ساخت مجسمه های عجیب با استفاده از حشرات مرده

به گزارش وبلاگ شخصی من، یک پزشک بلژیکی از صد ها حشره مرده برای ساخت مجسمه های شگفت انگیز استفاده نموده است.

ساخت مجسمه های عجیب با استفاده از حشرات مرده

یک پزشک سابق مومیایی در بلژیک با مجسمه های خود که از صد ها عضو بدن حشرات مرده ساخته شده بینندگان را شگفت زده نموده است.

جوس هابراکن، 28 ساله، 20 تا 30 ساعت را صرف ساختن مجسمه هایی از حشرات مرده نموده که این مجسمه ها شبیه جنگجویان عجیب و غریبی هستند که این مرد جوان از تخیل خود ساخته است. این موجودات با نام ها و شکل های وحشتناکشان متمایز می شوند.

جوز از اعضای بدن حشرات مرده ای که خود جمع آوری نموده استفاده می نماید و هرگز قصد کشتن حشرات را نداشته تا به تفریح خود دامن بزند. او قبل از آغاز ساخت مجسمه های بامزه، حشرات زیادی را جمع آوری و آن ها را مومیایی نموده است.

این مرد جوان پس از فارغ التحصیلی از دانشکده زیست شناسی و اخذ مدرک فوق لیسانس، مجموعه ای چشمگیر از حشرات داشته و آغاز به جمع آوری آن ها نموده تا به دوستداران حشرات بفروشد. سپس در زمینه مومیایی مشغول به کار شده و در نهایت اولین مجسمه خود را ساخته است.

مجسمه های او در ابتدا ساده بودند و حتی نام و پیشینه نمایشی نداشتند. اما همه چیز پس از ساختن اولین مجسمه نشسته خود با استفاده از 70 قسمت بدن حشرات از جمله 26 سر حشره تغییر کرد.

به گفته آئودی، پس از اینکه اولین پروژه بزرگ او به طور گسترده ای مورد استقبال نهاده شد، ساخت مجسمه های پیچیده تری را آغاز نموده که در بعضی از آن ها از بیش از 200 قسمت از بدن حشرات با زمینه های جالب استفاده شده بود و کار بر روی آخرین مجسمه ای که او خلق نموده حدود 40 ساعت طول کشیده است.

منبع: 24.ae

وبلاگ شخصی من فضای مجازی اخبار داغ فضای مجازی

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "ساخت مجسمه های عجیب با استفاده از حشرات مرده" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ساخت مجسمه های عجیب با استفاده از حشرات مرده"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید