تشکل های دانشجویی کرسی های آزاداندیشی را رونق دهند ، مشکل پوشش دانشجویان فقط با ابزار فرهنگی قابل حل است

به گزارش وبلاگ شخصی من، رئیس دانشگاه تهران با اشاره به عدم رونق کرسی های آزاداندیشی در دانشگاه ها گفت: تشکل های دانشجویی باید به این مسئله ورود نموده و در این حوزه فعال شوند.

تشکل های دانشجویی کرسی های آزاداندیشی را رونق دهند ، مشکل پوشش دانشجویان فقط با ابزار فرهنگی قابل حل است

محمود نیلی احمدآبادی، رئیس دانشگاه تهران در مصاحبه با خبرنگار دانشگاه وبلاگ شخصی من، با اشاره به افزایش آسیب های اجتماعی در دانشگاه ها گفت: این موضوع ها باید در کرسی های آزاداندیشی و در محیط دانشگاه ها مطرح گردد، سبک زندگی تغییر نموده و تنها راه این است که مصاحبه در مورد این مسائل در دانشگاه ها انجام گردد؛ چالش های آن بیرون بیاید و راه چاره های مقابله با این ناهنجاری ها پیدا گردد.

وی اضافه نمود: تشکل های دانشجویی به ویژه تشکل هایی که به مباحث دینی و ملی پایبندتر هستند، باید برگزاری کرسی های آزاداندیشی را در دانشگاه ها رونق دهند و در این حوزه فعال تر شوند.

رئیس دانشگاه تهران یادآور شد: از آنجایی که تغییر سبک زندگی خودش را در قالب هایی از جمله پوشش و یا ناهنجاری ها نشان می دهند بیشترین کاری که می توان انجام داد استفاده از ابزار فکری در دانشگاه است.

نیلی توضیح داد: تاکید ما این است که باید از لحاظ فکری و فرهنگی بیشتر از گذشته روی این مسائل به ویژه پوشش دانشجویان کار کنیم و این مسئله را به جای برخورد ها فرهنگ سازی کنیم.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "تشکل های دانشجویی کرسی های آزاداندیشی را رونق دهند ، مشکل پوشش دانشجویان فقط با ابزار فرهنگی قابل حل است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تشکل های دانشجویی کرسی های آزاداندیشی را رونق دهند ، مشکل پوشش دانشجویان فقط با ابزار فرهنگی قابل حل است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید