سارا و نیکا از پایتخت7 حذف شدند

به گزارش وبلاگ شخصی من، در حالیکه اخیرا اخباری از شروع پیش تولیدسری تازه سریال مرکز منتشر شد، زمزمه هایی از تغییر و تحولاتی در مرکز 7 به گوش می رسد. گفته می گردد سارا و نیکا دو شخصیت همیشگی این سریال در سری تازه حضور ندارند.

سارا و نیکا از پایتخت7 حذف شدند

هر چند که این خبر به طور رسمی تائید نشده است، اما بازتاب فراوانی داشته و حتی سارا و نیکا فرقانی به این خبر واکنش نشان دادند و آن را تائید کردند. آن ها گفته اند که از این سریال حذف شده اند اما برایشان باور کردنی نیست.

کد ویدیو

دانلود

فیلم اصلی

واکنش سارا و نیکا فرقانی به خبر حذفشان از مرکز

در رسانه ها گفته می گردد علت حذف ساران و نیکا حواشی چند وقت اخیر آن ها در فضای مجازی است، با این حال این دو بازیگر گفته اند از علت حذف خود بی اطلاع اند.

حذف سارا و نیکا با واکنش بهرام افشاری بازیگر نقش بهتاش روبه رو شد. او در اینستاگرام خود نوشت: سارا و نیکا فرزند مرکز هستند .. باهاش عظیم شدن و هیچ وقت ادعایی نداشتن و فقط کوشش کردن در روز های سخت و طاقت فرسای فیلم برداری وظیفه شونو انجام بدن ... مثل خود من که هوادار مرکز بودم و باهاش رشد کردم. مرکز مثل یک خانواده ایی ِ که همواره پشت همدیگه بودن و هستن.. در غم و شادی، سختی و آسونی، بالا و پایین شدن روزگار. پس زیبا نیست جدا شدن از خانواده. از همه مسیٔولین محترم که علت موفقیت و محبوبیت مرکز رو نشون دادن تحکم خانواده و همدلی و بخشش میدونن درخواست میکنم فرصت جمع شدن در کنار هم رو به وجود بیارن باشد در این روز ها کوشش کنیم که دوباره لحظه ایی هموطنان مونو شاد کنیم.

چندی پیش خبری درباره توافق مدیران تلویزیون با سازندگان سریال مرکز و شروع پیش فراوری فصل هفتم سریال منتشر شد، اما خبر هایی که در روز های اخیر درباره جدایی برخی از عوامل مجموعه از این پروژه رسیده، احتمال آماده شدن مرکز 7 ویژه نوروز 1400 را کم نموده است.

پس از مهران احمدی، آرش عباسی نویسنده فصل هفتم سریال هم با انتشار پستی در اینستاگرامش از قطع همکاری خود با این پروژه خبر داده است.

از سوی دیگر احمد مهرانفر بازیگر نقش ارسطو هم برای ساخت فیلم دیگری قرار داد، دارد.

منبع: فرارو

به "سارا و نیکا از پایتخت7 حذف شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سارا و نیکا از پایتخت7 حذف شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید