آنچه در اولین سالگرد زنده یاد بابک برزویه گذشت

به گزارش وبلاگ شخصی من، مراسم سالگرد درگذشت بابک برزویه عکاس رسانه و سینما با حضور جمعی از هنرمندان و علاقه مندان او برگزار گردید.

آنچه در اولین سالگرد زنده یاد بابک برزویه گذشت

به گزارش وبلاگ شخصی من به نقل از روابط عمومی برنامه، مراسم نخستین سالگرد درگذشت بابک برزویه عکاس رسانه و سینما روز آدینه 27 مرداد ماه با حضور جمعی از هنرمندان، دوستداران و اعضای خانواده آن مرحوم در موسسه فرهنگی هنری صحنه آبی با همکاری انجمن عکاسان جوان برگزار گردید.

اجرای این مراسم برعهده عباس غفاری کارگردان تئاتر بود و در آن حیدر رضایی، پری ملکی، احترام برومند و مهدی آشنا به بازگویی خاطراتی از بابک برزویه پرداختند. در این برنامه علاوه بر سخنرانی، سه کلیپ از زنده یاد بابک برزویه نیز پخش شد.

مراسم سالگرد بابک برزویه با قرائت بیانه ای از سوی خانواده ایشان سرانجام یافت.

متن بیانیه بدین توضیح است:

جهان با او بودن را به ما نیاموخت که بی او چه کنیم. اما وفایش به ما آموخت که محبت های بی منت و بی صدای او را که جاودانه در جان و زندگی مان سبز است فراموش نکنیم اما بازهم او بود که این بار با رفتنش همه بستگان، دوستان و آشنایان را به دور ما جمع کرد و همه شما عزیزان به وسعت قلب هایتان آمدید و از لحظه اول درگذشت بابک عزیزمان تا به امروز ما را تنها نگذاشتید. محبت و صفایتان را ارج می نهیم و نیکوترین دعاهای خود را نثارتان می کنیم و آرزومندیم زنجیر عشق و محبت یاران هرگز از هم گسسته نشود. خانواده برزویه و همسر ایشان با نهایت احترام و در کمال تواضع و ارادت و با عرض سپاس، بدین وسیله مراتب قدردانی و تشکر خود را از یکایک شما سروران، دوستان، آشنایان، بستگان، شاگردان و مسئولان ارجمند که در مراسم تشیع، تدفین، مجالس ترحیم و یادبود شرکت نمودند و با ابراز همدردی موجب تسلی خاطرمان شدند صمیمانه تقدیر و سپاسگزاری می نماید.

سپاس فراوان از علیرضا تابش، محمدرسول صادقی، سمیرا نظری، مسئولان و همکاران خانه هنرمندان ایران، انجمن صنفی عکاسان خانه تئاتر، انجمن عکاسان خانه سینما، صندوق اعتباری هنر، محمدرضا طائب مدیر باشگاه عکاسان جوان و وحید معینی دانشمندی مدیر موسسه فرهنگی و هنری صحنه آبی.

بابک برزویه روز 25 مرداد 1401 بر اثر عارضه مغزی درگذشت.

منبع: همشهری آنلاین

به "آنچه در اولین سالگرد زنده یاد بابک برزویه گذشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آنچه در اولین سالگرد زنده یاد بابک برزویه گذشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید