رمانتیک ترین مقصد در هر کشور، تجربه ای از عشق و زندگی

به گزارش وبلاگ شخصی من، ما ساحل به ساحل را برای پیدا کردن رمانتیک ترین مقاصد در آمریکا گشته ایم. اگرچه روش های بی شماری برای سپری کردن روز ولنتاین برای یک زوج وجود دارد مثل خوردن نوشیدنی، شام و اسپا در شب ولی تعداد کمی از این تفریحات برای گذراندن تفریحات در کنار هم سالم و مفید هستند. این موضوع که هیچ چیز به میزان مسافرت کردن به مقصد های نو و به اشتراک گذاشتن تجربیات با یکدیگر زوجین را به هم نزدیک نمی کند. اما هیچ دو عاشقی با یکدیگر یک سان نیستند. به همین علت است که ما معتقدیم که هیچ دو نفر در بیرون رفتن و یا گشت و گذار کردن های عاشقانه مثل هم نیستند. برای زوج هایی که در حال برنامه ریزی برای سفر از یک دریا به دریای دیگر و یا برای کسانی که امیدوار به رزرو یک تعطیلات آخر هفته خوب در مکان های نزدیک خودشان هستند، ما ساحل به ساحل رفتیم تا 51 مورد از عاشقانه ترین مقاصد گردشگری آمریکا را پیدا کنیم. به صورتی که در هر استان و حتی کلمبیا مکان هایی را نیز یافته ایم. مکان های زیادی برای زوج ها وجود دارد که بتوانند از صخره های زیبا، آبشارها و سواحل و طبیعت بکر استفاده نمایند. برای زوج های شهرنشین ما خیابان های زیبا و سرزنده و منظره ها زیبای شهر را پیدا کردیم و البته چند قلعه برای زوج های عاشق و خیالباف نیز پیدا نموده ایم حتی اگر فرد خاصی برای سفر به بهترین مقاصد رمانتیک آمریکا در امسال وجود نداشته باشد. به گفته اسکار وایلد دوست داشتن، خود، شروع یک رابطه عاشقانه مادام العمر است .

رمانتیک ترین مقصد در هر کشور، تجربه ای از عشق و زندگی

پارک استانی آلاباما - Cheaha

مرتفع ترین نقطه در آلاباما درون این پارک استانی است. این پارک آرام است به ویژه اینکه گوشه و کنار پنهان بسیاری دارد تا در آن پنهان شوید. برای ماجراجویی بیشتر نیز فرصت هایی چون ماهی گیری، تماشا سنگ های معدن، صعود از صخره، پیاده روی، شنا و یا geocash در یکی از عاشقانه ترین مقاصد گردشگری آمریکا وجود دارد.

غارهای یخی آلاسکا - مندنهال

برای زوج هایی که در مکان هایی با معرض خطر کمتر زندگی می نمایند، غارهای یخی آلاسکا یک ماجراجویی رمانتیک و عالی برایشان هستند. این غارهای آبی که بسیار زیبا و نفس گیر هستند، اغلب بازدیدنمایندگان آن ها را دنیای زیرین توصیف می نمایند. به خاطر داشته باشید که این غارها به خاطر گرم شدن دنیای هوای کره زمین به سرعت در حال ذوب شدن هستند بنابراین داستان عاشقانه شما ممکن است از یکی از رمانتیک ترین مقاصد در آمریکا بیشتر عمر کند!

آریزونا - خلیج زمرد

خلیج Emerald کانیون درکایاک به بهترین نحو مورد آنالیز قرار گرفته است. اینجا یک غار پنهان است که آب داخل آن سبز و درخشان است. برای زوج هایی که دونفره به کایاک آمده اند این مکان یک عکس جادویی و به یاد ماندنی برایشان خواهد شد. به پارو زدن در رودخانه کلورادو ادامه دهید زیرا بازدیدنمایندگان saunas که یکی از رمانتیک ترین مقاصد در آمریکا است، چشمه های آب گرم و دره های باریک را پیدا خواهند کرد.

آرکانزاس - وایتاکر پوینت

این صخره خطرناک در اوزارکس یکی از بهترین جاها برای عکاسی در آرکانزاس است. سنگی به نام Hawksbill Crag که به خاطر شکل آن به این نام نامیده شده به بازدیدنمایندگان اجازه می دهد تا اوقاتشان را بتوانند در گوشه و کنار بگذرانند. این مکان یک پس زمینه فوق العاده برای هر کسی است که برای اعلام کردن عشق خود می خواهد در یکی از بهترین مقاصد رمانتیک آمریکا برنامه ریزی کند.

رصدخانه گریفیث - گریفیث

زرق و برق فیلم های قدیمی هالیوود در رابطه های عاشقانه در رصدخانه گریفیث نشان داده شده است. رصدخانه لس آنجلس از آن موقع که میزبان این صحنه نمادین از سوی شورشیان بود، به نماد عشق SoCal تبدیل شده است. این نماد حتی در آخرین فیلم رمانتیک شهر یعنی لالالند نشان داده شد. برای آن هایی که بیشتر از سینما، بودن در فضای باز را ترجیح می دهند، پیاده روی تا این رصدخانه، چشم انداز ها فوق العاده ای از لس آنجلس را برایشان فراهم می نماید.

کلرادو - بیشاپ

وقتی عاشق می شوید، احساس می کنید هیچ چیزی وجود ندارد که شما نتوانید انجام دهید حتی اگر بزرگ ترین قلعه ساخته خود را در کشور بسازید. جیم اسقف 60 سال است که در حال ساخت یک دژ بلند برای خود می باشد. او این پروژه را زمانی آغاز کرد که او و همسرش به مکانی برای زندگی در یکی از عاشقانه ترین مقاصد گردشگری آمریکا احتیاج داشتند. امروزه این مکان به یک جاذبه توریستی منحصر به فرد و شاهکار شخصی تبدیل شده است.

Connecticut - Saybrook Breakwater

Saybrook Breakwater به طور مداوم چند سال است که به عنوان یکی از زیباترین فانوس های دریایی در ساحل Connecticut نامگذاری شده است. این شهر در سال 1886 افتتاح شد و هنوز هم به طور خصوصی اداره می گردد. بهترین راه برای تماشا فانوس دریایی این است که یک قایق برای دو نفر اجاره کنید و به سمت رودخانه Connecticut بروید.

Delaware - ساحل ریهوبوت

اگرچه بسیاری از کسب و کارها در امتداد راه ساحلی نمادین Rehoboth در فصلی که ولنتاین آغاز می گردد، بسته خواهند شد اما چیزهای بسیار رمانتیکی در این شهر ساحلی متروکه وجود دارد. آن روز را بدون جنگ با جمعیت سپری کنید زیرا در سرانجام روز در یکی از رمانتیک ترین مقاصد در آمریکا، تنها به یک فرد دیگر احتیاج دارید.

D.C - حوضه تیدال

کرایه قایق پارویی و پارو زدن در امتداد حوضه Tidal برای برخی از بهترین چشم انداز ها یادبود جفرسون در نظر گرفته شده است. حتی برای کسانی که علاقه مند هستند، قایق های پدالی قو برای اجاره وجود دارد. کسانی که نمی توانند پایشان را خیس نمایند یا سرگرمی آبی داشته باشند، امکان این وجود دارد که به جای آن در خشکی بمانند و از چشم انداز ها زیبا در یکی از بهترین مقاصد رمانتیک آمریکا تماشا نمایند.

جزیره فلوریدای کوچک

از دنیا فرار کردن و ماندن با یکدیگر در یکی از نقاط دورافتاده فلوریدا بسیار لذت بخش است. این فرار مخفیانه ویژگی های زیادی دارد از جمله حیات وحش متنوع و صخره های مرجانی در ساحل که یکی از بهترین مقاصد رمانتیک آمریکا برای snorkelers است.

خیابان رودخانه جورجیا - ساوانا

زوج هایی که در پی فرار از شهر و شلوغی هستند، می توانند در امتداد خیابان رودخانه ساوانا قدم بزنند. این مسیر ساحل تاریخی از قلوه و سنگ هایی ساخته شده که بیش از 200 سال قدمت دارد. این خیابان مملو از رستوران ها، گالری ها و مغازه ها است و بعلاوه چشم انداز ها تماشایی از کشتی های باربری در یکی از رمانتیک ترین مقاصد در آمریکا نیز وجود دارد.

هاوایی - راک Sweetheart

برای عاشقان STAR CROSS، راک Sweetheart هاوایی ممکن است یک مکان رمانتیک و مناسب باشد. با توجه به داستان های فرهنگ محلی، روزگاری مردی که همسر تازهی گرفته بود و بسیار زیبا بود از آن می ترسید که بگذارد دیگران او را ببینند. بنابراین او را به یک غار دریایی در نزدیکی صخره محدود نموده بود. یک روز طوفان عظیمی آغاز به کوبیدن به جزیره کرد. مرد به طرف جایی که همسرش را قرار داده بود دوید تا او را نجات دهد اما وقتی او رسید، دید که همسرش قبلا غرق شده است. او خودش را از یک صخره نزدیک با اندوه و ناامیدی پرتاب کرد. پس دعا کنید که داستان عاشقانه شما در یکی از عاشقانه ترین مقاصد گردشگری آمریکا سرانجام خوشی داشته باشد.

آیداهو - سان ولی

این پیست اسکی مشهور (Idaho) شاید به وسیله ارنست همینگوی به معروفیت رسیده باشد اما در ابتدا در سال 1935 به وسیله یک کنت اتریشی کشف شد. امروزه این مکان یک مقصد زمستانی خوب برای زوج های پر زرق و برقی است که در پی جایی برای اسکی کردن در یکی از رمانتیک ترین مقاصد در آمریکا هستند.

کنسرواتوار نیکولاس Illinois

زوج هایی که از طبیعت قدردانی می نمایند اما الزاما نمی خواهند بیرون بروند، می توانند وقتی که هوا سرد است، احساس عاشقانه خود را در یک گلخانه ببرند. کنسرواتوار نیکولاس در Rockford ،استان ایلینوی یک راه گریز از خانه است که دارای محیطی در داخل خانه با پروانه ها، ارکیده و تاسیسات هنری معاصر است. حتی می توانید بعد از چند ساعت این مکان را برای داشتن یک شب صمیمی در زیر یک دریچه شیشه ای در یکی از بهترین مقاصد رمانتیک آمریکا اجاره کنید.

Indiana - پل بوسه

Parke county به پل های تحت پوشش خود افتخار می نماید. این مکان سالانه میزبان جشنواره های مختلف است و خود را مرکز پل ها می نامد. اما از بین ده ها پل معلق در این شهر عاشقانه ترین آن ها پل بوسه در دانشگاه والپریازو است. این پل، پل دانشجویی نیز نامیده می گردد زیرا براساس افسانه محلی هنگام نیمه شب در هنگام عبور قطارهای باری که دیر هنگام از زیر پل می گذشتند، شانس خوبی برای دانشجویان در یکی از بهترین مقاصد رمانتیک آمریکا بود.

پارک استانی قله پیکس - Iowa

در سرانجامی دنیا در این ناهمواری که مشرف به رودخانه می سی سی پی و با قطر 500 فوت است، توقف کنید. برای زوج های ماجراجو یک راه چوبی وجود دارد که به سمت پایین منتهی می گردد. این پارک بعلاوه مکان های باستانی، قطارها و دوچرخه سواری و منطقه ها کمپینگ شبانه نیز دارد.

سنگ بنای یادبود کانزاس

برای آن هایی که از قدرت عشق وحشت دارند، رابطه خود را با سنگ های بنای یادبود Kansas مقایسه نمایند. گچ مونولیت که برخی اوقات با عنوان سنگ طبیعی خوانده می گردد، به نظر می رسد که از هیچ کجا سرچشمه نمی گیرد و دارای ویژگی های طبیعی جالب تا آنجا که چشم کار می نماید، هست. مطمئنا یک استعاره برای عشق در عاشقانه ترین مقاصد گردشگری آمریکا وجود دارد.

کنتاکی - آبشار Cumberland

برای کسانی که نمی توانند به شمال بروند تماشا آبشار نیاگارا در جنوب در کنتاکی توصیه می گردد. آبشار Cumberland یک پدیده طبیعی منحصر به فرد است. زوج هایی که در شب از پارک تماشا می نمایند، می توانند رنگین کمان درخشانی را ببینند که روی زمین پخش شده است و رمانتیسم طبیعی را در یکی از عاشقانه ترین مقاصد گردشگری آمریکا افزایش داده است.

لوییزیانا - پارک شهر New Orleans

زوج های عاشق تاریخ می توانند در زمان حال به نیو Orleans برگردند. هنگامی که در این شهر هستید، مطمئین شوید که همه جای شهر را دیده و چک نموده اید. در جاده آرام آرام قدم بردارید و گم و گور شوید. فقط مطمئن شوید که در نهایت به ردیف درختان بلوط قدیمی و پل سنگی زیبا در یکی از عاشقانه ترین مقاصد گردشگری آمریکا می رسید.

مین - جزیره پرنس دوهوپا

برای زوج هایی که می خواهند فقط با یکدیگر وقت بگذرانند، به یکی از منحصر به فرد ترین جزایر مین پناه ببرند. این مکان جمعیتی بالغ بر 73 نفر دارد و ضروری است که بازدید نمایندگان با کشتی به این منطقه بروند. حدود نیمی از این جزیره پارک ملی است در حالی که نیمه دیگر متعلق به عموم و با بستری کاملا دلفریب و مجذوب کننده است.

مری لند - باغ های Ladew Topiary

باغ Ladew topiary در مریلند به عنوان یکی از شگفت انگیز ترین باغ های topiary نامگذاری شده است. برای زوج هایی که از چیزهای خاص و غیر معمول لذت می برند، می توانند به آنالیز و لذت بردن از گیاهان سبزی که به شکل قایق های غول پیکر، شکارهای انگلیسی حومه شهر و اتاق های سرباز ایجاد شده اند، در یکی از بهترین مقاصد رمانتیک آمریکا بپردازند.

ماساچوست - Mapparium

برای زوج های مدرن mapparium در کتابخانه مری ادی بیکر در بوستون ممکن است نقطه مناسبی برای آغاز برنامه ریزی ماجراهای مختلف با یکدیگر باشد. این کره رنگی سه طبقه در سال 1935 افتتاح شد و به عنوان نماد دسترسی دنیای به شمار می رفت. امروزه این مکان یک نماد خوب و همه جانبه در یکی از رمانتیک ترین مقاصد در آمریکا به شمار می رود.

میشیگان - باغ ویکتوریا در باغ های Frederik meijer

باغ های meijer یک مقصد فوق العاده برای قدردانی از سرسبزی و طبیعت و مجسمه سازی هستند. باغ ملکه ویکتوریا یکی از زیباترین بخش های این ملک است. این مکان دارای یک گلخانه با یک فواره درخشان، مجسمه های زیبا و گیاهان آویز استوایی است. فضای رمانتیک این مکان برای میزبانی و اجاره دادن به زوج هایی که در پی محلی برای مراسم های باشکوه و فراگیر هستند، مناسب است و برای رویدادهای خصوصی در یکی از عاشقانه ترین مقاصد گردشگری آمریکا در دسترس است.

مینه سوتا - فانوس تپه راک

جیمز اولیور کوورد، رمان نویس نام یک خط ساحلی در امتداد دریاچه سوپریمر است که خطرناکترین قطعه آبی در دنیا است. در سال 1905 یک طوفان در امتداد ساحل سنگی باعث مرگ 29 فروند کشتی و غرق آن ها شد. پس از آن طوفان فاجعه بار، کنگره ها به ایجاد یک فانوس دریایی و سیگنال برای مه پرداختند که اکنون به عنوان فانوس دریایی Split شناخته می گردد. اگرچه این فانوس دریایی خوش چشم انداز گذشته سنگلاخی دارد اما پارک استانی این منطقه، به بازدید نمایندگان و اسکی بازان برای پیاده روی، روی ساحل و نمایش، خدمات در یکی از بهترین مقاصد رمانتیک آمریکا ارائه می دهد.

می سی سی پی - پیرس

زوج هایی در پی یک داستان عاشقانه می گردند، می توانند در این قلعه که به سبک قرون وسطا است در می سی سی پی زندگی نمایند. با قدم زدن در اطراف زمین های این منطفه، سرسبزی و طبیعت و آبشار کوچکی رامی بینید. داخل قلعه با پرده های منقوش، اسلحه خانه و پرچم پوشیده شده است و فقط باید هشدار داد که مثل هر قلعه، رسیدن به آن آسان نیست. فضای این قلعه برای اجاره به عموم برای مهمانی ها و عروسی ها در دسترس است و یک کابین در این محل وجود دارد که مهمان ها می توانند یک شب در آن در یکی از رمانتیک ترین مقاصد در آمریکا بمانند.

میسوری - پارک استان Ha Tonka

این مکان یکی از مجذوب کننده ترین پارک های استانی میسوری است. این مکان در واقع بقایای سنگی قلعه ای است که در سال 1904 به وسیله یک تاجر محلی ساخته شده است. او دو سال بعد در یکی از اولین تصادف های خودرو فوت کرد اما پس از او این ناحیه در یک نقطه چشمگیر زمین که با پل های طبیعی، غارها و یک دریاچه زیبا تکمیل شده است، باقی ماند.

مونتانا - دریاچه مک دونالد

اگر عشق و علاقه رمانتیک که به زندگی شما افزوده شده، شما را سزاوار سفر به دریاچه پارک ملی یخچال لانگ پارک می نماید. در زیر سطح دریاچه، سنگ ریزه های منحصر به فرد و پر جنب و جوش و موزاییک های قابل شستشو وجود دارد. صخره های زیبای دریاچه به وسیله یخچال ها شکل گرفته اند و بسیاری از پرتگاه ها و آبشارهای حیرت انگیز در نزدیکی آن ها در یکی از بهترین مقاصد رمانتیک آمریکا قرار دارند.

نبراسکا - پناه گاه ملی حیات وحش ولنتاین

روز ولنتاین را در نبراسکا، جایی که مقامات شهری آن را بسیار دوست دارند، سپری کنید. علاوه بر اندازه زیادی از یادگاری های قلبی شکل یافت شده در اطراف این منطقه، یک پناه گاه حیات وحش ملی نیز وجود دارد که بیش از 70000 هکتار زمین رادر بر می گیرد. این پناهگاه با عنوان منطقه مهم پرنده به وسیله انجمن Audubon معین شده و مقصدی عالی برای زوج های رمانتیک و عاشق در بهترین مقاصد رمانتیک آمریکا است.

نوادا - Tonopah

شب را با شمارش ستاره ها در یکی از تاریک ترین نقاط کشور سپری کنید. Tonopah در نیمه راه Reno و لاس وگاس قرار گرفته است و کاملا ریشه در سنت قدیمی غربی دارد. برای زوج هایی که ترس را دوست دارند می توانند در متل هایی که در آن 700 دلقک مختلف برای خوابانیدن مهمان ها در یکی از عاشقانه ترین مقاصد گردشگری آمریکا وجود دارند، اقامت نمایند.

نیو همپشایر - قلعه یخی لینکلن

قلعه های یخی لینکلن به خاطر درخشش دنیای دیگری معروف شده اند که در شب از آن ها جدا می شوند. ساختارهای یخی شبیه چیزهایی است که مستقیما از فیلم های دیزنی گرفته شده اند و با دست نگهداری می شوند و هر زمستان رشد می نمایند. نورها در داخل مجسمه یخی نصب می شوند و هر شب یک برنامه جادویی را به اجرا در می اورند و حتی یک اسلاید یخی برای بچه ها در یک قلب نیز وجود دارد و یکی از عاشقانه ترین مقاصد گردشگری آمریکا می باشد.

نیوجرسی - passion Puddle

عاشقان کالج می توانند زمان خود را در Passion Puddle Rutgers ، دانشگاهی رمانتیک سپری نمایند. طبق سنت Rutgers هر زنی که سه بار با معشوقش قدم می زند، با آن ازدواج خواهد نمود. پس فقط مطمئن باشید که گردش در pondside با شخصی مناسب در یکی از رمانتیک ترین مقاصد در آمریکا انجام می گردد.

نیومکزیکو - پناه گاه داون لایت

درست مثل یک بازدید معمولی از نوادای لاس وگاس، منطقه Dwan Light در نیو مکزیکو، مهمان ها شریک خود را در روشنایی و نور تازه خواهند دید. این فضا دارای چیدمان هنری و شاهکار علمی بسیار است. این فضای سفید یک فضای گرم و پر از رنگین کمان هایی از خورشید است که از بین 12 منشور بزرگ در apes of the building می درخشند. این پناهگاه به عنوان پناهگاهی برای رهایی از سرعت، درگیری ها و نگرانی های زندگی روزمره طراحی شده و مقصد مناسبی برای زوج هایی است که می خواهند ریلکس نمایند و انرژی های خوبشان را در یکی از بهترین مقاصد رمانتیک آمریکا ساطع نمایند.

نیویورک - آبشار نیاگارا

مرکز ماه عسل دنیا و یک مکان نمادین برای مسافران عاشق است. آبشار نیاگارا که در واقع از سه آبشار جدا تشکیل شده، یکی از قویترین چشم انداز ها آبی در کشور است مگر این که مقدار اشک هایی که آنجا ریخته شده است را در نظر بگیرید!

مسافرخانه Carolina شمالی در Rodanthe

زوج هایی که دوستدار فانتزی های عاشقانه هستند، از فعالیت های شبانه در Rodanthe تماشا نمایند. این هتل که بر روی پایه هایی بنا شده و الهام گرفته از رمانی است که به کارگردانی نیکلاس اسپارک و با بازی ریچارد گیر و دایان لین صورت گرفته است. این هتل در حال حاضر برای هفته ولنتاین رزرو شده اما این امکان وجود دارد که آن را از دور ببینید یا برای یک قرار بعدی آنجا را رزرو کنید.

پارک ملی داکوتای شمالی - تیودور روزولت

زوج هایی که حیات وحش را دوست دارند، می توانند به پارک ملی تئودور روزولت جایی که دشت های بزرگ با Badlands برخورد می نمایند، بروند. با فرا رسیدن شب، پارک نمای خوبی از آسمان شب دارد. این امکان وجود دارد که کهکشان راه شیری و حتی کهکشان آندرومدا را تشخیص دهید. برخی اوقات حتی ممکن است که کمی از نور شمالی را در پارک پیدا کنید. در طول روز مطمئن شوید که برای تماشا طبیعت رنگارنگ این منطقه که شبیه به نقاشی است، وقت صرف نموده اید.

اوهایو - کریستال غار

برای آن هایی که برایشان سوال پیش آمده که چگونه می توان در یک تکه سنگ بزرگ زندگی کرد باید بگوییم که این غار بزرگترین ژئوس دنیا است که در سال 1897 به وسیله کارگران ساختمان کشف شد. امروزه این غار متعلق به یک کارخانه محلی است و به بازدید نمایندگان به عنوان یک بخش خیره نماینده در تور مسافرتی اجازه بازدید می دهند.

اوکلاهوما - مرکز دنیا

مرکز عالم در تولسا یک شیپور صوتی است. کسانی که در مرکز دایره چرخان روی زمین می ایستند صدای خود را چندین بار بلندتر از آن صدایی که صحبت می نمایند، می شنوند. اما کسی خارج از این دایره صدا را نخواهد شنید. پس پیش بروید و با صدای بلند عشق خود را به جای حرف زدن با کلمات شیرین در آنجا اعلام کنید. هیچ کس نخواهد شنید.

Oregon - Thors Well

عشق خود را در یکی از حماسی ترین چشم انداز ها در سواحل غرب اعلام کنید. Thors Wellدر اقیانوس بسیار درخشان و چشمگیر به نظر می رسد. گاهی اوقات به عنوان drainpipe اقیانوس آرام از آن یاد می گردد. در واقعیت، نقطه عطف این مکان تنها یک توهم نوری است. این مکان فقط یک حفره سنگی است که ظاهرا یک گودال بی سرانجام را ایجاد می نماید. ما مطمئن هستیم که راه زیبایی برای ارتباط دادن عبارت گودال بی سرانجام به یک پیشنهاد ازدواج برای شما وجود دارد.

پنسیلوانیا - Fallingwater

زوج هایی که معماری آمریکایی قرن بیستم را دوست دارند در کنار هم می مانند! شاهکار فرانک لوید رایت یعنیFallingwater متعلق به خانواده Kaufmann در سال 1935 طراحی شد. تعطیلات آخر هفته باشکوه به نظر می رسد اگر که بر روی یک آبشار پر سرعت شناور باشید و بعلاوه فضای داخلی این مکان راحت و جادار است. برای زوج هایی که از این منطقه الهام گرفته اند، امکان این که این فضا را برای مراسم عروسی آینده رزرو نمایند، وجود دارد.

Island Rhode - Mohegan Bluffs

قدم زدن در امتداد Mohegan Bluffs که یکی از چشمگیرترین پیاده روهای موجود در کنار اقیانوس آرام است، بسیار لذت بخش است. bluffs در ارتفاع 150 فوت بالاتر از سطح دریا است. این جزیره مسدود در روز روشن دارای یک دید مستقیم از مونتاک است. پس از قدم زدن در Bluffs از چشم انداز ها زیبای دریایی این جزیره بلاک شده نیز ملاقات کنید.

کارولینای جنوبی - تالار بون

تالار بون یکی از قدیمی ترین مزارع کار این کشور است. این کشتزار در 1681 بنیان قرار گرفت و بیش از 300 سال است که در تاریخ آمریکا وجود دارد. این مکان یک ترکیب کامل برای تاریخ و عاشقان طبیعت است. این تور شامل نمایش فرهنگی Gullah و یک نمایشگاه تاریخ سیاه و بعلاوه غرفه پروانه ها و پیاده روی در باغ می گردد. بعلاوه گزینه های تولیدی نیز برای زوج هایی که در پی سوغاتی و خوراکی هستند، وجود دارد.

داکوتای جنوبی - پناه گاه اسب وحشی هیلز

اگر چیزی را دوست دارید، آن را آزادانه بیان کنید. پناهگاه اسب وحشی هیلز یک چشم انداز زیبا در آمریکا است که شامل دره های باریک، دشت های پوشیده از چمن و حیات وحشی است که از آن جا عبور می نمایند. این پناهگاه تورهایی را ارائه می دهد و علاوه بر اقامت شبانه در کلبه های این جا، مهمانان صبح به صبح با شنیدن صدای سم اسب ها بیدار می شوند.

تنسی - گنبد Clingman

اگر عشق شما را به اوج می رساند، به بالاترین نقطه در تنسی بروید. در ارتفاع 6643 گنبد Clingman یکی از نقطه های تماشای در کوه های بزرگ Smoky است. در روزهای روشن امکان مشاهده 100 مایل دورتر در شعاع 360 درجه از ساختار کامل این منطقه وجود دارد.

تگزاس - عاشقان پرش در پارک کامرون

عاشقانی که عشقشان محکوم به شکست شده می توانند در این نقطه زیبا تسلای خاطر پیدا نمایند. طبق افسانه محلی دو عاشق که نمی توانستند با هم باشند، این صخره دراماتیک را به عنوان محل خودکشی خود انتخاب کردند. این سرانجام دردناک، در سرانجام عشاق را در آغوش هم قرار می دهد. امروزه یک حصار در اطراف لبه صخره قرار داده اند بنابراین عاشقان می توانند به طور ایمن از چشم انداز ها زیبای این منطقه لذت ببرند.

یوتا - قوس دلیکیت

اگر چه عشق قدرتمند است اما گاهی اوقات می تواند یک چیز ظریف نیز باشد. عجایب زیبا و ظریفی در پارک ملی آرک وجود دارد. اگر چه این ویژگی زمین شناسی به طور گسترده به عنوان قوس دلیکیت شناخته می گردد اما نام های متنوع بسیاری مانند chaps Cowboys و Old Maids Bloomers نیز دارد.

Vermont - قلعه ویلسون

یک فیلم ترسناک ممکن است یکی از اولین قرارهای آزمایشی باشد. همه چیز را در یک خانه جن زده تصور کنید. قلعه ویلسون ورمونت یک ساختمان متعلق به قرن 19 است که بنابر گزارش ها یک روح را در برگرفته است. بازرسان paranormal کارت های بازی را در طبقه دوم و راه پله های بالا و پایین پله ها کشف نموده اند. اگر زوج ها دوست دارند عشق خود را در میان ترس تجربه نمایند، این قلعه یک محل عروسی متفاوت برایشان است.

ویرجینیا - پل طبیعی

ساخت غیرمعمول از لحاظ زمین شناسی در ویرجینیا محلی برای گرفتن عکس های زیبا در نواحی مختلف را به وجود آورده است. اما در پارکی که در اطراف تونل است، سنگ 215 متری وجود دارد که به عاشقانی که در خارج از خانه و در فضای باز می خواهند، لذت ببرند این مکان توصیه می گردد. این منطقه زمانی متعلق به توماس جفرسون بود و در فهرست مکان های تاریخی ثبت شده است.

واشنگتن - Ruston way

زوج هایی که در پی راه رفتن در چشم انداز های ساحلی غربی هستند، فقط باید به Ruston way بروند که بتوانند هر نوع چشم اندازی را که امیدوار به تماشاش هستند، ببینند. زوج ها می توانند خلیج Puget sound را نیز ببینند و اگر در اطراف دوری بزنند، ممکن است شاهد کوه های بلند rainer در شهر تاکوما باشند. اگر کسی گفت که شما نمی توانید همه این مکان ها را پیدا کنید، قطعا همه چیز را پیدا ننموده و ندیده است.

ویرجینیای غربی- greenbrier

زوج هایی که جاذبه های پر از تجمل و زر و برق های قدیمی را دوست دارند، می توانند به این مکان که معروفیت زیادی در غرب ویرجینیا دارد، بروند. این هتل نقش جالبی در تاریخ آمریکا ایفا نموده است. در طول تاریخ 200 ساله این هتل، این کشور میزبان 26 رئیس جمهور بوده و در طی جنگ داخلی بین نیروهای کنفدراسیون و اتحادیه اروپا تغییر نموده است اما یکی از دلایل اصلی که مردم از greenbrier تماشا می نمایند، گذراندن یک روز با استراحت در چشمه آب معدنی گوگرد سفید در این هتل است.

Wisconsin - Schoolhouse Beach Park

علاقه مندان مدرسه های قدیمی باید برای سفر به جزیره واشنگتن در ویسکانسین برنامه ریزی نمایند. آن ها ساحل schoolhouse را پیدا خواهند کرد که سنگریزه های آن بسیار زیبا هستند که اکنون جمع آوری آن ها غیر قانونی است. اگرچه مدرسه ای که ساحل به خاطر آن نامگذاری شده، تخریب شده اما زوج هایی که از ساحل تماشا می نمایند، می توانند از تمام مزایای این مدرسه حیرت زده شوند.

Wyoming - Grand Prismatic Spring

برای آن نوع از عشق و علاقه که تنها می تواند با عنوان steamy توصیف گردد، سفر به Grand Prismatic Spring بسیار مناسب است. بزرگ ترین چشمه آب گرم در ایالات متحده نیز یکی از مهمترین مشخصات این منطقه محسوب می گردد. این مکان تنها می تواند به عنوان یک رنگین کمان از زیبایی های طبیعی توصیف گردد. جایی که از شدت زیبایی می توانید آن را متعلق به خود کنید.

منبع: همگردی

به "رمانتیک ترین مقصد در هر کشور، تجربه ای از عشق و زندگی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رمانتیک ترین مقصد در هر کشور، تجربه ای از عشق و زندگی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید