آشنایی با بازارهای دبی برای گشت و گذار در بازارهای این شهر

به گزارش وبلاگ شخصی من، دبی به عنوان قطب گردشگری در خاورمیانه، بازارهای لوکس با برندهای معتبر جهانی را در خود جای داده است. همین موضوع باعث شده تا این شهر به یکی از بهترین مقاصد گردشگری برای افرادی تبدیل شود که علاقه مند به خرید پوشاک، کفش، لوازم الکترونیکی و هر وسیله دیگری به صورت اورجینال هستند.

آشنایی با بازارهای دبی برای گشت و گذار در بازارهای این شهر

بسیاری از ایرانیان حتی اگر قصد خرید محصولات مختلف در دبی را نداشته باشند، ترجیح می دهند که گشتی در بازارهای دبی بزنند. به همین علت در ادامه این مقاله قصد داریم به معرفی بازارهای دبی بپردازیم و در مورد امکانات هر یک از این بازارها با شما صحبت کنیم.

لیست بهترین بازارهای دبی

ما ایرانیان علاقه زیادی به گشت و گذار در بازار و مرکز خرید داریم. همین موضوع باعث شده تا بسیاری از مسافرین ایرانی شهر دبی، علاقه مند به گشت و گذار در بازارهای دبی باشند. دبی دارای مراکز خرید بسیار متنوع با امکانات عالی از جمله رستوران، کافی شاپ، اتاق بازی و ورزش و ... است. از این رو فرصت بسیار خوبی در بازارهای دبی برای گشت و گذار جهانگردان فراهم شده است. برای اینکه با لیست بهترین بازارهای دبی آشنا شوید، با ما همراه باشید تا 7 نمونه از بهترین مراکز خرید دبی را به شما معرفی کنیم. همه این مراکز دارای فروشگاه های مختلفی با برندهای معروف خارجی هستند و امکان خرید محصولات اورجینال را با بهترین کیفیت به افراد می دهند.

1.دبی مال: بزرگ ترین مرکز خرید در دبی

دبی مال به عنوان یکی از معروف ترین و بزرگ ترین مقاصد خرید در دبی شناخته می شود. این مرکز خرید در معروف ترین محله شهر دبی به نام داون تاون واقع شده است و به راحتی از طریق نقاط مختلف شهر می توان به آن دسترسی داشت. دبی مال دارای بیش از 1200 فروشگاه از برندهای مختلف است. چندین سینما و رستوران های متفاوت نیز در این مرکز خرید وجود دارند که می توانید برای گشت و گذار و سرگرمی نیز از آن ها استفاده کنید.

محصولات شنل، گوچی، پرادا و برندهای مختلف دیگر در فروشگاه های دبی مال به افراد ارائه می شوند. یکی از جاذبه های مجذوب کننده دبی مال که توصیه می کنیم حتما مسافرین از آن دیدن کنند، آکواریوم زیر آب است. گونه های مختلف ماهی و موجودات زیر آب از این آکواریوم قابل مشاهده اند. بنابراین، دبی مال در کنار داشتن مراکز خرید متنوع، فرصت سرگرمی را نیز به شما خواهد داد.

2.وافی مال

وافی مال یکی دیگر از بازارهای دبی است که با معماری خاص و قدیمی خودش، می تواند به یکی از بهترین بازارهای دبی برای گشت و گذار تبدیل شود. وافی مال دارای بیش از 350 فروشگاه با برندهای مختلف و محلی است. می توان از این مرکز خرید پوشاک، جواهرات، لوازم آرایشی و الکترونیکی را خریداری کرد. در این مرکز خرید دبی، رستوران ها و کافی شاپ های مختلفی وجود دارند که لذت میل کردن غذا و نوشیدنی های متنوع را به شما می دهند.

نمایشگاه های هنری، مجسمه های زیبا، سالن تئاتر و کنسرت در وافی مال وجود دارند. یک هتل مجلل نیز در این مرکز خرید دبی وجود دارد که به نام اهرام وافی شناخته می شود. این هتل مجلل به عنوان مکانی عالی برای اقامت جهانگردان شناخته می شود و می تواند فرصت خوبی را برای جهانگردان جهت خرید و سرگرمی به وجود آورد.

3.فستیوال سیتی مال

مرکز خرید فستیوال سیتی، یکی از بهترین و بزرگ ترین بازارهای دبی است. سیتی مال، دارای معماری بسیار زیبا و مدرن است. این مجموعه 400 فروشگاه مختلف که همگی محصولات متنوع شامل برندهای بین المللی و محلی را ارائه می کنند، دارد. طیف وسیعی از محصولات در سیتی مال موجود هستند که از جمله آن ها می توان به پوشاک، لوازم الکترونیکی، کالاهای خانگی، جواهرات گران قیمت و ... اشاره کرد.

این بازار در دبی، دارای رستوران ها و کافه های متنوعی است که می توانید از غذاهای بین المللی و محلی آن ها لذت ببرید. سیتی مال هر ساله میزبان رویدادهای مختلف خانوادگی و بچگانه است. سینما و امکانات ورزشی نیز در مرکز خرید وجود دارند که فرصت سرگرمی و اوقات فراغت را برای افراد فراهم می کنند. سالانه میلیون ها جهانگرد در سیتی مال دبی حضور پیدا می کنند.

4.مرکز خرید ابن بطوطه

مرکز خرید ابن بطوطه یکی از بهترین بازارهای دبی است. این مرکز خرید با معماری مشهور قرن چهاردهم ساخته شده است و دارای 6 بخش مختلف است. جالب است بدانید که هر یک از بخش های این مرکز خرید دارای سبک معماری و دکوراسیون خاصی هستند که هر کدام از کشورهای مختلف جهان الهام گرفته اند. معماری های این مرکز خرید از کشورهای تونس، هند، چین، ایران، مصر و اندلس برگرفته شده اند.

مرکز خرید ابن بطوطه دارای بیش از 270 فروشگاه است. این مرکز خرید امکانات دیگری نیز دارد که از جمله آن ها می توان به سینماها، رستوران و کافی شاپ، فضاهای سرگرمیی برای دیدنی اجراهای موسیقی و امکانات ورزشی اشاره کرد.

5.دبی مارینا مال

دبی مارینا مال یکی از مراکز خرید معروف شهر دبی است. این بازار دبی در منطقه دبی مارینا واقع شده است و به عنوان یکی از بهترین مقاصد برای خرید و سرگرمی خواهد بود. دبی مارینا مال مانند بسیاری از بازارهای دبی دارای فروشگاه های مختلف با برندهای بین المللی و محلی است. بیش از 130 فروشگاه در دبی مارینا مال وجود دارند که محصولات و خدمات بسیار زیادی را در اختیار افراد قرار می دهند. دبی مارینا مال امکان خرید پوشاک، لوازم الکترونیکی، جواهرات، لوازم آرایشی و ... را به افراد می دهد.

دبی مارینا مال دارای رستوران ها و کافی شاپ های متنوع است. بازدیدکنندگان از این مرکز خرید دبی، می توانند با چشم انداز زیبای خلیج فارس و قایق های شناور، غذاها و نوشیدنی های مختلف را میل کنند. از جمله فعالیت های سرگرمیی در این مرکز خرید می توان به سینما، سالن های بازی و فضاهای ورزشی اشاره کرد.

6.سیتی واک

یکی دیگر از بازارهای دبی که بد نیست در مورد آن با شما صحبت کنیم، سیتی واک است. این مرکز خرید دارای 140 فروشگاه با محصولات متنوع است. در کنار خرید از محصولات متنوع ارائه شده در سیتی واک دبی، می توانید از آثار هنری هنرمندان نیز لذت ببرید.

سیتی واک مانند بسیاری از بازارهای دبی دارای سینماها، مرکز بازی برای بچه ها، امکانات ورزشی و ... است. از این رو جهانگردان می توانند حتی بدون اینکه قصد خرید از فروشگاه های سیتی واک را داشته باشند، از امکانات سرگرمی این مرکز خرید نهایت لذت را ببرند.

7.مرکز خرید مرکاتو

مرکز خرید مرکاتو، یکی از معروف ترین بازارهای دبی است. این مرکز خرید به سبک رنسانس ایتالیایی از طریق یکی از معروف ترین معماران در ایتالیا ساخته و طراحی شده است. بازدید از این مرکز خرید با طراحی داخلی مجذوب کننده، می تواند لذت زیادی را برای هر فردی به همراه داشته باشد. مرکاتو مال در منطقه جمیرا دبی (گران ترین منطقه در شهر دبی) ساخته شده است.

سقف مرکز خرید مرکاتو در دبی، به صورت گنبدی طراحی شده است. به همین علت در کل روز، امکان استفاده از نور خورشید وجود دارد. می توان از غذاهای خوشمزه کافی شاپ ها و رستوران های مرکز خرید مرکاتو لذت برد. وجود معماری خاص در این مرکز خرید، گشت و گذار را برای شما لذت بخش خواهد کرد. یکی از رستوران های معروف ایرانی به نام نون و کباب نیز در مرکز خرید مرکاتو شعبه دارد. بنابراین اگر دلتان یک غذای ایرانی خوشمزه می خواهد، بد نیست که به این رستوران سر بزنید. مرکز خرید مرکاتو دارای یک سینمای بزرگ با 1400 صندلی است و اتاق های مخصوص بازی بچه ها نیز دارد.

رزرو تور دبی با هتل های نزدیک به بازارها

در این مقاله شما را با بازارهای دبی که هر کدام امکانات خاصی را در اختیار شما قرار می دهند، آشنا کردیم. این بازارها می توانند برای گشت و گذار مسافرین گزینه ای عالی باشند. اما اگر علاقه مند به خرید کردن و گشت و گذار در این بازارها هستید، باید در هنگام رزرو تور دبی دقت بسیار زیادی به نزدیک بودن هتل تور دبی به بازار داشته باشید. در این صورت می توانید با هزینه کمتری به بازارهای دبی بروید و از مغازه ها و فروشگاه های لوکس دبی دیدن کنید. سایت بوکینگ مرجع اصلی برای ارائه خدمات تور دبی است. شما می توانید برای مشاهده قیمت تور های دبی به سایت بوکینگ مراجعه کرده و از طریق این سایت، تورهای دبی را با هتل های مختلف مورد بررسی قرار دهید.

منبع: چمدان

به "آشنایی با بازارهای دبی برای گشت و گذار در بازارهای این شهر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آشنایی با بازارهای دبی برای گشت و گذار در بازارهای این شهر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید