در سفر به ژاپن از کدام شهرها دیدن کنیم؟

به گزارش وبلاگ شخصی من، ژاپن با تنوع فرهنگی، تاریخی و طبیعی خود، مقصد مسحور کننده ای برای گردشگران است. این کشور به عنوان یک مقصد مجذوب کننده برای علاقه مندان به فنون رزمی، فستیوال های سنتی، آثار هنری و تاریخی و غذاهای محلی شناخته می شود. شهرهای پرجمعیت توکیو و اوزاکا با نورپردازی شبانه و امکانات مدرن خود، مجذوب کنندهیت های خاصی برای گردشگران دارند. همچنین معابد سنتی و طبیعت زیبای کیوتو مجذوب کننده و منحصر به فرد شناخته می شود.

در سفر به ژاپن از کدام شهرها دیدن کنیم؟

در ادامه 3 شهر پربازدید و دیدنی ژاپن معرفی می شود.

مرکز ژاپن، توکیو

معروفیت توکیو تنها به دلیل مرکز بودن نیست. بلکه این شهر بسیار مدرن، یک شهر مجذوب کننده از نظر تاریخی و فستیوال هایی است که در آن برگزار می شود. قصر امپراطوری و مقر دولت در این شهر قرار گرفته است و خیابان های توکیو همیشه مملو از جمعیت است.

بازدید از کاخ امپراطوری و خندق ها و پل های زیبا و نورپردازی شده آن شاید اولین کاری باشد که دوست داشته باشید در سفر توکیو انجام دهید. در ادامه می توانید از مراکز خرید مدرن این شهر دیدن کنید. منطقه گینزا 10 مرکز خرید بسیار بزرگ و مدرن را در خود جای داده است. این محله بسیار شبیه خیابان تایمز در نیویورک است.

همچنین شما می توانید از معابد زیبا و تاریخی توکیو نیز در تور ژاپن بازدید کنید. مهم ترین معبد این شهر معبد سنسو جی است. از موزه های معروف و خاص توکیو هم می توان به موزه جیبلی یا موزه انیمه ژاپن اشاره کرد. همچنین اولین موزه هنرهای دیجیتال تعاملی جهان نیز در توکیو قرار گرفته است و اگر به هنر دیجیتال علاقمند باشید، حتما باید سری به این موزه بزنید.

شهر تاریخی کیوتو

کیوتو زمانی مرکز ژاپن بود و به همین دلیل از نظر تاریخی ارزش بالایی د ارد. این شهر نیز دارای قصرها، قلعه ها و معابدی برای بازدید گردشگران است. قلعه نیجو و معبد فوشیمی ایناری اولین مکان هایی هستند که ممکن است علاقه به بازدیدشان داشته باشید.

از دیگر معابد این شهر می توان به معبد کینکاکوجی اشاره کرد که در یک منطقه دریاچه ای زیبا بنا نهاده شده است. معبد کیومیزو در یک منظره فوق العاده جنگلی و کوهستانی واقع شده است و مبعد بسیار قدیمی سانجوسانگن در یک فضای ساده بنا نهاده شده است.

اگر به پیاده روی و طبیعت گردی علاقه دارید، می توانید به مسیر پیاده روی فیلسوف بروید و در کنار کانال دریاچه بیوا از طبیعت زیبای ژاپن لذت ببرید. همچنین جنگل زیبای بامبو آراشیاما نیز یک مکان فوق العاده برای پیاده روی در بین درختان سر به فلک کشیده بامبو است.

اوزاکا، شهر ساختمان های بلند

اوزاکا یکی از شهرهای مدرن و بزرگ ژاپن است که به آن ونیز شرق نیز می گویند. از جمله ویژگی های این شهر، بلند مرتبه بودن آثار تاریخی آن به نسبت دیگر شهرهای ژاپن است. برای نمونه قلعه اوزاکا بلندترین و بزرگترین قلعه ژاپن است که بارها در طول تاریخ ویران شده و از نو ساخته شده است. همچنین معبد شینتوجی نیز قدیمی ترین معبد بودایی ژاپن است و در 5 طبقه ساخته شده است.

آکواریم غول پیکر کیوکان یکی دیگر از دیدنی های این شهر است. همچنین چرخ و فلک بسیار بزرگ تمپوزان هم تقریبا تمام گردشگران را به سوی خود می کشد. یک دور سواری در این چرخ و فلک 17 دقیقه به طول می انجامد.

اوزاکا شهر برج های بلند نیز هست. برج های کوب پورت و تسوتنکاکو دو آسمان خراش قابل بازدیدی هستند که با هارمونی خاصی در کنار هم بنا نهاده شده اند. برج شیشه های اومدا هم در دیگر سوی شهر قرار گرفته است.

همچنین در سفر به اوزاکا به استودیوی معروف یونیورسال، موزه ملی هنر و پارک و باغ وحش تنوجی هم سری بزنید.

منبع: همگردی

به "در سفر به ژاپن از کدام شهرها دیدن کنیم؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "در سفر به ژاپن از کدام شهرها دیدن کنیم؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید