موبایل، تبلت و گجت ها

چانگان X5 پلاس در ایران مونتاژ می گردد ، معرفی کامل خودرو

چانگان X5 پلاس قرار است با موتور 188 اسب بخاری توربو در کشورمان مونتاژ گردد. این خودرو کراس اوور چانگان که فیس لیفت Oshan X5 به شمار می رود می تواند در 7.51 ثانیه به سرعت صد کیلومتر در ساعت برسد.

28 اسفند 1402

با میکرولینو آشنا شوید؛ آی پد دنیای خودرو، چیزی بین موتورسیکلت و اتومبیل

الیور اوبوتر، مدیر ارشد شرکت میکرولینو می گوید: می خواستیم یک محصول تازه به بازار بیاوریم. این خودرو چیزی شبیه آی پد است. آی پد یک گوشی هوشمند نیست، لپ تاپ نیست، چیزی در میانه است.

12 اسفند 1402

این گوشی موتورولا به ساعت مچی تبدیل می گردد!

موتورولا چند ماه قبل از این گجت مفهومی مجذوب کننده که یک گوشی با نمایشگر انعطاف پذیر است، رونمایی کرد و حالا در نمایشگاه MWC آن را در معرض نمایش گذاشته. باید خاطرنشان کنیم مانند دیگر گجت های به اصطلاح مفهومی، این محصول هم قرار نیست به این زودی ها راهی بازار...

7 اسفند 1402

دوربین گلکسی S24 اولترا در برابر پیکسل 8 پرو؛ کدام دوربین در شب بهتر است؟

رقابت بین گوگل و سامسونگ برای تصاحب عنوان برترین دوربین گوشی اندرویدی داستانی دیرینه و همیشگی است. در یک سوی این رقابت، پیکسل 8 پرو با سه دوربین و پردازشگر Tensor G3 واقع شده است و در سوی دیگر، گلکسی S24 اولترا سامسونگ با چیپست اسنپدراگون 8 نسل 3 و انبوهی از...

1 اسفند 1402

8 دلیل برای خرید تبلت گلکسی سامسونگ به جای آیپد

خرید تبلت سامسونگ گلکسی به صرفه تر و بهتر است یا خرید یک آیپد شرکت اپل؟ در این مقاله تلاش می کنیم با ارائه 8 علت، به شما توضیح دهیم که چرا باید خرید تبلت سامسونگ گلکسی را در اولویت خود قرار دهید. دلایلی که صرفا از جنبه مالی و مالی توجیه پذیر نیستند.

5 بهمن 1402

ربات پیشرفته ای که روی آب راه می رود

مهر نوشت: محققان یک نسخه رباتیک کوچک از حشره ای ابداع کرده اند که با استفاده از محرکی خارق العاده رو به جلو حرکت می کند.

1 بهمن 1402

اپل به گرد پای سامسونگ هم نرسید

زومیت نوشت: سامسونگ با کنارزدن برندهای محبوب شیائومی و ویوو و ریلمی در سال 2023 رتبه اول بازار موبایل هند را ازآنِ خود کرد.

1 بهمن 1402

آشنایی با انواع مدل پکیج و برندهای پکیج

انواع پکیج باکسی، زمینی، دیواری و…، به عنوان تجهیزات گرمایشی پرکاربرد ساختمان های مختلف مسکونی، تجاری، اداری و… محسوب می شوند؛ چنان که با گرم نمودن آب و به طورکلی تأمین آب گرم ساختمان ها، نقش پررنگی در زندگی مردم ایفا می نمایند. قیمت مناسب و جلوگیری...

25 دی 1402

گوگل پیکسل 8 در مقابل آیفون 15؛ رویارویی پرچمدارن، عکس

نبرد اندروید و iOS نبردی است که برای 15 سال پرقدرت ادامه دارد؛ اکنون با عرضه گوگل پیکسل 8 و آیفون 15 این نبرد به اوج خود رسیده است.

25 دی 1402

تشدید ممنوعیت استفاده از آیفون در چین

ایسنا نوشت: سازمان ها و شرکت های دولتی چینی بیشتری در سراسر این کشور از کارکنان خود خواسته اند که آیفون های اپل و سایر دستگاه های خارجی را به محل کار نیاورند.

25 آذر 1402

چهره کاملا متفاوت آیفون 16 لو رفت، عکس

دیجیاتو نوشت: براساس رندرهای سه نمونه اولیه آیفون 16، محتمل است که سال آینده مدل معمولی این سری تغییراتی در طراحی داشته باشد. این تصاویر دوربین های آیفون 16 را در دو حالت نشان می دهند. در حالت اول، دوربین های آیفون 16 با چیدمان عمودی، تقریباً مشابه آیفون...

22 آذر 1402

راهنمای خرید بهترین اکسسوری مردانه برای داشتن ظاهری شیک

در گذشته، اکسسوری های مردانه لوازم لوکسی بودند که همه مردان توانایی خرید آن ها را نداشتند اما این روزها قضیه کاملا متفاوت شده است. حالا بهترین اکسسوری مردانه با قیمت هایی مقرون به صرفه در دسترس همه است. شما هنوز هم می توانید یک ساعت گران قیمت یا یک دستبند...

19 آذر 1402

مردی که دنبال طلا بود اتفاقی گنجی ارزشمندتر پیدا کرد، عکس

محققان مقاله علمی ای را منتشر نموده و در آن به توصیف این شهاب سنگ 4.6 میلیارد ساله پرداختند. آنها این شهاب سنگ را مریبورو نام گذاری کردند؛ نام همان منطقه ای که این شهاب سنگ در آنجا یافت شده است.

16 آذر 1402

آموزش ضبط مکالمات در اندروید و آیفون

گاهی اوقات تمایل داریم تا به دلایل مختلف مکالمات تلفنی خود را ضبط کنیم. به عنوان مثال وقتی یک جلسه تلفنی مهم دارید، به خاطر آوردن جزییات تماس بعد از اتمام آن ممکن است چندان ساده نباشد.

24 آبان 1402

ببینید ، قدرتمندترین لپ تاپ دنیا معرفی گردید ، بالاتر از مک بوک های اپل

مایکروسافت در مراسم پنجشنبه شب خود، سرفیس لپ تاپ استودیو 2 را معرفی کرد؛ لپ تاپی که به گفته شرکت، قدرتمندترین سرفیس دنیا تا به امروز به شمار میرود.

31 شهریور 1402

قیمت گوشی های سامسونگ، شیائومی و آیفون امروز پنجشنبه 30 شهریور 1402

خبرنگاران- گلکسی A03 Core در دسته ارزان ترین گوشی هوشمند بازار قرار گرفته است. فروشنده های موبایل قیمت گلکسی A03 Core نسخه 32 گیگ را همزمان با آخرین روز های تابستان امسال سه میلیون و 400 هزار تومان اعلام می کنند و ردمی A2 پلاس شیائومی که یکی دیگر از مدل های مالی بازار...

30 شهریور 1402

نزول چشمگیر رتبه جهانی ایران در سرعت اینترنت موبایل و ثابت، عکس

مهر نوشت: گزارش اسپید تست نشان می دهد در آگوست 2023 میلادی میانه سرعت اینترنت موبایل و ثابت ایران نسبت به ماه قبل کاهش قابل توجهی داشته است.

27 شهریور 1402

جملات پرکاربرد در دبی

یکی از موارد مهم که در طول سفر به کشورهای خارجی از اهمیت زیادی برخوردار است توانایی برقرار کردن ارتباط کلامی با مردم آن منطقه است. برای یک سفر تفریحی چند روزه احتیاجی نیست که زبان کشور مقصد را به صورت کامل بلد باشید و تنها با دانستن بعضی از عبارات و جملات...

21 شهریور 1402

وان پلاس ایس 2 پرو با رم 24 گیگابایتی و قیمت پایه 410 دلار معرفی شد

طی هفته های گذشته جزئیات زیادی در مورد گوشی وان پلاس ایس 2 پرو از طرف همین شرکت مطرح شده و بالاخره این گوشی ساعاتی قبل در چین رسما رونمایی شد. این گوشی از نظر ظاهری شباهت زیادی به وان پلاس 11 و 11R دارد. وان پلاس ایس 2 پرو با وجود اینکه قیمت بالایی ندارد، اما...

25 مرداد 1402

سورپرایز بزرگ برای هواداران اپل واچ

دیجیاتو نوشت:اپل واچ ایکس سال 2024 یا 2025 با طراحی تازه و تغییراتی مانند سیستم اتصال بند مغناطیسی و شاید باتری بزرگ تر عرضه خواهد شد.

23 مرداد 1402
تعداد: (119)