افزایش فوتی های کرونایی کهگیلویه و بویراحمد به 1111 نفر

به گزارش وبلاگ شخصی من، خبرنگاران/کهگیلویه و بویراحمد سرپرست دانشگاه علوم پزشکی یاسوج گفت: سه بیمار مبتلا به کرونا طی 24 ساعت گذشته در استان کهگیلویه و بویراحمد فوت کردند.

افزایش فوتی های کرونایی کهگیلویه و بویراحمد به 1111 نفر

دکتر محمد غلام نژاد از افزایش شمار قربانیان کرونا در کهگیلویه و بویراحمد اطلاع داد و اضافه نمود: متاسفانه با فوت 3 بیمار مبتلا به کرونا طی 24 ساعت گذشته، شمار قربانیان این بیماری در کهگیلویه و بویراحمد به هزار و 111 نفر افزایش یافت.

وی اظهار کرد: هم اکنون 61 بیمار در بیمارستان های استان بستری هستند که 24 نفر مبتلای قطعی و 12 نفر از این بیماران در بخش مراقبت های ویژه تحت درمان هستند.

دکتر غلام نژاد توضیح داد: از مجموع مبتلایان به کووید 19 در کهگیلویه و بویراحمد 94 هزار و 998 نفر بهبود یافته گزارش شده است.

وی با اشاره به آزمایش های اجرا شده دراستان طی 24 ساعت گذشته توضیح داد: از 68 نمونه دریافت شده از آزمایشگاه های استان که شامل تست های پی سی آر و رپید تست است حدود 17 درصد موارد مثبت بودند.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی یاسوج به مردم کهگیلویه و بویراحمد توصیه کرد: دستورالعمل های بهداشتی پیشگیری از ابتلا به بیماری کرونا باید حتی پس از واکسیناسیون رعایت گردد.

به گزارش وبلاگ شخصی من به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج، غلام نژاد استفاده از ماسک، رعایت بهداشت دست، حفظ فاصله فیزیکی در مکان های عمومی، تهویه مناسب و حضور نیافتن در تجمعات برای پیشگیری از شیوع کرونا را ضروری دانست و گفت: ضروری است نوبت های سوم و یاد آور واکسن کرونا حتما تزریق گردد تا در صورت گرفتاری به کووید 19 شاهد اوج گیری بیماری و مرگ و میر شهروندان نباشیم.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "افزایش فوتی های کرونایی کهگیلویه و بویراحمد به 1111 نفر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افزایش فوتی های کرونایی کهگیلویه و بویراحمد به 1111 نفر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید