شرح دادستان کهگیلویه درباره بازداشت برادرش به دلیل نقض پروتکل ها

به گزارش وبلاگ شخصی من، دادستان کهگیلویه برادر خود را که با وجود قرمزی شرایط کرونایی اقدام به برگزاری عروسی شلوغ نموده بود بازداشت کرد.

شرح دادستان کهگیلویه درباره بازداشت برادرش به دلیل نقض پروتکل ها

به گزارش وبلاگ شخصی من به نقل از شبکه خبر، عبدالله سعادتیان با تاکید بر برخورد با افرادی که دستورالعمل های ستاد کرونا را رعایت نمی نمایند از جمله وظایف اصلی ما است گفت: کارهایی که ما انجام می دهیم برای حفظ سلامتی مردم است و خصومت شخصی با کسی نداریم.

دادستان کهگیلویه اضافه نمود: تالارهای عروسی شهر دهدشت به دستور قضایی پلمب شدند اما متاسفانه مردم مراسم خود را به کنار تالارها می بردند.

وی ادامه داد: به همین منظور در ستاد کرونا اعلام شد زمین ها را با شخم زدن ناهموار نمایند تا نتوان در آنها عروسی برگزار گردد اما باز عروسی ها را به بیابان های خارج از شهر بردند.

دادستان کهگیلویه گفت: پیش از برگزاری این مراسم عروسی با دعوت طرفین در دادسرا از آن ها برای برگزار نکردن مراسم عروسی به شکل غیر متعارف و شلوغ تعهد گرفته شد.

سعادتیان با بیان اینکه در برخوردها با اخلالگران در نظم کوتاهی نمی گردد و تعارفی نداریم اضافه نمود: به همین دلیل برادر خودم که از عوامل برگزاری عروسی غیر متعارف و شلوغ بود بازداشت کردم و هم اکنون در زندان به سر می برد.

وی از مردم خواست برای سلامتی خودشان دستورالعمل ها راعایت نمایند تا درگیر بیماری نشوند.

دادستان کهگیلویه گفت: با اخلالگران در نظم بدون اغماض و چشم پوشی برخورد می گردد و فرقی نمی کند آن شخص از اقوام خودمان باشد تا مردم متوجه شوند قانون شوخی بردار نیست.

وی با بیان اینکه همچنین علاوه بر برادرش، داماد و عروس، را نیز دستگیر شدند افزود: همچنین مواد غذایی که برای این مراسم تهیه شد بود به نیروی انتظامی تحویل داده شد.

منبع: جام جم آنلاین

به "شرح دادستان کهگیلویه درباره بازداشت برادرش به دلیل نقض پروتکل ها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شرح دادستان کهگیلویه درباره بازداشت برادرش به دلیل نقض پروتکل ها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید