نمایشگاهی با عنوان آب، هوا، خاک، آتش برگزار می گردد

به گزارش وبلاگ شخصی من (ایبنا)، در این نمایشگاه منتخبی از کتاب های فارسی و غیرفارسی با موضوع عناصر چهارگانه به نمایش گذاشته می گردد.

نمایشگاهی با عنوان آب، هوا، خاک، آتش برگزار می گردد

لیست بعضی از کتاب های حاضر در این نمایشگاه در بخش فارسی عبارت است از: آب نوشته بیل گاستن با ترجمه رضا روحانی، آلودگی آب اثر استیو پارکر با ترجمه مجید عمیق، چرا زمین گرد است نوشته ایزاک آسیموف با ترجمه محمدابراهیم اقلیدی، اگر زمین مثل سیب زمینی چروکیده گردد نوشته فرهاد حسن زاده و چگونه آتشفشان تبدیل به جزیره می گردد نوشته لیندا تاگلیافر با ترجمه محمود امانی تهرانی.

بعلاوه در بخش کتاب غیرفارسی می توان به where is the world .by peter suart, all the water in the world by george ella lyon and katherine tillotson, the earth book by todd parr,… اشاره نمود.

علاقه مندان به بازدید از نمایشگاه آب، هوا، خاک، آتش که به بهانه 15 خرداد روز جهانی محیط زیست برپا شده است می توانند تا خاتمه خرداد 1402 روزهای شنبه تا چهارشنبه از ساعت 8 تا 17 به کتابخانه مرجع کانون پرورش فکری بچه ها و نوجوانان واقع در خیابان شهید بهشتی، خیابان خالد اسلامبولی، پلاک 24، مجتمع فرهنگی هنری شهید ملک شامران کانون مراجعه نمایند.

منبع: ایبنا - خبرگزاری کتاب ایران

به "نمایشگاهی با عنوان آب، هوا، خاک، آتش برگزار می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نمایشگاهی با عنوان آب، هوا، خاک، آتش برگزار می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید