[25 طرح شیک] کاغذ دیواری سفید و مشکی مناسب برای هر نوع چیدمانی

به گزارش وبلاگ شخصی من، کاغذ دیواری سفید و مشکی از آن دست وسایل دکوری است که با هر نوع چیدمانی ترکیب شده و هیچ وقت قدیمی و از مد افتاده بنظر نخواهد رسید. وقتی رنگ سفید کنار رنگ سیاه قرار می گیرد حالتی کلاسیک به فضا می دهد. مهم نیست که در کجا و در چه سبکی از این ترکیب کلاسیک استفاده کنید، سفید و سیاه یک ترکیب خنثی بوده و با دکوراسیون کنونی یا نغییراتی که در آینده ممکن است داشته باشید به خوبی مچ خواهد شد. به همین خاطر است که سفید و سیاه را ترکیبی آینده نگرانه نیز می دانند.

[25 طرح شیک] کاغذ دیواری سفید و مشکی مناسب برای هر نوع چیدمانی

استفاده از چنین طراحی و فرمی می تواند فضا را به شکلی کامل دگرگون کند تا جایی که حتی قدرت هضمِ زیبایی دکوراسیون و این تغییرات را نداشته باشید! در بسیاری منازلی که به شدت بر روی معماری داخلی، چیدمان، نوع رنگ ها و سایر موارد اهمیت بسیار زیادی قائل هستند می توان این نوع کاغذ دیواری را به خوبی استفاده کرد و از زیبایی و جذابیتش لذت برد.

طراحان و دکوراتورهای داخلی به سبک مدرن، از ترکیب سیاه و سفید برای ایجاد تضاد در دکوراسیون های خنثی و بی رنگ استفاده می کنند. دکوراتورهای مُد پرست هم با استفاده از همین ترکیب، سعی می کنند حالتی لوکس و باشکوه به فضا بدهند. مکان خاصی برای ترکیب سیاه و سفید نمی توان متصور شد، در همه اتاق ها، از اتاق نشیمن گرفته تا حمام و اتاق خواب، این ترکیب خیلی خوب جواب می دهد. بنابراین وقتی از کاغذ دیواری سفید و مشکی برای ایجاد محیطی لوکس و با کلاس در دکوراسیون حرف می زنیم، نباید تعجب کنید. در این پست با مدل هایی جالب و خلاقانه در این زمینه آشنا خواهید شد.

یکی از بهترین و کم خرج ترین راه ها برای نوسازی دکوراسیون کهنه یا بازسازی قسمتی از خانه های قدیمی با کمترین و تغییر و حفظ حس نوستالژیک فضا، استفاده از کاغذ دیواری سفید و مشکی به صورت کلی یا فقط یک گوشه از دیوار است. عکس اول در پایین چنین شرایطی داشته و بجای کاغذ کردن کل دیوارها، فقط یک دیوار از اتاق نشیمن با کاغذ دیواری پوشانده شده است. این عکس بخوبی نشان می دهدکه استفاده از دیوار تاکیدی در دکوراسیون چقدر خوب می تواند چهره یک اتاق را متحول کند. با کمی دقت وتوجه به این تصاویر می توان دریافت که اولاً استفاده از کاغذ دیواری ها فقط مختص هال-پذیرایی و اتاق ها نیست بلکه می توان از آنها حتی در سرویس بهداشتی هم استادانه و به زیبایی هر چه تمامتر استفاده کرد. دوماً قرار نیست همیشه کل دیوارهای منزل را کاغذ دیواری کنیم! بلکه گاهی می توان فقط یک دیوار مثلاً دیوار پشت تلویزیون و یا دو دیوار، به عنوان مثال دو دیوار کنج هال-پذیرایی و جایی که محل نشستن و گپ زدن اعضای خانواده و دورهمی های محبت آمیز و فامیل است را با انواع کاغذ دیواری سفید و مشکی تغییر داد؛ باید به این نکته بسیار مهم توجه کرد که این عصر، دوران تحولات جذاب و گاهی عجیب و غریب است یعنی همیشه هم نباید بر طبق قواعد کلی و همه جانبه حرکت کرد، بلکه گاهی می توان به راحتی برخلاف عرفِ امسال و پارسال و سالها قبل عمل کرد و هیچ نگرانی از عکس العمل و قضاوت های دیگران نداشت.

همه ما وقتی به حمام یا دستشویی وارد می شویم، آخرین چیزی که انتظار دیدنش را داریم، کاغذ دیواری طرح دار روی یک یا تمام دیوارهاست. اگر شما هم می خواهید مهمانان خود را شگفت زده کنید، یکی از بهترین و جالب ترین انتخاب ها، تزیین حمام و دستشویی با کاغذ دیواری طرح دار سفید و مشکی مانند شکل اول در پایین است. چنین دیزاینی در خانه های امروزی خیلی عالی جواب خواهد داد.

اگر به طرح های گلدار علاقه دارید، رنگ سیاه و سفید بهترین مدل ها را پیش روی شما قرار می دهد. توصیه ما به شما استفاده از کاغذهایی با گل های بزرگ سفید مشکی مانند شکل زیر است که حالتی فوق العاده شیک و هنری به فضا می دهد. با اینکه هیچ رنگی در این کاغذ دیواری وجود ندارد اما تصورتان به صورت اتوماتیک هر رنگی را که بخواهد به این گل ها اضافه می کند. همانطور که در مطالب پیشین گفتیم، طرح های گلدار را هم می شود در دکوراسیون های مدرن استفاده کرد، به شرط اینکه شکل ها بزرگ باشند درست مانند کاغذ دیورای زیر. استفاده از چنین کاغذ دیواری هایی چندین مزیت بسیار با ارزش خواهد داشت؛ چنانچه از آنها استفاده کردید دیگر هیچ نیازی به خرید و نصب انواع تابلو بر روی دیوارها نیست زیرا این نوع کاغذ دیواری، خود مانند یک تابلوی بزرگ و طرحی جانانه بر روی دیوار هستند. فضا به شدت هنری و البته رمانتیک خواهد شد. همچنین در تلطیف روحیه و تغییر خلقیات شما آنچنان موثر و مفید است که حظ خواهید کرد.

وقتی صحبت از کاغذ دیواری می کنیم منظورمان حتما این نیست که فقط دیوارها برای این کار مناسب هستند. خیلی ها دوست دارند رنگ دیوارشان دست نخورده باقی بماند یا اینکه ترجیح می دهند از رنگ استفاده کنند و در عوض سقف شان را با کاغذ دیواری تزیین کنند. این کار خصوصا برای اتاق های کوچک شدیدا خوب جواب می دهد. وقتی سقف یک اتاق کوچک با کاغذ دیواری سفید و مشکی تزیین شود، فضا بزرگتر از آن چیزی که هست نشان داده خواهد شد بدون اینکه همه چیز شلوغ و بهم ریخته دیده شود.

×

خوانندگان این نوشته مطالب زیر را نیز خوانده اند:

شاید فکر کنید کاغذ دیواریهای سیاه و سفید برای اتاق خواب کودک خیلی بی روح و نامناسب بنظر برسد چرا که اتاق کودک باید شاداب و پرانرژی باشد. اما مدل هایی از کاغذ دیواری موسوم به نگاه جاسوسانه وجود دارد که برای اتاق کودک طراحی شده است. این طرح نه تنها استایل زیبایی در دکوراسیون اتاق کودک ایجاد می کند، خود کودک را هم برای ساعت های طولانی سرگرم می کند. شکل های بعدی طرح های جالب دیگر را نشان می دهد.

منبع: اتاق

به "[25 طرح شیک] کاغذ دیواری سفید و مشکی مناسب برای هر نوع چیدمانی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "[25 طرح شیک] کاغذ دیواری سفید و مشکی مناسب برای هر نوع چیدمانی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید