6 جاذبه گردشگری بی نظیر گوا در هند

به گزارش وبلاگ شخصی من، جاذبه های گوا، از طبیعت بکر و کم نظیر گرفته تا بناهای تاریخی باشکوه، این جزیره را یکی از زیباترین منطقه ها دیدنی دنیا تبدیل نموده است. زیبایی شگفت انگیز این جزیره کوچک و دوست داشتنی گردشگران بسیاری را از سراسر دنیا به این نقطه آسیایی می کشاند.

6 جاذبه گردشگری بی نظیر گوا در هند

با سفر به گوا مسافران می توانند با یک ماجراجویی هیجان انگیز در قلب تاریخ بروید و پس از کاوش در معماری باشکوه کلیساهای پرتغالی و قلعه های قدیمی، در کنار آبشارها و سواحل خیره نماینده گوا، به تماشای طبیعت زیبای هند بنشینید و آرامش را تجربه نمایند.

این گزارش به معرفی برترین جاذبه های گوا در هند پرداخته است.

سواحل کم نظیر و شگفت انگیز

گوا در میان گردشگران و مسافران به سواحل و اقامتگاه های ساحلی شگفت انگیز و فریبندهاش معروفیت دارد. در گوا می توان اوقاتی از روز را در کنار این سواحل، در زیر آفتاب طلایی استراحت و تفریحات آبی آن را امتحان کرد.

بعضی از معروف ترین سواحل گوا که در تور گوا می توانید از آن ها تماشا کنید، شامل ساحل باگا با شب های پرجنب و جوش، ساحل بکر و آرام کاندولیم، ساحل سنکوئریم، ساحل کالانگوت یا ملکه ساحل های گوا، ساحل واگاتور با طبیعت زیبا، ساحل آرمبول با کلبه های مالی و زیبا و ساحل مارجیم است.

طبیعت جادویی و خیره نماینده

جزیره گوا، بهشتی کوچک روی زمین است که با برخورداری از شن های طلایی و سفید، آب های نیلگون، تپه ها و طبیعت سرسبز، از تماشای آن ها خسته نمی شوید. این بهشت طلاکاری شده کوچک، بهشت طبیعت گردها و علاقهمندان به طبیعت است.

از جمله جاذبه های طبیعی گوا می توان به آبشارهای 60 کیلومتری دودهساگار، آبشار آمبولی، جزیره گراند، مزارع سرسبز ادویه در جنگل های متراکم پوندا، پناهگاه های حیات وحش گوا و پارک ملی مولِم اشاره نمود.

معابد، کلیساها و قلعه های باشکوه

کلیساها، قلعه ها و معابد باشکوه و خیره نماینده از جاذبه های گوا در هند است که بسیاری از گردشگران علاقهمند به تاریخ و معماری های قدیمی را به این جزیره می کشاند. بعضی از بناها به قدری زیبا بوده که تماشای آن ها از نزدیک دقیقا مانند تماشای یک عکس کارت پستالی زیبا است.

از جمله جاذبه های گوا که حتما باید از آن ها تماشا کنید، می توان به معبد شانتادورگا، کلیسای بوم ژیزوس، مسجد صفا، کلیسای جامع گوا، کلیسای سنت فرانسیس آسیسی، معبد شاری منگوشی، قلعه چاپورا، قلعه تیراکول و قلعه آگوادا اشاره نمود.

جشنواره ها و فستیوال های هیجان انگیز

گوا جزیره ای پر از تفریح، شادی و هیجان است و سالانه فستیوال های بسیار مجذوب کننده و هیجان انگیزی در آن برگزار می گردد؛ پس اگر به مقداری انرژی مثبت و خوشگذرانی احتیاج دارید، تور گوا برترین گزینه برای شما است. از جمله جشنواره های هیجان انگیز گوا می توان به جشنواره بادام هندی و نارگیل، جشنواره رگی، کارناوال گوا، جشن سال نو، کریسمس، فستیوال غذا، فستیوال سائو جوئائو، فستیوال سان برن، فستیوال سوپرسونیک، فستیوال شیگمو و فستیوال انبه اشاره نمود.

تفریحات و تفریح های گوا

تفریحات و تفریح های هیجان انگیز از دیگر جاذبه های گوا در هند است که در سفر به این جزیره باید حداقل به یکی از آن ها سر بزنید. از جمله تفریحات و تفریح های گوا می توان به کشتی تفریحی رودخانه ماندووی، موزه هوانوردی دریایی، تور کشتی کروز، بالن سواری، کوهنوردی، دوچرخه سواری و رفتینگ در آب های خروشان گوا اشاره نمود.

بازارهای محلی و سنتی گوا

بازارهای سنتی و محلی رنگارنگ، یکی دیگر از جاذبه های گوا در هند است که در سفر به این جزیره می توانید چند ساعتی از روز را به گشت و گذار در آن ها اختصاص دهید. در این بازارها همه نوع محصولات بومی گوا مانند صنایع دستی، کیف و کفش های سنتی و دست دوز هندی، نقاشی ها و تابلوهای هنری، زیورآلات رنگارنگ هندی، جواهرات اصل و اشیاء و ظروف چوبی به فروش می رسد.

بازارهای مطرح گوا که در تور گوا می توانید از آن ها تماشا کنید، شامل بازار خرده فروشان آنجونا، آدینه بازار ماپوسا مارکت، بازار کالانگوت، بازار شبانه مکی، باگا مارکت، بازار شبانه اینگو و بازار شبانه شنبه بازار است.

منبع: همگردی

به "6 جاذبه گردشگری بی نظیر گوا در هند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "6 جاذبه گردشگری بی نظیر گوا در هند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید