قیمت دنا پلاس 6 دنده تازه اعلام شد ، مشخصات فنی و امکانات رفاهی

به گزارش وبلاگ شخصی من، قیمت دنا پلاس 6 دنده نو با کد کلاس 70904 از سوی شورای رقابت اعلام شد. ایران خودرو قرار است این محصول را به بهای درب کارخانه 468 میلیون و 625 هزار تومان به بازار ارائه کند. اما دنا پلاس 6 دنده نو چه تفاوتی با سایر تیپ های این سدان ایران خودرو دارد؟

قیمت دنا پلاس 6 دنده تازه اعلام شد ، مشخصات فنی و امکانات رفاهی
ویدیو نبرد دنا و تارا با موتور نو را در کانال یوتیوب بیت ران پلاس دیدن کنید:

بیت ران - محمد فتح اللهی - قیمت دنا پلاس 6 دنده نو با احتساب هزینه های جانبی (بیمه، مالیات و عوارض، هزینه های شماره گذاری و…) به حدود 529 میلیون تومان می رسد.

یکی از هشت محصولی که ایران خودرو پیروز به افزایش قیمت آنها شد، دنا پلاس شش دنده است. این خودرو در فهرست افزایش قیمت های ایران خودرو با نام دنا پلاس EF7 پلاس شش دنده دستی حضور داشت.

اگر سری به وب سایت رسمی ایران خودرو بزنید، هنوز هیچ اطلاعات کامل و شفافی درباره این محصول منتشر نشده است. اما با توجه به قوای محرکه تنفس طبیعی آن، می توان حدس زد که پس از استانداردهای اجباری، با چه سطح از آپشن هایی به بازار می آید.

دنا پلاس شش سرعته دستی مجهز به موتور EF7 پلاس تنفس طبیعی است. این موتور 1.65 لیتری می تواند 113 اسب بخار قدرت و 153 نیوتن متر گشتاور فراوری کند. نیرو و گشتاور این موتور تنفس طبیعی به وسیله گیربکس شش سرعته دستی به محور جلو این خودرو منتقل می گردد.

براساس اطلاعات منابع مطلع، دنا پلاس 6 دنده نو با ترمزهای دیسکی عقب به دست مشتریان می رسد. این خودرو بعلاوه مجهز به سنسورهای نور و باران، کروز کنترل، دوربین دید عقب، سامانه های کنترل پایداری و کنترل آغاز حرکت در سربالایی، چراغ روشنایی روز، تهویه اتوماتیک، آیینه های تاشو برقی، صندلی های برقی، رینگ های 15 اینچی و… خواهد بود. هنوز معین نیست این محصول به اصطلاح نو چه زمانی از سوی ایران خودرو به بازار ارائه خواهد شد.

ویدیو اولین تجربه رانندگی با ری را ایران خودرو را در کانال یوتیوب بیت ران پلاس دیدن کنید:

3 مدل خودرو نیسان وارد ایران شدند + تصاویر

دنا پلاس توربو اتوماتیک آپشنال چه تفاوت هایی با دنا پلاس توربو جوانان دارد؟

درخواست کارت سوخت خودرو صفر را باید با این مدارک انجام دهید

تارا دستی فول آپشن V1P با این معینات به بازار می آید / کاتالوگ تارا دستی V1P

منبع: بیت ران

به "قیمت دنا پلاس 6 دنده تازه اعلام شد ، مشخصات فنی و امکانات رفاهی" امتیاز دهید

2 کاربر به "قیمت دنا پلاس 6 دنده تازه اعلام شد ، مشخصات فنی و امکانات رفاهی" امتیاز داده اند | 3.5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قیمت دنا پلاس 6 دنده تازه اعلام شد ، مشخصات فنی و امکانات رفاهی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید