ارائه گزارش عملکرد نظارتی نمایندگان مجلس و اقدامات تحولی معاونت قوانین در نیمسال اول فعالیت مجلس یازدهم

به گزارش وبلاگ شخصی من، بابک نگاهداری، مشاور و رئیس حوزه ریاست مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگاران به تشریح موضوعات مطرح شده در دوازدهمین جلسه شورای معاونین و مشاورین مجلس شورای اسلامی پرداخت.

ارائه گزارش عملکرد نظارتی نمایندگان مجلس و اقدامات تحولی معاونت قوانین در نیمسال اول فعالیت مجلس یازدهم

به گزارش گروه سیاسی وبلاگ شخصی من، بابک نگاهداری، مشاور و رئیس حوزه ریاست مجلس شورای اسلامی در مصاحبه با وبلاگ شخصی من به تشریح موضوعات مطرح شده در دوازدهمین جلسه شورای معاونین و مشاورین مجلس شورای اسلامی پرداخت.

نگاهداری مهمترین موضوعات مطرح شده در این جلسه را گزارش شرایط عملکرد شش ماهه نخست در حوزه ابزار های نظارتی مجلس اعم از سوال، تذکر، تحقیق و تفحص و اقدامات معاونت قوانین در راهبری پروژه­ های 9 گانه تحولی این معاونت اعلام کرد.

وی اضافه نمود: در این جلسه که معاونین مجلس و دستیاران و مشاورین رئیس مجلس حضور داشتند، اقدامات تحولی معاونت قوانین در شش ماه اول مجلس یازدهم ارائه گشت.

مشاور و رئیس حوزه ریاست عنوان داشت: در طرح تحولی معاونت قوانین 9 محور اصلی مورد بررسی قرار گرفت و اقدامات اجرا شده برای تحقق آن­ها ارائه گشت و مورد بحث و مصاحبه حاضرین در جلسه قرار گرفت.

نگاهداری تمرکز بر پروژه تنقیح قوانین، چگونگی راهبری معاونت قوانین در خصوص طرح­ ها و لوایح پیشنهادی و نحوه اعلام وصول آن­ها با هدف ارتقاء کیفی را از تاکیدات ریاست محترم مجلس در زمینه اقدامات و پیشنهادات پیرامون اقدامات تحولی معاونت قوانین اعلام کرد. همچنین توجه به رویکرد هوشمندسازی و مردمی­ سازی از طریق سامانه­ سپاری حداکثری خدمات معاونت قوانین و مشارکت نخبگان و مردم در ارائه پیشنهادت در زمینه طرح­ ها و لوایح از دیگر تاکیدات ریاست محترم مجلس بود.

نگاهداری در سرانجام اضافه نمود: در خصوص بحث بودجه 1400 بر هماهنگی حوزه­ های ستادی با نمایندگان محترم مجلس و هماهنگی دقیق با کمیسیون­ ها و دولت تاکید شد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "ارائه گزارش عملکرد نظارتی نمایندگان مجلس و اقدامات تحولی معاونت قوانین در نیمسال اول فعالیت مجلس یازدهم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ارائه گزارش عملکرد نظارتی نمایندگان مجلس و اقدامات تحولی معاونت قوانین در نیمسال اول فعالیت مجلس یازدهم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید