گازرسانی به 217 روستا در شهرستان مشگین شهر

به گزارش وبلاگ شخصی من، مدیرعامل شرکت گاز استان اردبیل از گازرسانی به 217 روستای مشگین شهر خبر داد و گفت: مقدار ضریب نفوذ گاز در بخش شهری این شهرستان به 100 درصد رسید.

گازرسانی به 217 روستا در شهرستان مشگین شهر

میر سعید سید متین گفت: همسو با ارایه خدمات گازرسانی به بخش های شهری و روستایی، گازرسانی به واحدهای صنعتی، تولیدی و خدماتی نیز با جدیت در برنامه شرکت واقع شده است.

به گفته مدیرعامل شرکت گاز استان اردبیل توسعه شبکه گذاری و ارائه خدمات به منطقه ها کم برخوردار و بی بهره از نعمت گاز طبیعی مهمترین رویکرد شرکت گاز استان اردبیل طی سالهای اخیر است که با توجه به توسعه شبکه های گازرسانی و بهره مندی روستاهای بالای 20 خانوار در شهرستان مشگین شهر هم اکنون ضریب نفوذ گاز طبیعی در روستاهای این شهرستان بیش از 91 درصد است.

او در آیین افتتاح طرحهای گازرسانی به روستاهای قره آغاج پشته ، قوزی قشلاقی، آغبلاغ علیا، آغبلاغ سفلی، آت توتان، نرچه، داغکندی علیا و داغکندی سفلی می گوید: پروژه گازرسانی به روستاهای مذکور با اعتبار 72 میلیارد ریال به بهره برداری رسید که با افتتاح این پروژه های گازرسانی تعداد 186 خانوار روستایی شهرستان مشگین شهر از نعمت گاز طبیعی بهره مند می شوند.

سید متین در ادامه تعداد روستاهای گازدار شده شهرستان مشگین شهر را 217 روستا اعلام کرد و گفت: اندازه ضریب نفوذ گاز طبیعی در بخش شهری شهرستان مشگین شهر 100 درصد و در بخش روستایی 91 درصد می باشد که با اتمام پروژه های در دست اجراء اندازه ضریب نفوذ گاز طبیعی در بخش روستایی این شهرستان به 96 درصد خواهد رسید.

مدیرعامل شرکت گاز استان اردبیل شهرستان مشگین شهر را یکی از قطبهای گردشگری منطقه اعلام کرد و گفت: توسعه زیرساختهای گاز طبیعی قطعا نوید بخش شکوفایی و رشد اقتصادی در این شهرستان خواهد بود.

وبلاگ شخصی من اردبیل اردبیل

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "گازرسانی به 217 روستا در شهرستان مشگین شهر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گازرسانی به 217 روستا در شهرستان مشگین شهر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید