برترین موتورسیکلت دنیا ، پادشاهی در میان پادشاهان

به گزارش وبلاگ شخصی من، چند برند می توانند بگویند که یک قاره کامل را با موتورسیکلت های کوچک قابل اعتماد و ارزان خود تجهیز نموده اند؟

برترین موتورسیکلت دنیا ، پادشاهی در میان پادشاهان

هوندا Super Cub بیش از یک میلیون دستگاه فروش داشته و تقریبا به تنهایی نحوه زندگی روزمره مردم آسیا را متحول نموده است. جای تعجب نیست که هوندا با محبوب ترین موتورهای خود همیشه در صدر فهرست قابل اعتمادترین و برترین موتورسیکلت ها واقع شده است.

در حالی که درست است که بعضی از دوچرخه ها قابل اعتمادتر از بقیه هستند، اما در کل، موتورهای هوندا معروفیتی دارند که با این برند عجین شده است (و این به اتومبیل های این شرکت نیز تعمیم می یابد).

این معروفیت در کیفیت، قابلیت اطمینان بودن و کارآیی است که هوندا را به پیروز ترین برند موتورسیکلت سازی حال حاضر دنیا تبدیل می نماید، برندی که حدود یک سوم فروش دنیای موتورسیکلت را به خود اختصاص می دهد. در سال 2022 این به معنای فروش 14.5 میلیون دستگاه موتورسیکلت (از جمله بازار اسکوتر که هوندا مهم ترین بازیگر بازار آن نیز هست) بود. دور از انتظار نیست که مالکان هوندا بیش از 240 هزار کیلومتر سفر را از یک دستگاه با نگهداری مناسب انتظار داشته باشند و بعضی از مالکان موتورسیکلت های توری حتی به دو برابر این عدد نیز رسیده اند. بنابراین، در حالی که ژاپن از نظر برترین برندهای موتورسیکلت سازی در صدر واقع شده است، هوندا پادشاهی در میان پادشاهان است که به خودی خود شاهکار کمی نیست.

5858

منبع: خبرآنلاین

به "برترین موتورسیکلت دنیا ، پادشاهی در میان پادشاهان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برترین موتورسیکلت دنیا ، پادشاهی در میان پادشاهان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید