جشن میلاد حضرت زینب (س) در همایش پرستاران زرندیه

به گزارش وبلاگ شخصی من، جشن میلاد حضرت زینب (س) و روز پرستار در زرندیه برگزار گردید.

جشن میلاد حضرت زینب (س) در همایش پرستاران زرندیه

به گزارش خبرنگار از ، به مناسبت میلاد حضرت زینب (س) همایش جشن روز پرستار با حضور پرستاران، رئیس دانشکده علوم پزشکی ساوه و رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان زرندیه در این شهرستان برگزار و در انتها این مراسم از پرستاران نمونه این شهرستان با اهدای لوح تقدیر از آن ها تجلیل شد.

حجت السلام ابراهیمی امام آدینه شهرستان زرندیه در این مراسم ضمن تبریک ولادت با سعادت عقیله بنی هاشم حضرت زینب کبری (س) و نامگذاری این روز به نام پرستار گفت: اولین پرستاری که در اسلام شناسایی و شناخته شد حضرت زینب کبری (س) است.

حجت السلام ابراهیمی، با بیان روایتی از حضرت رسول اکرم (ص) و امام سجاد (ع) به عظمت و کار پرستاری اشاره نمود و افزود: کار پرستاری در واقع یک نوع عبادت محسوب می گردد و خدمت کردن به بیماران از اجر و ثواب والایی برخوردار است.

او افزود: این افتخار پرستاران است که سالروز ولادت حضرت زینب (س) به نام روز پرستار نامگذاری شده است و می طلبد پرستاران در حوزه کاری خود حضرت زینب (س) را الگو و اسوه کار خود قرار دهند.

امام آدینه شهرستان زرندیه ضمن قدردانی از زحمات و خدمات پرستاران بیان نمود: پرستاران در واقع با کار خود تکمیل کننده کوشش پزشکان هستند و نقش بسیار موثری را در توسعه سلامت جامعه دارند.

او همچنین با اشاره به به سخن حضرت امام خمینی (ره) دررابطه با اهمیت شغل پرستاری گفت: شغل پرستاری از شغل های بسیار شریف است که این مهم در ردیف عبادت های درجه اول قرار گرفته است.

حجت السلام ابراهیمی با بیان روایتی از حضرت محمد (ص) گفت: اگر کسی یک شبانه روز از بیماری پرستاری کند، خداوند او را با حضرت ابراهیم خلیل مبعوث می نماید و از صراط همانند برقی عبور خواهد نمود.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "جشن میلاد حضرت زینب (س) در همایش پرستاران زرندیه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جشن میلاد حضرت زینب (س) در همایش پرستاران زرندیه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید