جزئیات نامه گلایه آمیز وزیر صنعت به وزیر اقتصاد

به گزارش وبلاگ شخصی من، تهران (پانا) - وزیر صنعت، معدن و تجارت در نامه ای خطاب به وزیر اقتصاد، خواستار آن شد تا گمرک اطلاعات و آمار کامل و به روز را به سازمان توسعه تجارت ایران ارائه دهد.

جزئیات نامه گلایه آمیز وزیر صنعت به وزیر اقتصاد

به گزارش سازمان توسعه تجارت ایران، علیرضا رزم حسینی در نامه ای به فرهاد دژپسند وزیر امور اقتصادی و دارایی خواستار ارائه آمار و اطلاعات کامل تجارت خارجی از سوی گمرک ایران به سازمان توسعه تجارت ایران شد.

در این نامه با اشاره به لزوم ارائه آمار و اطلاعات کامل تجارت خارجی کشور از گمرک عنوان شده است: سازمان توسعه تجارت ایران به عنوان متولی تجارت خارجی کشور برای انجام سیاستگذاری ها و تصمیم گیری های کلان این حوزه، نیازمند فیلدهای کامل اطلاعاتی صادرات و واردات است.

بر همین اساس، با توجه به مکاتبات متعدد انجام شده توسط سازمان توسعه تجارت ایران با گمرک درباره اخذ آمار و اطلاعات کامل و به هنگام تجارت خارجی کشور، اما از خردادماه پارسال اطلاعات ماهانه ارسالی به صورت کامل و مطابق با فیلدهای مورد نیاز انجام نشده است.

همچنین در این نامه آمده است: با استناد به مصوبه شورای عالی توسعه صادرات غیرنفتی در این زمینه و پیگیری های سازمان توسعه تجارت ایران مبنی بر لزوم ارائه داده ها و اطلاعات به هنگام و کامل، اقدام لازم در این خصوص انجام شود.

منبع: خبرگزاری پانا

به "جزئیات نامه گلایه آمیز وزیر صنعت به وزیر اقتصاد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جزئیات نامه گلایه آمیز وزیر صنعت به وزیر اقتصاد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید