حمایت از سرمایه گذاران بخش خصوصی در کهگیلویه و بویراحمد

به گزارش وبلاگ شخصی من، سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کهگیلویه و بویراحمد بر حمایت از سرمایه گذاران بخش خصوصی در حوزه گردشگری این استان تاکید کرد .

حمایت از سرمایه گذاران بخش خصوصی در کهگیلویه و بویراحمد

به گزارش وبلاگ شخصی من به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کهگیلویه و بویراحمد، مجید صفایی عصر جمعه 8 آذر 98 در بازدید از طرح های گردشگری یاسوج اظهار کرد: 30میلیارد ریال از محل تسهیلات اشتغال روستایی به پروژه گردشگری بام لند یاسوج اختصاص یافته که از این میزان تاکنون 25میلیارد ریال پرداخت شده است.

او میزان پیشرفت فیزیکی این پروژه را 50 درصد مطرح کرد و گفت: افتتاح فاز نخست این پروژه برای حدود 40 نفر اشتغال زایی به همراه دارد.

صفایی مطرح کرد: این پروژه در چهار هکتار و در فازهای مختلف اجرا می شود و قرار است زیرساخت هایی از جمله آلاچیق، سکوی نشیمن، آبشار مصنوعی، رستوران های روباز و سربسته، زمین های ورزشی از جمله زمین چمن مصنوعی فوتبال، والیبال، تنیس، استخر شنا، پیست پیاده روی و پیست دوچرخه سواری در این مجموعه احداث شود.

او با بیان اینکه سهم آورده سرمایه گذار این پروژه 9میلیارد ریال بوده، ابراز کرد: برای اتمام کامل این پروژه 30میلیارد ریال دیگر اعتبار نیاز است که تلاش می کنیم با رایزنی ، تسهیلات ارزان قیمت در اختیار سرمایه گذار قرار گیرد.

سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کهگیلویه و بویراحمد گفت: به دنبال افزایش مشارکت بخش خصوصی در ایجاد زیرساخت های بخش گردشگری استان هستیم.

صفایی با بیان اینکه نگاه دولت به بخش خصوصی نگاه حمایتی است، مطرح کرد: استان کهگیلویه و بویراحمد مکان خوبی برای سرمایه گذاری در حوزه گردشگری است.

منبع: میراث آریا

به "حمایت از سرمایه گذاران بخش خصوصی در کهگیلویه و بویراحمد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حمایت از سرمایه گذاران بخش خصوصی در کهگیلویه و بویراحمد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید