با میکرولینو آشنا شوید؛ آی پد دنیای خودرو، چیزی بین موتورسیکلت و اتومبیل

به گزارش وبلاگ شخصی من، الیور اوبوتر، مدیر ارشد شرکت میکرولینو می گوید: می خواستیم یک محصول تازه به بازار بیاوریم. این خودرو چیزی شبیه آی پد است. آی پد یک گوشی هوشمند نیست، لپ تاپ نیست، چیزی در میانه است.

با میکرولینو آشنا شوید؛ آی پد دنیای خودرو، چیزی بین موتورسیکلت و اتومبیل

نمایشگاه ژنو 2024 محل عرضه خودروهای الکتریکی بسیاری از شرکت های فراوری خودروی دنیا است. در این میان بعضی کشورها از جمله سوئیس در پی ارایه ابتکاری تازه در این بازار با نانو-خودروها یا به گفته خودشان خودروهای آی پدی وارد رقابت شده اند.

نمونه اش شرکت سوئیسی که از میکرولینو، مدل نو سبک و کوچک خود با حداکثر سرعت 45 کیلومتر در ساعت و برد 177 کیلومتر در ژنو رونمایی کرد.

این خودروی بسیار کوچک دارای یک نیمکت- صندلی است که فضایی را برای دو سرنشین فراهم می نماید و به صندوق عقب مجهز است. در صندوق عقب این نانو-خودرو یک چمدان بزرگ و دو چمدان به مقدار کابین جای می گیرد.

الیور اوبوتر، مدیر ارشد شرکت میکرولینو می گوید: می خواستیم یک محصول نو به بازار بیاوریم. این خودرو چیزی شبیه آی پد است. آی پد یک گوشی هوشمند نیست، لپ تاپ نیست، چیزی در میانه است.

او می افزاید: یک میکرولینو مانند یک آی پد است، چیزی بین یک موتورسیکلت و یک خودرو. آنچه برای سفرهای روزمره به کار مردم می آید.

یک میکرولینو مانند یک آی پد است

شرکت های مختلف با توجه به مسایل محیط زیستی مطرح شده در دنیا امروز در پی این هستند تا هر کدام با ارایه محصولی نو وارد کارزار رقابت شوند.

نانو-ماشین سایلنس Silence S04 از دیگر خودروهای ریزنقشی بود که در این نمایشگاه عرضه شد. این خوردو می تواند دو باطری قابل جابه جایی را حمل کند، برد الکتریکی آن نیز تقریبا 150 کیلومتر است.

نانو-ماشین سایلنس Silence S04

سازندگان و طراحان این خودرو نیز در پی ارایه راهکاری برای حمل و نقل و پارک آسان و در نهایت فراوری کمترین مقدار آلودگی بوده اند.

نمایشگاه بین المللی خودرو ژنو از 27 فوریه تا سوم مارس در مرکز همایش پالکسپو ژنو به روی عموم باز است.

منبع: یورونیوز

منبع: انتخاب

به "با میکرولینو آشنا شوید؛ آی پد دنیای خودرو، چیزی بین موتورسیکلت و اتومبیل" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "با میکرولینو آشنا شوید؛ آی پد دنیای خودرو، چیزی بین موتورسیکلت و اتومبیل"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید