آیا مدیرعامل سابق مایکروسافت واکسن کرونا را فراوری می نماید؟ ، بیل گیتس و وارن بافت درباره ویروس کرونا جلسه تلفنی اضطراری برگزار کردند

به گزارش وبلاگ شخصی من، وارن بافت سرمایه گذار سرشناس و رئیس موسسه برکشایر هاتاوی از مدت ها پیش با بیل گیتس بنیانگذار و مدیر ارشد اسبق شرکت مایکروسافت رفاقت و همکاری دارد. بخشی از همکاری این دو نفر در حوزه واکسیناسیون و بهداشت جهانی است و اکنون به نظر می رسد موضوع ویروس کرونا باعث شده این دو نفر جلسه اضطراری مشورتی برگزار نمایند.

آیا مدیرعامل سابق مایکروسافت واکسن کرونا را فراوری می نماید؟ ، بیل گیتس و وارن بافت درباره ویروس کرونا جلسه تلفنی اضطراری برگزار کردند

به گزارش سرویس آی تی و فناوری انتخاب، وارن بافت گفت: اکنون بسیاری از فعالان حوزه فناوری های دارویی امیدوارند به یک واکسن دنیای دست پیدا نمایند، طبیعتا راهی طولانی در پیش است اما این راه غیرممکن نیست. مشاور علمی من بیل گیتس است بنابراین من با او در این خصوص صحبت کردم.

بنیاد بیل و ملیندا گیتس ، یکی از بزرگترین بنیادهای خصوصی دنیا در حوزه بهداشت و درمان است که به طور جدی برای مقابله با ویروس کونا کار می نماید.وارن بافت می گوید: من با بیل گیتس در خصوص شیوع بیماری کرونا مفصل صحبت نموده ام.

وی ادامه داد: اکنون آنچه آنها امیدوارند به دست آورند یک واکسن دنیای برای درمان است ، اما راهی طولانی در پیش است. من در چند روز گذشته با بیل جلسات تلفنی اضطراری داشتم و بیل در خصوص چشم انداز بلند مدت پیشگیری دنیای کرونا ایده هایی مثبت دارد.

مدیرعامل برکشایر می گوید بسیاری از مشاغل دنیا خطر این ویروس کشنده را احساس می نمایند. ویروسی که اکنون در سراسر چین گسترش یافته و تهدیدی بزرگ برای مختل کردن اقتصاد دنیای می گردد. وی در بخشی از صحبت های خود به شرایط اپل و بسته شدن فروشگاه های این شرکت در چین و اختلال در زنجیره تأمین اشاره نموده است. البته این اشاره معنادار است زیرا شرکت برکشایر 5.6٪ از سهام اپل را در اختیار دارد.

بافت اخیرا در گفتگوی خود با سی ان بی سی گفت : من شنیده ام که احتمالاً تابستان نیز باعث فروکش کامل این ویروس نمی گردد. وی همچنین گفت که کوششهای اولیه برای مهار این بیماری موفقیت محدود داشته است زیرا ویروس همچنان در کشورهایی جدید رواج دارد.

بافت گفت: بنیاد گیتس در کوشش برای یاری به این امر بسیار فعال است و بیل می گوید CDC بهترین در دنیا است. ما در این کشور منابع فوق العاده ای داریم ، اما همه گیری یک بیماری شوخی بردار نیست.

منبع: انتخاب

به "آیا مدیرعامل سابق مایکروسافت واکسن کرونا را فراوری می نماید؟ ، بیل گیتس و وارن بافت درباره ویروس کرونا جلسه تلفنی اضطراری برگزار کردند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آیا مدیرعامل سابق مایکروسافت واکسن کرونا را فراوری می نماید؟ ، بیل گیتس و وارن بافت درباره ویروس کرونا جلسه تلفنی اضطراری برگزار کردند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید