ثبت بارش 54 میلی متری در معلم کلایه قزوین

به گزارش وبلاگ شخصی من، خبرنگاران/قزوین کارشناس اداره کل هواشناسی استان قزوین گفت: تا به امروز 22 فروردین بیشترین میزان بارش در معلم کلایه با 54 میلی متر به ثبت رسیده و پس از آن شهرهای تاکستان و قزوین با 47.5 میلی متر بارش در رده بعدی قرار دارند.

ثبت بارش 54 میلی متری در معلم کلایه قزوین

مریم بهروزی، کارشناس اداره کل هواشناسی استان قزوین در گفت وگو با وبلاگ شخصی من اظهار کرد: با ورود سیستم بارشی به استان بارش های خیلی خوبی را در سطح منطقه شاهد بودیم و این بارش ها تا روز دوشنبه هفته آینده ادامه دارد.

وی اضافه کرد: برای امشب نیز مقداری بارش باران را شاهد خواهیم بود ولی تا روز دوشنبه تنها در بعضی ساعات انتظار بارندگی می رود، گاهی رعد و برق و وزش باد را شاهد خواهیم بود و برای بعضی مناطق نیز احتمال بارش تگرگ پیش بینی می گردد.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان قزوین ادامه داد: تا به امروز 22 فروردین بیشترین میزان بارش در معلم کلایه با 54 میلی متر به ثبت رسیده و پس از آن شهرهای تاکستان و قزوین با 47.5 میلی متر بارش در رده بعدی قرار دارند.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان قزوین گفت: طی 24 ساعت گذشته در کوهین چهار سانتی متر و در آوج 2 سانتی متر بارش برف به ثبت رسیده است البته گفتنی است که طی امروز و فردا شاهد کاهش دما نخواهیم بود.

بهروزی گفت: طی 24 ساعت گذشته آوج با منفی یک و رازمیان با 9 درجه سلسیوس به ترتیب سردترین و گرم ترین شهرهای استان بودند و دمای شهر قزوین نیز بین صفر و چهار درجه سلسیوس در نوسان بوده است.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "ثبت بارش 54 میلی متری در معلم کلایه قزوین" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ثبت بارش 54 میلی متری در معلم کلایه قزوین"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید