چینی پرطرفدار بازار خودروی ایران یک محصول تازه دارد!، عکس

به گزارش وبلاگ شخصی من، BYD از مدل تازه خودرو e2 با قیمتی ارزان تر از نسل قبل رونمایی کرد. استراتژی BYD روی تولید خودروهای ارزان تر متمرکز شده است. این خودروساز سال 2023 مدل استاندارد e2 را عرضه کرد که قیمت بالاتری داشت.

چینی پرطرفدار بازار خودروی ایران یک محصول تازه دارد!، عکس

به گزارش خبرگزاری وبلاگ شخصی من و بر اساس گزارش زومیت، BYD هاچ بک الکتریکی نو e2 Glory Edition را معرفی کرد. خودرو برقی نو بی وای دی با قیمت مناسب تری نسبت به مدل قبلی عرضه می شود و اکنون برای پیش فروش در چین دردسترس است. e2 گلوری ادیشن از موتور برقی 70 کیلوواتی با برد 405 کیلومتر نیرو می گیرد. استراتژی BYD روی تولید خودروهای ارزان تر متمرکز شده است. این خودروساز سال 2023 مدل استاندارد e2 را عرضه کرد که قیمت بالاتری داشت.

خودرو نو BYD براساس e-Platform 3.0 ساخته شده و حداکثر گشتاور آن 180 نیوتن متر است. e2 گلوری ادیشن از باتری 43.2 وات ساعتی جداگانه بهره می برد که به کمک فناوری Vehicle to Load (VtoL) به راننده اجازه می دهد از باتری آنبورد برای اتصال و نیرو بخشیدن به دستگاه های خارجی تا حداکثر 3.3 کیلووات استفاده کند.

e2 گلوری ادیشن از NFC، صفحه نمایش مرکزی چرخان و دوربین دید عقب بهره می برد. صفحه نمایش مرکزی در تیپ استاندارد 10.1 اینچ و در تیپ لوکس 12.8 اینچ است. قیمت خودرو e2 گلوری ادیشن در تیپ پایه 12٬500 دلار و در تیپ لاکچری 13٬500 دلار است. مدل قدیمی تر این خودرو در بهترین تیپ 15٬300 دلار قیمت داشت.

227323

منبع: خبرآنلاین

به "چینی پرطرفدار بازار خودروی ایران یک محصول تازه دارد!، عکس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چینی پرطرفدار بازار خودروی ایران یک محصول تازه دارد!، عکس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید