، اضافه نمود: نمک از معدن های سنگ نمک با حفر زمین به وسیله ماشین ها و سپس انفجار و خرد کردن سنگ های...

8 بهمن 1402

یک خودروی نو چینی به ایران آمد، عکس

دیجیاتو نوشت: بهمن موتور مدتی پیش نسخه ارتقا یافته دیگنیتی را روانه بازار کرد. حالا نوبت فیدلیتی پرستیژ رسیده است.

18 آبان 1402

قیمت دنا پلاس 6 دنده تازه اعلام شد ، مشخصات فنی و امکانات رفاهی

قیمت دنا پلاس 6 دنده نو با کد کلاس 70904 از سوی شورای رقابت اعلام شد. ایران خودرو قرار است این محصول را به بهای درب کارخانه 468 میلیون و 625 هزار تومان به بازار ارائه کند. اما دنا پلاس 6 دنده نو چه تفاوتی با سایر تیپ های این سدان ایران خودرو دارد؟

1 آبان 1402

اتاق بازرگانی ایران از مطالبه گران حوزه گردشگری باشد

معاون گردشگری وزارت میراث فرهنگی با اشاره به اینکه اتاق بازرگانی ایران یکی از ارکان مطالبه گر حوزه گردشگری باشد، گفت: اتاق ایران می تواند نقش مهمی در راه اندازی ایرلاین های نو ایفا نماید.

6 مهر 1402

پیشرفت ترسناک ربات انسان نمای تسلا!، فیلم

دیجیاتو نوشت: علاوه بر مرتب کردن اشیاء، در این ویدیو اپتیموس مهارت های خود در یوگا را به نمایش می گذارد.

2 مهر 1402

جملات پرکاربرد در دبی

یکی از موارد مهم که در طول سفر به کشورهای خارجی از اهمیت زیادی برخوردار است توانایی برقرار کردن ارتباط کلامی با مردم آن منطقه است. برای یک سفر تفریحی چند روزه احتیاجی نیست که زبان کشور مقصد را به صورت کامل بلد باشید و تنها با دانستن بعضی از عبارات و جملات...

21 شهریور 1402
تعداد: (160)