خبرنگاران منتخب مردم بوکان مشخص شد

به گزارش وبلاگ شخصی من، مهاباد- خبرنگاران- سرپرست فرماندار بوکان با اشاره به قطعی شدن نتایج انتخابات مجلس یازدهم در این شهرستان، گفت: از مجموع 52 هزار و 700 رای اخذ شده صحیح، انور حبیب زاده بوکانی با 26 هزار و 965 رای به عنوان منتخب مردم این شهرستان انتخاب شد.

خبرنگاران منتخب مردم بوکان مشخص شد

لقمان خسروپور روز شنبه در گفت وگو با خبرنگار وبلاگ شخصی من افزود: پس از وی سلیمان فیضی با 18 هزار و 623 رای در جایگاه دوم، ناهید نادری با 2 هزار و 29 رای در جایگاه سوم و محی الدین متمدی با 733 رای در رده چهارم قرار گرفتند.

وی افزود: در این شهرستان 35 داوطلب برای شرکت در رقابت های انتخابتی ثبت نام کرده بودند که از بین آنان هشت نفر تایید صلاحیت شدند و چهار نفر از گردونه رقابت انصراف دادند.

وی افزود: 159 شعبه اخذ رای برای جمع آوری آرای مردم بوکان در نظر گرفته شده که 87 صندوق از این تعداد شهری و 72 صندوق روستایی بود.

وی گفت: تعداد واجدان شرایط رای دادن در این شهرستان 187 هزار نفر بود که بیش از پنج درصد کل واجدان شرایط را که 9 هزار و 640 نفر هستند، رای اولی ها تشکیل می دهند.

انور حبیب زاده بوکانی از نمایندگان ادوار این شهرستان در مجلس شورای اسلامی بود و در دوره های پنجم و هفتم نیز به عنوان نماینده مردم مهاباد در مجلس شورای اسلامی حضور داشت.

منبع: ایرنا

به "خبرنگاران منتخب مردم بوکان مشخص شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران منتخب مردم بوکان مشخص شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید