بازاریابی و فروش

اصفهان آماده میزبانی از گردشگران در موج سوم سفرهای بهاری و تعطیلات عید فطر است

ایرنا/ براساس اخبار واصله، اصفهان آماده میزبانی از گردشگران در موج سوم سفرهای بهاری و تعطیلات عید فطر است.

21 فروردین 1403

سامسونگ و اپل رقیبی عجیب پیدا کردند ، عکس

فان آبل یکی از بنیانگذاران شرکت هلندی Fairphone است. این شرکت مدعی است که پایدارترین گوشی هوشمند دنیا را ساخته.

17 فروردین 1403

تهیه مواد اولیه کپوبافی در شهر جهانی آن با چالش روبروست

ایلنا/ براساس آخرین خبر و گزارش های منتشر شده، تهیه مواد اولیه کپوبافی در شهر جهانی آن با چالش روبروست.

14 فروردین 1403

تیک، تو با یک قرارداد 460 میلیون دلاری شرکت گیرباکس را تصاحب می نماید

شرکت تیک-تو اینتراکتیو سافتور (Take-Two Interactive) میخواهد طی یک معامله 460 میلیون دلاری شرکت گیرباکس اینترتینمنت را از شرکت ایمبریسر گروپ خریداری کند.

9 فروردین 1403

طرز تهیه سالاد اندونزی؛ ساده و مناسب مهمانی

سالاد اندونزی یکی از انواع سالادهای محبوب در ایران است که به عنوان پیش غذا یا حتی غذای اصلی مورد استفاده قرار می گیرد. واژه (Salad) در زبان فرانسوی ریشه در کلمه ای لاتین با عنوان (Salata) به معنی شور و نمکی و نمک اندود دارد. در بیش از دو هزار سال پیش، ایرانی ها...

4 فروردین 1403

سال 2024 سال دشواری برای بازار صنعت بازی خواهد بود

وقتی سایت GameIndustry.biz به سراغ گزارش های گروه Circana برای تحلیل آمار بازار صنعت بازی می رود، معمولاً برای آگاهی از گزارش فروش بازی ها و زمانی است که بازیکنان برای بازی های ویدئویی در آمریکا صرف کرده اند. اما وقتی با مت پیسکاتِلا، تحلیلگر مطرح Circana، صحبت می کنیم،...

29 اسفند 1402

چانگان X5 پلاس در ایران مونتاژ می گردد ، معرفی کامل خودرو

چانگان X5 پلاس قرار است با موتور 188 اسب بخاری توربو در کشورمان مونتاژ گردد. این خودرو کراس اوور چانگان که فیس لیفت Oshan X5 به شمار می رود می تواند در 7.51 ثانیه به سرعت صد کیلومتر در ساعت برسد.

28 اسفند 1402

چینی پرطرفدار بازار خودروی ایران یک محصول تازه دارد!، عکس

BYD از مدل تازه خودرو e2 با قیمتی ارزان تر از نسل قبل رونمایی کرد. استراتژی BYD روی تولید خودروهای ارزان تر متمرکز شده است. این خودروساز سال 2023 مدل استاندارد e2 را عرضه کرد که قیمت بالاتری داشت.

25 اسفند 1402

6 جاذبه گردشگری بی نظیر گوا در هند

جاذبه های گوا، از طبیعت بکر و کم نظیر گرفته تا بناهای تاریخی باشکوه، این جزیره را یکی از زیباترین منطقه ها دیدنی دنیا تبدیل نموده است. زیبایی شگفت انگیز این جزیره کوچک و دوست داشتنی گردشگران بسیاری را از سراسر دنیا به این نقطه آسیایی می کشاند.

13 اسفند 1402

برترین موتورسیکلت دنیا ، پادشاهی در میان پادشاهان

چند برند می توانند بگویند که یک قاره کامل را با موتورسیکلت های کوچک قابل اعتماد و ارزان خود تجهیز نموده اند؟

5 اسفند 1402

از چادر زدن در قشم خودداری کنید

ادریس راموز با تاکید بر اهمیت تغییر تصویر ذهنی از جزیره قشم برای گروه های مختلف از جمله ساکنان، گردشگران، دولتمردان و... یادآور شد: قشم دارای بزرگ ترین ژئوپارک خاورمیانه است و از نظر زمین شناسی برای محققان بسیار بااهمیت است.

2 اسفند 1402

بررسی برنامه های مرکز گردشگری همکاری های آسیا

سرپرست دفتر بازاریابی و توسعه گردشگری خارجی گفت: پس از انتخاب شهر یزد به عنوان مرکز گردشگری کشورهای عضو مجمع گفت و گوی همکاری های آسیا (ACD)، برنامه ریزی برای بهره مندی از این فرصت انجام شد.

14 بهمن 1402

جایگاه کشورهای مسلمان از نظر معادن سنگ آهن

جایگاه کشورهای مسلمان از نظر معادن سنگ آهن : برای تولید مقاطع فولادی به مواد اولیه یا همان سنگ آهن نیاز داریم که در بسیاری از معادن ایران و حتی کشورهای مختلف تولید می شود. کشورهای متعددی دارای معادن سنگ آهن هستند و حتی کشور خودمان ایران هم از این قضیه...

7 بهمن 1402

8 دلیل برای خرید تبلت گلکسی سامسونگ به جای آیپد

خرید تبلت سامسونگ گلکسی به صرفه تر و بهتر است یا خرید یک آیپد شرکت اپل؟ در این مقاله تلاش می کنیم با ارائه 8 علت، به شما توضیح دهیم که چرا باید خرید تبلت سامسونگ گلکسی را در اولویت خود قرار دهید. دلایلی که صرفا از جنبه مالی و مالی توجیه پذیر نیستند.

5 بهمن 1402

اپل به گرد پای سامسونگ هم نرسید

زومیت نوشت: سامسونگ با کنارزدن برندهای محبوب شیائومی و ویوو و ریلمی در سال 2023 رتبه اول بازار موبایل هند را ازآنِ خود کرد.

1 بهمن 1402

جشنواره زعفران مرند در تقویم رویدادهای گردشگری آذربایجان شرقی ثبت شد

گواهینامه جشنواره زعفران شهرستان مرند در تقویم رویدادهای گردشگری جمهوری اسلامی ایران در تاریخ 4 آذر 1402 با شماره 20201529به ثبت رسید و ابلاغ شد .

6 آذر 1402

آموزش ضبط مکالمات در اندروید و آیفون

گاهی اوقات تمایل داریم تا به دلایل مختلف مکالمات تلفنی خود را ضبط کنیم. به عنوان مثال وقتی یک جلسه تلفنی مهم دارید، به خاطر آوردن جزییات تماس بعد از اتمام آن ممکن است چندان ساده نباشد.

24 آبان 1402

اتاق بازرگانی ایران از مطالبه گران حوزه گردشگری باشد

معاون گردشگری وزارت میراث فرهنگی با اشاره به اینکه اتاق بازرگانی ایران یکی از ارکان مطالبه گر حوزه گردشگری باشد، گفت: اتاق ایران می تواند نقش مهمی در راه اندازی ایرلاین های نو ایفا نماید.

6 مهر 1402

ببینید ، قدرتمندترین لپ تاپ دنیا معرفی گردید ، بالاتر از مک بوک های اپل

مایکروسافت در مراسم پنجشنبه شب خود، سرفیس لپ تاپ استودیو 2 را معرفی کرد؛ لپ تاپی که به گفته شرکت، قدرتمندترین سرفیس دنیا تا به امروز به شمار میرود.

31 شهریور 1402

قیمت گوشی های سامسونگ، شیائومی و آیفون امروز پنجشنبه 30 شهریور 1402

خبرنگاران- گلکسی A03 Core در دسته ارزان ترین گوشی هوشمند بازار قرار گرفته است. فروشنده های موبایل قیمت گلکسی A03 Core نسخه 32 گیگ را همزمان با آخرین روز های تابستان امسال سه میلیون و 400 هزار تومان اعلام می کنند و ردمی A2 پلاس شیائومی که یکی دیگر از مدل های مالی بازار...

30 شهریور 1402
تعداد: (141)