بهره مندی شهرداری های سیستان و بلوچستان از بودجه استانی

به گزارش وبلاگ شخصی من، معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سیستان و بلوچستان گفت: با هماهنگی های صورت گرفته با سازمان مدیریت برنامه ریزی کشور شهرداری های استان از بودجه استانی بهره مند شده اند.

بهره مندی شهرداری های سیستان و بلوچستان از بودجه استانی

منصور بیجار گفت: شهرداری های کشور در چهارچوب منابع محلی مکلف به ارائه خدمات به شهروندان هستند و این موجب می گردد شهرداری هایی که منابع پایین درآمدی دارند در زیرساخت ها عمدتا دچار مشکل باشند.

وی اضافه نمود: از همین رو دولت سیزدهم برای ایجاد زیرساخت ها از محل منابع استانی اقدام نموده و اعتباراتی به این شهرداری ها اختصاص داده است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سیستان و بلوچستان توضیح داد: در سالجاری با ابلاغ سازمان برنامه و بودجه و دستورالعمل اجرایی استانی امکان استفاده از منابع استانی به شهرداری ها برای اجرای پروژه های نیمه تمام داده شد.

وی ادامه داد: بعلاوه با دستور رییس جمهور و تایید سازمان مدیریت برنامه ریزی در 23 شهریور 1401 امکان اختصاص اعتبار برای طرح های فصل توسعه و خدمات شهری نیز فراهم شد.

بیجار تاکید نمود: هم اینک بدنبال احصای طرح های نیمه تمامی هستیم تا بتوانیم از محل منابع استانی اعتباراتی را به این طرح ها اختصاص دهیم.

وبلاگ شخصی من سیستان و بلوچستان زاهدان

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "بهره مندی شهرداری های سیستان و بلوچستان از بودجه استانی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بهره مندی شهرداری های سیستان و بلوچستان از بودجه استانی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید