آمادگی 5 پارک جنگلی زنجان برای پذیرایی از شهروندان در روز طبیعت

به گزارش وبلاگ شخصی من، خبرنگاران/زنجان سرپرست سازمان سیما منظر و فضای سبز شهری شهرداری زنجان گفت: شهر زنجان با دارا بودن پنج پارک جنگلی و در مقیاس شهری (بوستان های ملت، گلستان، ارم، خانه بوران و زنجان کوه) و بیش از 100 پارک درون شهری آماده ارائه خدمات به همشهریان عزیز در روز آشتی با طبیعت است.

آمادگی 5 پارک جنگلی زنجان برای پذیرایی از شهروندان در روز طبیعت

محمد فیلو، صبح امروز (13 فروردین ماه) در جمع وبلاگ شخصی من اظهار کرد: بهره بردن از طبیعت و پدیده های طبیعی حق انسان است اما نباید وظیفه خود در قبال طبیعت که شامل توسعه، عمران و آبادانی آن است و حفاظت از طبیعت را، فراموش کند.

سرپرست سازمان سیما منظر و فضای سبز شهری شهرداری زنجان ضمن گرامیداشت سیزدهم فروردین ماه، روز احترام به طبیعت، گفت: شهر زنجان با دارا بودن پنج پارک جنگلی و در مقیاس شهری (بوستان های ملت، گلستان، ارم، خانه بوران و زنجان کوه) و بیش از 100 پارک درون شهری آماده ارائه خدمات به همشهریان عزیز در روز آشتی با طبیعت است.

وی اضافه نمود: به همین دلیل منظور تمهیدات مختلفی شامل فضاسازی و گلکاری، نظافت و رسیدگی به سطوح فضای سبز، تجهیز و سرویس بخش های خدماتی پارک ها (آبخوری ها، سرویس های بهداشتی، سطل های زباله)، تهیه هیزم و توزیع آن در مبادی های خروجی شهر در بین مردم، نصب بنرهای اطلاع رسانی و ... برای روز طبیعت در زنجان در نظر گرفته شده است.

فیلو گفت: متناسب با مقیاس پارک ها، از نیروهای فضای سبز برای ارائه خدمات استفاده می گردد، از همین رو از همشهریان و گردشگران عزیز تقاضا می گردد با اجتناب از روشن کردن آتش در محل های نامناسب، شکستن شاخه های درختان و با رعایت جوانب زیست محیطی و نریختن زباله با سبزبانان عزیز همکاری داشته و همیار طبیعت باشند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "آمادگی 5 پارک جنگلی زنجان برای پذیرایی از شهروندان در روز طبیعت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آمادگی 5 پارک جنگلی زنجان برای پذیرایی از شهروندان در روز طبیعت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید