این موبایل تاشو بزرگ ترین نمایشگر را دارد

به گزارش وبلاگ شخصی من، طبق شایعات قبلی، گلکسی زد فلیپ 5 دارای نمایشگر بیرونی 3.4 اینچی بزرگ تر خواهد بود که اکنون تصاویر قاب دستگاه این موضوع را تأیید می نمایند.

این موبایل تاشو بزرگ ترین نمایشگر را دارد

به گزارش دیجیاتو، گوشی های تاشوی تازه سامسونگ در راه بازار هستند و اگر شایعات درست باشند، می توان انتظار داشت تا گلکسی ز د فولد 5 و ز د فلیپ 5 ماه جولای همراه با تبلت تب S9 و ساعت هوشمند Watch6 معرفی شوند. حالا تصاویری از قاب گلکسی زد فلیپ 5 منتشر شده اند که وجود یک نمایشگر بیرونی بزرگ تر در آن را تأیید می نمایند.

هفته گذشته Ice Universe، منبع معتبر حوزه فناوری، ادعا نموده بود که گوشی تاشوی گلکسی زد فلیپ 5 سامسونگ دارای نمایشگر بیرونی 3.4 اینچی با وضوح 720 در 748 (720p) پیکسل خواهد بود. اکنون این منبع یک بار دیگر به این موضوع اشاره نموده و تصاویری را از قاب گوشی تاشوی تازه سامسونگ در توییتر منتشر نموده است که مقدار بزرگ تر و شکل عجیب و غریب نمایشگر آن را نشان می دهند.

قاب گلکسی زد فلیپ 5

تا جایی که می دانیم، نمایشگر بیرونی گلکسی زد فلیپ 5 دارای مقدار 3.4 اینچ و وضح 720p خواهد بود. بااین وجود، کاربران این گوشی تاشو می توانند برای میانبر ها و ویجت هایی که همراه با یک ساعت بزرگ در این نمایشگر نمایش داده می شوند، فضای بیشتری داشته باشند. گلکسی زد فلیپ 4 که سال گذشته معرفی شده بود، از یک نمایشگر بیرونی 1.9 اینچی بهره می برد.

رندر های رنگی و غیررسمی تازه زد فلیپ 5

با تمام اطلاعاتی که درباره این دستگاه منتشر شده است، Ice Universe رندر های غیررسمی را از زد فلیپ 5 منتشر نموده که هرچند نکته تازهی درباره این دستگاه ها فاش نمی نمایند، اما طراحی گوشی و نمایشگر بیرونی آن را به خوبی نشان می دهند.

هنوز درباره سایر مشخصات سخت افزاری زد فلیپ 5 اطلاعات زیادی وجود ندارد. با این وجود، انتظار می رود سامسونگ در این دستگاه از یک لولای تازه استفاده کند تا مقاومت آن را افزایش دهد و بعلاوه خط تا وسط گوشی را کمتر کند. انتظار می رود تا این دستگاه از چیپ اسنپدراگون 8 نسل 2 برای گلکسی بهره ببرد. گزینه حافظه دستگاه نیز شامل 128، 256 یا 512 گیگابایت می گردد و مدل 128 گیگابایتی از حافظه UFS 3.1 به جای UFS 4.0 بهره می برد.

بعلاوه می توان انتظار داشت که زد فلیپ 5 مانند نسخه قبلی خود، دارای دو دوربین 12 مگاپیسکلی اصلی و فوق عریض باشد، اما این احتمال نیز وجود دارد که سامسونگ آن را به سنسور های تازهی مجهز کند. سرعت شارژ دستگاه نیز احتمالاً 25 وات باقی خواهد ماند.

منبع: فرارو

به "این موبایل تاشو بزرگ ترین نمایشگر را دارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "این موبایل تاشو بزرگ ترین نمایشگر را دارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید