برای تو فریاد می زنم

به گزارش وبلاگ شخصی من، به گزارش خبرنگار خبرنگاران در فارس، برای تو فریاد می زنم، مجموعه دل نوشته های ادبی محدثه رحمانی، دانشجوی رشته زبان و ادبیات فارسی و از بانوان اهل قلم شیراز منتشر شد.

برای تو فریاد می زنم

به گفته کرامت یزدانی (اشک) ویراستار و ناشر این کتاب، دل نوشته ادبی، نوعی تک گویی نوشتاری، خواه نثر و خواه موزون است که از سر دلتنگی نوشته می گردد و اصولاً صمیمانه و صادقانه است. تعارف و خوشامدگویی ندارد. بازتاب احساس و اندیشه واقعی نویسنده است. هدف و ساختارِ از پیش مشخص شده ندارد؛ فرمایشی و سفارشی نیست.

وی اضافه نمود: دل نوشته ادبی، حاصل مونولوگی زاییده فکر نویسنده است. نویسنده با نوشتن کلماتی برآمده از امیال و آرزوهایش سر و کار دارد؛ از این جهت، کلمات از دل بر می آیند و بازتاب احساس صادقانه و اندیشه معمولی نویسنده اند. در واقع ادیبان و ادب شناسان، دل نوشته را مکتب خاصی نمی دانند در حالی که اگر کمی به عمق ماجرا بیاندیشند، دل نوشته را می توان سرگروه همه شعرها و متن های ادبی دانست. در واقع هرآنچه در زمینه شعر و نویسندگی سروده و نگارش می گردد به آن دلیل که شروع احساسی از جانب فرد دارد، دل نوشته به شمار میرود. زیبایی یک اثر هنری نیز مشروط به وجود احساسات فرد در آن اثر است که هرآنچه از دل برآید لاجَرَم بر دل نشیند.

برای تو فریاد می زنم، نوشته محدثه رحمانی با ویراستاری کرامت یزدانی (اشک)، شاعر، نویسنده و مترجم شیرازی در قطع خشتی کوچک و با کاغذ نخودی به وسیله انتشارات نویسندگان پارس منتشر شده است.

یادآور می گردد: از این دانشجوی نویسنده در تابستان امسال نیز مجموعه داستان های کوتاه به رنگ باران به وسیله همین انتشارات منتشر شده است.

منبع: ایبنا - خبرگزاری کتاب ایران

به "برای تو فریاد می زنم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برای تو فریاد می زنم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید