حضور پلیس زن در بازی ایران و کامبوج ، حجم بالای خدمات تشخیصی ایدز در لردگان

به گزارش وبلاگ شخصی من، انتقاد از آزاد شدن استعمال دخانیات در قهوه خانه ها و فرودگاه ها، ارائه حجم بالای خدمات تشخیصی ایدز در لردگان، رگبار شدید باران در جنوب کشور، استفاده از پلیس زن برای دیدار دو تیم ایران و کامبوج و... از جمله بعضی از مهم ترین اخبار تحریریه اجتماعی خبرنگاران در روز 14 مهر ماه است.

حضور پلیس زن در بازی ایران و کامبوج ، حجم بالای خدمات تشخیصی ایدز در لردگان

به گزارش وبلاگ شخصی من، بعضی از مهم ترین اخبار تحریریه اجتماعی وبلاگ شخصی من در روز 14 مهر ماه در ادامه می آید که برای دسترسی به متن کامل هر خبر می توانید بر روی لینک آن کلیک کنید:

تشکیل 15 تا 20 هزار پرونده حقوقی در شهرداری

رئیس شورای شهر تهران از شهرداری خواست که رسیدگی به پرونده های حقوقی دانه درشت را زودتر انجام دهد.

ارائه گزارش کمیته حقیقت یاب درباره حذف کلمه شهید از تابلوهای شهری تا خاتمه مهر

رئیس کمیته حقیقت یاب با اشاره به ماجرای حذف کلمه شهید از بعضی تابلوهای شهری از ارائه گزارش ویژه در این باره به شورای شهر تا خاتمه مهر ماه اطلاع داد.

انتقاد از آزاد شدن استعمال دخانیات در قهوه خانه ها و فرودگاه ها

دبیرکل جمعیت مبارزه با استعمال دخانیات ایران نسبت به استفساریه اخیر مجلس درباره یک بخش از قانون کنترل دخانیات، واکنش نشان داد و گفت: متاسفانه در زمینه کنترل دخانیات در کشور در مقایسه با کشورهای همسایه روند رو به عقبی را در پیش گرفته ایم و این عقب گرد تهدیدی برای سلامت مردم خواهد بود.

مسئول فنی برای تجهیزات پزشکی؛ آری یا خیر؟

به دنبال طرح مباحثی مبنی بر ایفای وظایف کارشناسان تجهیزات پزشکی توسط داروسازان، رییس سازمان غذا و دارو، گفت: در حال ساماندهی تخصص های حوزه تجهیزات پزشکی هستیم تا بتوان از کارشناسان متخصص این حوزه برای بخش های مختلف تجهیزات پزشکی مصرفی و سرمایه ای استفاده کرد.

حجم بالای خدمات تشخیصی ایدز در لردگان / ارایه خدمات با رعایت محرمانگی

معاون بهداشت وزارت بهداشت در سفر به استان چهارمحال و بختیاری از مرکز مشاوره بیماری های رفتاری شهرکرد بازدید کرد و ضمن قرار دریافت در جریان نحوه ارایه خدمات به مراجعین این مرکز، روند ارائه خدمت به اهالی مراجعه کننده از شهرستان لردگان را مورد آنالیز قرار داد.

صدور مجوز مراکز مشاوره و روان شناسی بر عهده کدام ارگان است؟

معاون توسعه پیشگیری و درمان سازمان بهزیستی کشور تاکید نمود که سازمان بهزیستی تنها صادر کننده مجوز فعالیت مراکز ارائه دهنده خدمات مشاوره و روانشناسی در کشور است.

با مجمع الجزایری از نهادهای آموزشی روبرو هستیم

رئیس پژوهشگاه مطالعات آموزش و پرورش ضمن بیان اینکه با مجمع الجزایری از نهادهای آموزشی روبرو هستیم، گفت: بین آموزش و پرورش و آموزش عالی هماهنگی وجود ندارد و این دو نهاد بیشتر اسیر نظام اشتغال شده اند.

ایجاد 550 کیلومتر جهت دوچرخه در تهران تا پنج سال آینده

مدیر پروژه تدوین سند جامع دوچرخه سواری تهران ضمن اشاره به برنامه پنج ساله شهرداری برای توسعه دوچرخه سواری در پایتخت، گفت: بر اساس این برنامه باید طی پنج سال آینده 550 کیلومتر جهت دوچرخه در تهران ایجاد گردد.

رگبار شدید باران در جنوب کشور

مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع هواشناسی از رگبار شدید باران همراه با رعد و برق و وزش باد شدید موقتی در جنوب کشور اطلاع داد.

استفاده از پلیس زن برای دیدار دو تیم ایران و کامبوج

رئیس پلیس پایتخت با اشاره به دیدار دو تیم ملی فوتبال ایران و کامبوج در استادیوم آزادی و حضور بانوان برای تماشای این دیدار، از برنامه ریزی تامین امنیت کامل این بازی اطلاع داد.

مشکل تهران سرقت های خرد است

رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ بیان کرد که آمار وقوع جرائم جنایی و سرقت های خشن در تهران بسیار پایین است.

به گزارش وبلاگ شخصی من، تیتر پنج خبر پربازدید تحریریه اجتماعی وبلاگ شخصی من در 14 مهر ماه و تا لحظه مخابره این گزارش، در ادامه می آید که با کلیلک بر روی هر یک می توانید به متن کامل خبر دسترسی داشته باشید:

استفاده از پلیس زن برای دیدار دو تیم ایران و کامبوج

علائم و عوامل بروز نوعی بیماری التهابی روده

حجم بالای خدمات تشخیصی ایدز در لردگان / ارایه خدمات با رعایت محرمانگی

تجدیدنظر در قوانین هدایت و رانندگی ضروریست / با خودروسازان تعارف نداریم

صدور مجوز مراکز مشاوره و روان شناسی بر عهده کدام ارگان است؟

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "حضور پلیس زن در بازی ایران و کامبوج ، حجم بالای خدمات تشخیصی ایدز در لردگان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حضور پلیس زن در بازی ایران و کامبوج ، حجم بالای خدمات تشخیصی ایدز در لردگان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید