برترین مقاصد اروپا در ماه ژوئن و لذت سفری امن و راحت

به گزارش وبلاگ شخصی من، ماه ژوئن برای سفرهای اروپایی بسیار مشهور است و در این ماه آب و هوا در کل قاره بسیار عالی است. بعلاوه می توانید بعضی از بهترین مقاصد اروپا در ماه ژوئن بدون اینکه به وسیله افراد اروپایی رزرو گردد، را هم ببینید. ماه ژوئن یکی از شلوغ ترین ماه ها در پاریس و رم است اما به حدی شلوغ نیست که نتوانید به زیباترین مقاصد اروپا در ماه ژوئن سفر کنید. در ادامه بیست مورد از بهترین مقاصد اروپا در ماه ژوئن آورده شده که در هر کدام علت انتخاب این ماه گفته شده است. بعضی از این شهرها به حدی نزدیک به هم هستند که می توانید همه آن ها را با یک تور مشاهده کنید. استفاده از قطار هم بسیار دیدنی است و می تواند سریعتر از هواپیما باشد.

برترین مقاصد اروپا در ماه ژوئن و لذت سفری امن و راحت

رم، ایتالیا

حدبیشتر دمای ماه ژوئن 26 درجه سانتیگراد و حداقل دمای ماه ژوئن 16 درجه سانتیگراد می باشد. میانگین بارش در ماه ژوئن 5.1 سانتی متر است. ماه ژوئن در واقع یکی از ماه های شلوغ برای سفر به رم است اما آب و هوا، بسیار گرم و آفتابی است و روزها بسیار طولانی هستند بنابراین اگر قصد دارید که به ایتالیا سفر کنید، تماشا رم ارزشمند است. قطعا رم یکی از بزرگترین شهرهای توریستی جهان است، گرچه تا حدودی شلوغ است بنابراین ما اقامت 3 شب را در یکی از زیباترین مقاصد اروپا در ماه ژوئن به شما پیشنهاد می کنیم. بیشتر افرادی که از رم بازدید می نمایند از فلورانس و ونیز نیز بازدید خواهند کرد. اطلاعات مربوط به هر دو در زیر ذکر شده است. اما اگر شما بیش از یک هفته در ایتالیا هستید، می توانید سفر یک روزه به ناپل، ساحل آمالی، پمپئی، کاپری و سورنتو که در جنوب ناپل است را هم به برنامه خود اضافه کنید. این منطقه از بهترین مقاصد اروپا در ماه ژوئن می باشد.

- هتل سه ستاره خوب در ماه ژوئن آغاز از € 60 برای دونفر

- هتل چهار ستاره خوب در ماه ژوئن آغاز از € 65 برای دونفر

-تخت در خوابگاه در ماه ژوئن آغاز از € 11 برای هر نفر

فلورانس، ایتالیا

حدبیشتر دمای ماه ژوئن 27 درجه سانتیگراد می باشد. حداقل دمای ماه ژوئن 15 درجه سانتیگراد است. میانگین بارش در ماه ژوئن 5.5 سانتی متر است. همچون شهر رم، ژوئن یکی از ماه های شلوغ فلورانس است اما آن قدری بد نیست که شما از سفر به آنجا منصرف شوید. فلورانس یکی از بهترین مقاصد اروپا در ماه ژوئن است اما می توانید رفتن به این شهر را در سفر خود به ایتالیا به صورت یک روزه وارد کنید. بعلاوه می توانید با قطار از پیزا و Siena بازدید کنید. علاوه بر این می توانید در برنامه خود سفر یک روزه به Cinque Terre را هم قرار دهید. هتل های فلورانس ارزان تر از هتل های رم و ونیز هستند. این موضوع به شما یاری خواهد نمود که مدت بیشتری از سفر خود را در این شهر بگذرانید. این شهر مرکز Tuscany است و یکی دیگر از جاذبه های معروف بهترین مقاصد اروپا در ماه ژوئن، غذاهای آن می باشد.

- هتل سه ستاره خوب در ماه ژوئن آغاز از € 71 برای دونفر

-هتل چهار ستاره خوب در ماه ژوئن آغاز از € 106 برای دونفر

-تخت در خوابگاه (هاستل) در ماه ژوئن آغاز از € 13 برای هر نفر

ونیز، ایتالیا

حدبیشتر دمای ماه ژوئن 25 درجه سانتیگراد و حداقل دمای ماه ژوئن 16 درجه سانتیگراد است. میانگین بارش در ماه ژوئن 5.7 سانتی متر می باشد. ونیز یکی از بهترین مقاصد اروپا در ماه ژوئن است که هر فرد حداقل یک بار در طول زندگی خود باید آن را ببیند اما در تمام سال بسیار شلوغ است و ماه ژوئن هم یکی از شلوغ ترین ماه های این شهر است. با این حال زیبایی این شهر ارزش این را دارد که 24 ساعت از سفر خود را در آن جا بگذرانید. باید این موضوع را بدانید که زیبایی های این شهر را نمی توانید در هیچ کجای جهان پیدا کنید. قیمت هتل ها در ونیز مخصوصا اگر بخواهید که در جزیره اصلی بمانید، بسیار گران است. گفته می گردد که به علت کوچک بودن این شهر می توان آن را در 24 ساعت مشاهده کرد. شلوغی این شهر در صبح و بعدازظهر ها نزدیک به غروب کمتر خواهد بود.

-هتل سه ستاره خوب در ماه ژوئن آغاز از € 85 برای دونفر

-هتل چهار ستاره خوب در ماه ژوئن آغاز از € 162 برای دونفر

-تخت در خوابگاه (هاستل) در ماه ژوئن آغاز از € 21 برای هر نفر

ریکیاویک، ایسلند

حدبیشتر دمای ماه ژوئن 12 درجه سانتیگراد و حداقل دمای ماه ژوئن 7 درجه سانتیگراد است. میانگین بارش در ماه ژوئن 5 سانتی متر می باشد. ریکیاویک یکی از شهرهای ایسلند است که کمترین مجذوب کنندهیت را در ایسلند دارد. همانطور که در قسمت بالا مشاهده کردید، ایسلند به علت موقعیت جغرافیای خود، آب و هوای سردی دارد اما خبر خوب این است که در ماه ژوئن، هوا به میزان کافی گرم است که بتوانید از تمام منظره ها طبیعی آن لذت ببرید و خورشید نیز دیر غروب می نماید. گذراندن یک یا دو روز در ریکیاویک ارزشمند است اما آنچه در خصوص ایسلند لذت بخش است، منظره ها طبیعی آن است. اگر قرار است یک هفته در آن جا بمانید، یک ماشین اجاره کنید و به سمت جاده Ring برانید که مطمئناً این کار یکی از بهترین تجربه های شما در بین بهترین مقاصد اروپا در ماه ژوئن می گردد. اگر برای کمتر از یک هفته برنامه ریزی نموده اید هم یک ماشین اجاره کنید و حداقل منظره ها اصلی در سواحل جنوبی آن را ببینید.

-هتل سه ستاره خوب در ماه ژوئن آغاز از € 152 برای دونفر

-هتل چهار ستاره خوب در ماه ژوئن آغاز از € 241 برای دونفر

-تخت در خوابگاه (هاستل) در ماه ژوئن آغاز از € 45 برای هر نفر

پاریس، فرانسه

حدبیشتر دمای ماه ژوئن 23 درجه سانتیگراد و حداقل دمای ماه ژوئن 14 درجه سانتیگراد می باشد. میانگین بارش در ماه ژوئن 3.5 سانتی متر است. ماه ژوئن در پاریس یکی از شلوغ ترین ماه ها برای گردشگران است اما این بدان معنا نیست که اگر قبلاً به آن جا سفر ننموده اید، این سفر اروپایی را رها کنید. پاریس به سادگی، یکی از زیباترین مقاصد اروپا در ماه ژوئن است و روزهای طولانی و گرم ماه ژوئن آن را مجذوب کننده تر می نماید. پاریس چندین جاذبه فضای باز دارد که می توان به باغ های ورسای و البته برج ایفل اشاره نمود. بنابراین ماه ژوئن یک ماه ایده آل برای مشاهده بهترین شرایط است که طولانی بودن روزها به لذت بردن از آن ها یاری می نماید.

- هتل سه ستاره خوب در ماه ژوئن آغاز از € 104 برای دونفر

-هتل چهار ستاره خوب در ماه ژوئن آغاز از € 120 برای دونفر

-تخت در خوابگاه (هاستل) در ماه ژوئن آغاز از € 22 برای هر نفر

نیس، فرانسه

حدبیشتر دمای ماه ژوئن 24 درجه سانتیگراد و حداقل دمای ماه ژوئن 17 درجه سانتیگراد است. میانگین بارش در ماه ژوئن 8.3 سانتی متر می باشد. شهر نیس در ژوئن تقریبا شلوغ می گردد اما شلوغی به میزان ماه های جولای و آگوست نیست چرا که در این ما ها نیمی از فرانسه برای گرفتن آفتاب به این شهر می آیند. این شهر دومین شهر زیبا در فرانسه است. ساحل نیس با این که به جای ماسه پر از شن است اما بسیار مشهور و محبوب است. برای تجربه ساحل شنی می توانید با یک قطار به مدت 20 دقیقه به کن بروید که کاملا متفاوت از نیس است. با یک قطار در یک جهت دیگر می توانید به سمت موناکو بروید که یکی از بهترین مقاصد اروپا در ماه ژوئن است و آنجا می توانید بهترین عکس های خود را بگیرید.

-هتل سه ستاره خوب در ماه ژوئن آغاز از € 74 برای دونفر

-هتل چهار ستاره خوب در ماه ژوئن آغاز از € 116 برای دونفر

-تخت در خوابگاه (هاستل) در ماه ژوئن آغاز از € 15 برای هر نفر

اینترلکان، سوئیس

سوئیس یکی از کشورهایی است که با وجود این که تعداد کمی هستند که در خصوص آن می دانند، به خاطر گردشگرانی که دارد بسیار معروف است. به همین علت است که من مطلبی به نام مکان هایی از سوئیس که در مسافرت کوتاه باید آن ها را بازدید کرد را نوشته ام. اینترلکان به علت ورزش های اسکی در زمستان و کارهای دیگر در بقیه سال مرکز ورزشی سوئیس انتخاب شده است. دمای ماه ژوئن با وجود سرمایی که در روستاهای کوهستانی وجود دارد، معتدل است. تابستان مرطوب ترین زمان سال در این قسمت از اروپا است پس بهتر از یک سری از برنامه های خود را به بعد از خشک شدن هوا انتقال دهید.

-هتل سه ستاره خوب در ماه ژوئن آغاز از € 76 برای دونفر

-هتل چهار ستاره خوب در ماه ژوئن آغاز از € 187 برای دونفر

-تخت در خوابگاه (هاستل) در ماه ژوئن آغاز از € 12 برای هر نفر

لندن، انگلستان

هیچکس لندن را به خاطر آب و هوای آن انتخاب نمی نماید چرا که در بیشتر ماه های سال بسیار سرد است. گفته شده که ماه ژوئن یکی از زیباترین ماه های سال در لندن است و با این که در این ماه بسیار شلوغ است اما اگر قبلاً آن جا را ندیده اید، رفتن به آنجا بسیار ارزشمند است. این ماه زمان خوبی برای لذت بردن از جاذبه های گردشگری در فضای باز مانند مشاهده منظره های از رود تیمز و مشاهده یکی از چند پارک معروف آنجا است. در لندن آفتاب تا ساعت 10 شب غروب نمی نماید که این موضوع به خودی خود بسیار سرگرم نماینده است. قیمت هتل ها در لندن در ماه ژوئن بسیار بالا است اما حداقل با افت ارزش پوند انگلیس در سال 2016 و 2017 همه چیز ارزانتر از یک یا دو سال پیش شده است. هزینه پرواز به سمت لندن هم در سال 2017 ارزانتر شده است پس برای برنامه ریزی سفر به این شهر تردید نکنید.

-هتل سه ستاره خوب در ماه ژوئن آغاز از € 99 برای دونفر

-هتل چهار ستاره خوب در ماه ژوئن آغاز از € 129 برای دونفر

-تخت در خوابگاه (هاستل) در ماه ژوئن آغاز از € 30 برای هر نفر

بارسلون، اسپانیا

بارسلون در طول سال به علت وجود گردشگران بسیار شلوغ است و ماه ژوئن هم یکی از ماه های شلوغ است اما گردشگران به خاطر دلایل خوبی آنجا جمع می شوند حتی اگر این اولین بازدید باشد، روزهای گرم ماه ژوئن آن را حتی جادویی تر می نماید. معماری، هنر اصلی بارسلون است که در جهان بسیار خاص است. بارسلون با قرارگیری در دریای مدیترانه، سواحلی در شهر دارد. در اینجا بسیاری از جاذبه های جالب وجود دارد. هتل ها در این شهر تقریباً گران قیمت هستند اما قیمت خوابگاه ها منطقی می باشد. این منطقه از بهترین مقاصد اروپا در ماه ژوئن می باشد.

-هتل سه ستاره خوب در ماه ژوئن آغاز از € 72 برای دونفر

-هتل چهار ستاره خوب در ماه ژوئن آغاز از € 109 برای دونفر

-تخت در خوابگاه (هاستل) در ماه ژوئن آغاز از € 15 برای هر نفر

مادرید، اسپانیا

اگر شما به بارسلون سفر می کنید باید در همان سفر به مادرید هم بروید. این دو شهر با قطار سریع السیر تنها 3ساعت فاصله دارد و اگر از قبل بلیط قطار را رزرو نموده باشید، بسیار ارزانتر هم تمام می گردد. با اینکه این دو شهر بسیار به هم نزدیک هستند اما کاملا با هم تفاوت دارند و باور این که این دو شهر در یک کشور هستند، بسیار سخت است. مادرید مرکز است و یک شهر رسمی محسوب می گردد اما با این حال در مرکز شهر آن رستوران، غذا و منظره ها زیبایی وجود دارد. در این شهر بارهای خیلی خوبی وجود دارد و یکی از بهترین مقاصد اروپا در ماه ژوئن می باشد.

-هتل سه ستاره خوب در ماه ژوئن آغاز از € 39 برای دونفر

-هتل چهار ستاره خوب در ماه ژوئن آغاز از € 78 برای دونفر

-تخت در خوابگاه (هاستل) در ماه ژوئن آغاز از € 12 برای هر نفر

لیسبون، پرتغال

اگر شما از بارسلونا و مادرید تماشا می کنید، باید سفر به لیسبون در ماه ژوئن که احتمالا زیباترین آب و هوا را در تمام قاره اروپا دارد را نیز در نظر بگیرید. آب و هوای لیسبون بسیار عالی است و در این شهر خبری از شلوغی بارسلون نیست. برای رفتن به این شهر می توانید در شب با استفاده از قطار از مادرید به لیسبون بروید اما استفاده از پرواز گزینه بهتری است. قیمت هتل و همه چیز در این شهر نسبتا ارزانتر از شهرهای بزرگ اسپانیا است و به همین علت است که باید سفر به لیسبون را حتما در برنامه خود قرار دهید. این شهر کاملا با دو شهر قبلی فرق دارد پس زمانی که به آنجا می روید حس نمی کنید که قبلا هم در اسپانیا بوده اید.

-هتل سه ستاره خوب در ماه ژوئن آغاز از € 47 برای دونفر

-هتل چهار ستاره خوب در ماه ژوئن آغاز از € 77 برای دونفر

-تخت در خوابگاه (هاستل) در ماه ژوئن آغاز از € 13 برای هر نفر

برلین، آلمان

شلوغی برلین از ماه ژوئن آغاز می گردد اما آب و هوای دوست داشتنی آن این شلوغی را جبران می نماید. این شهر فضای های تماشای باز زیادی دارد و منظره های که در طول گذشته از رودخانه شپری می توانید ببینید، بسیار زیبا هستند. شب های برلین بسیار زیبا و فریبنده هستند. یکی دیگر از نکات فوق العاده در خصوص شهر برلین این است که این شهر از ارزانترین شهرهای بزرگ آلمان است. پس از آن که دیوار برلین سقوط کرد، ساختمان های استفاده نشده بسیاری باقی ماند که اجاره آن ها نسبتا کم هستند. هتل ها نیز در مقایسه با بیشتر شهرهای دیگر این لیست، ارزان هستند.

-هتل سه ستاره خوب در ماه ژوئن آغاز از € 68 برای دونفر

-هتل چهار ستاره خوب در ماه ژوئن آغاز از € 79 برای دونفر

-تخت در خوابگاه (هاستل) در ماه ژوئن آغاز از € 18 برای هر نفر

آمستردام، هلند

آب و هوای آمستردام هم مانند لندن سرد است اما روزهای آفتابی در ماه ژوئن زیاد است و آفتاب بسیار دیر غروب می نماید. این شهر جز زیباترین مقاصد اروپا در ماه ژوئن است که باید در طول زندگی ببینید پس مشاهده آن در ماه ژوئن بهتر به نظر می رسد. این شهر در کل در تابستان شلوغ است اما با این حال ماه ژوئن زیباتر است و شلوغی کمتری نسبت به جولای و آگوست دارد. محلی را در کنار خیابان اصلی آمستردام (Leidseplein) پیدا کنید و از آب و هوا و منظره ها آن لذت ببرید. هتل ها در اینجا بسیار گران هستند اما رفتن به هتل بهتر از این است که در یک مکان دور اقامت کنید و هر روز حداقل 1 ساعت را صرف رفت و آمد به مرکز شهر بکنید.

-هتل سه ستاره خوب در ماه ژوئن آغاز از € 86 برای دونفر

-هتل چهار ستاره خوب در ماه ژوئن آغاز از € 155 برای دونفر

-تخت در خوابگاه (هاستل) در ماه ژوئن آغاز از € 20 برای هر نفر

کپنهاگ، دانمارک

ماه ژوئن به خاطر آب و هوای مناسب، روزهایی که بسیار بلند و طولانی هستند و شلوغی کمتر نسبت به ماه های جولای و آگوست زمان مناسب برای بازدید از مرکز های اسکاندیناوی است. کپنهاگ یک شهر زرق و برق دار با خط مریی است که به وسیله گنبد های مس و پشت بام ها احاطه شده و شهروندان آن نیز به خوبی مشهور هستند. قطعا پس از چند ساعت راه رفتن در اطراف مرکز شهر خودتان متوجه این موضوع خواهید شد. کپنهاگ یکی از بهترین مقاصد اروپا در ماه ژوئن است بنابراین ممکن است رفتن به آنجا برای همه آسان نباشد و بودجه زیادی را می طلبد. حتی تخت خوابگاه ها هم گران هستند و قیمت های نوشیدنی به میزان ای بالا هستند که ترجیح می دهید از آن ها استفاده نکنید. با این حال اگر برای سفر به این شهر برنامه ریزی نموده اید و می توانید با برنامه خرج کنید، رفتن به کپنهاگ می تواند سفری ارزان و ارزشمند باشد.

-هتل سه ستاره خوب در ماه ژوئن آغاز از € 138 برای دونفر

-هتل چهار ستاره خوب در ماه ژوئن آغاز از € 199 برای دونفر

-تخت در خوابگاه (هاستل) در ماه ژوئن آغاز از € 32 برای هر نفر

استکهلم، سوئد

استکهلم و کپنهاگ موارد مشترک زیادی از جمله منطقه ها تماشای مجذوب کننده با هم دارند اما تفاوت های کافی بین آن ها وجود دارد که تماشا هر دو شهر را ارزشمند می نماید. استکهلم در گروهی از جزایر واقع شده است بنابراین پل های زیبا و آب و هوای بی نظیری دارد. حتی با دور شدن از شما کپنهاگ باز هم روزهای ژوئن طولانی هستند و مشاهده غروب در آنجا تجربه بسیار خوبی خواهد بود. شب های استکهلم بسیار زیبا و منحصر به فرد هستند. استکهلم شهر بسیار گرانی است اما درصورتی که توانایی رفتن به آنجا را دارید، تجربه بسیار عالی خواهد بود.

-هتل سه ستاره خوب در ماه ژوئن آغاز از € 99 برای دونفر

-هتل چهار ستاره خوب در ماه ژوئن آغاز از € 161 برای دونفر

تخت در خوابگاه (هاستل) در ماه ژوئن آغاز از € 29 برای هر نفر

کراکوف، لهستان

کراکوف یک شهر دوست داشتنی است که حتی اگر همه چیز دو برابر قیمت باشد، باز هم ارزش تماشا دارد. مرکز تاریخی آن به وسیله یک پارک زیبا احاطه شده و هیچ گونه ترافیکی در آن جا نیست بنابراین محل دوست داشتنی است که می توانید یک شب گرم تابستان را در آنجا بگذرانید. هتل های کراکوف بسیار با ارزش هستند بنابراین ممکن است بتوانید بهترین ها را در این شهر تجربه کنید. تنها چالش در خصوص این شهر، دور بودن آن است که اگر شما در تور اروپای شرقی باشد، مسئله ای نخواهید داشت. اگردر آن منطقه باشید، می توانید خود را با هواپیما، قطار یا اتوبوس به کراکوف برسانید.

- هتل سه ستاره خوب در ماه ژوئن آغاز از € 38 برای دونفر

-هتل چهار ستاره خوب در ماه ژوئن آغاز از € 62 برای دونفر

-تخت در خوابگاه (هاستل) در ماه ژوئن آغاز از € 11 برای هر نفر

پراگ، جمهوری چک

ما قبلا در این باره صحبت نموده ایم که باید پراگ را در برنامه سفر خود به اروپا در ماه ژوئن قرار دهید. آب و هوای پراگ بسیار خوب است اما حتی در بهار و پاییز شلوغی اینجا شگفت انگیز است. در ماه ژوئن شما گروهی از گردشگران را خواهید دید که ناکام مانده اند. با این حال باید ذکر گردد که پراگ شهر بسیار جالب و زیبایی است که نباید تماشا آن را از دست بدهید و از زیباترین مقاصد اروپا در ماه ژوئن می باشد. قیمت هتل ها در پراگ به نسبت زیاد است اما آپارتمان های زیادی در کنار هتل ها در دسترس است که می توانید از آن ها بهره ببرید. با گذراندن دو یا سه روز در این شهر باید از شهر کوچک چسکی کروملوف که بسیار زیبا است، تماشا کنید. برای رفتن به چسکی کروملوفم می توانید از قطار یا اتوبوس بهره ببرید.

-هتل سه ستاره خوب در ماه ژوئن آغاز از € 40 برای دونفر

-هتل چهار ستاره خوب در ماه ژوئن آغاز از € 65 برای دونفر

-تخت در خوابگاه (هاستل) در ماه ژوئن آغاز از € 20 برای هر نفر

بوداپست، مجارستان

بوداپست با پراگ وجه اشتراک های زیادی دارند و این دو شهر به قدری شبیه به هم هستند که می توانید از از یک نقشه برای پیدا کردن راه خود در این دو شهر بهره ببرید. خبر خوب این است که بوداپست هنوز به شلوغی پراگ نشده و می توان شلوغی آن را کنترل کرد. خبر خوب دیگر این است که بوداپست ارزانتر از پراگ است. به خصوص اگر شما یک هتل و رستوران را انتخاب کنید که مستقیم در منطقه ها گردشگری و در کنار رودخانه نباشد، این تفاوت قیمت بیشتر به چشم می خورد. آب و هوای ماه ژوئن بسیار عالی است بنابراین این ماه زمان ایده آل برای بازدید از این بخش اروپا در بین بهترین مقاصد اروپا در ماه ژوئن است.

- هتل سه ستاره خوب در ماه ژوئن آغاز از € 44 برای دونفر

- هتل چهار ستاره خوب در ماه ژوئن آغاز از € 68 برای دونفر

-تخت در خوابگاه (هاستل) در ماه ژوئن آغاز از € 25 برای هر نفر

آتن، یونان

دمای هوای روز در آتن در اواخر ژوئن آغاز به گرم شدن می نماید اما یا این حال ژوئن ماه خوبی برای سفر است چرا که خبری از شلوغی ماه های جولای و آگوست نیست. به همین دلیل شاید شما هم به این موضوع فکر کنید که با رفتن به آنجا در ماه ژوئن می توانید از هتل ها با قیمت بسیار مناسب تر و منطقی تر نسبت به ماه های اوت بهره ببرید. سفر سه روزه به آتن برای تماشا تمام منظره ها آن کافی می باشد و بعد از آن شما می توانید به بندر شهر پیرئاس یا یک جزیره به انتخاب خود بروید. سانتورینی، میکونوس و رودس از معروف ترین جزایری هستند که می توانید به وسیله هوایی یا دریایی به آنجا بروید و یکی از زیباترین مقاصد اروپا در ماه ژوئن می باشد.

- هتل سه ستاره خوب در ماه ژوئن آغاز از € 47 برای دونفر

- هتل چهار ستاره خوب در ماه ژوئن آغاز از € 60 برای دونفر

-تخت در خوابگاه (هاستل) در ماه ژوئن آغاز از € 16 برای هر نفر

استانبول، ترکیه

آب و هوا در استانبول در ماه ژوئن شگفت انگیز و تقریبا خشک است اما با گذشت زمان و در ماه جولای این مکان می تواند مه آلود و بنابراین ناراحت نماینده باشد. استانبول به علت کاهش ارزش پول مجددا ارزان شده است و برخی از بازدیدنمایندگان پس از تظاهرات علیه دولت در سال های اخیر از رفتن به آنجا امتناع می نمایند. به همین علت می توان گفت قیمت هتل های استانبول نسبت یه چند سال قبل تقریبا نصف شده است. از آنجایی که استانبول نزدیک به سایر نقاط مهم توریستی اروپایی نیست بیشتر مردم سفر به استانبول را در ابتدا یا انتهای تور خود قرار می دهند. خبر خوب این است که سایر نقاط این کشور از استابول ارزانتر است بنابراین می توانید به هر کجای این کشور که می خواهید بروید.

- هتل سه ستاره خوب در ماه ژوئن آغاز از €17 برای دونفر

- هتل چهار ستاره خوب در ماه ژوئن آغاز از €30 برای دونفر

- تخت در خوابگاه (هاستل) در ماه ژوئن آغاز از €11 برای هر نفر

منبع: همگردی

به "برترین مقاصد اروپا در ماه ژوئن و لذت سفری امن و راحت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برترین مقاصد اروپا در ماه ژوئن و لذت سفری امن و راحت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید