رئیس هیات بازرسی ستاد انتخابات خوزستان: مورد منجر به مخدوش شدن سلامت انتخابات، رخ نداده است

به گزارش وبلاگ شخصی من، خبرنگاران/خوزستان رئیس هیات بازرسی ستاد انتخابات خوزستان گفت: تا به امروز مورد خاصی که منجر به مخدوش شدن سلامت انتخابات گردد را شاهد نبوده ایم.

رئیس هیات بازرسی ستاد انتخابات خوزستان: مورد منجر به مخدوش شدن سلامت انتخابات، رخ نداده است

شهاب رزمی در گفت وگو با وبلاگ شخصی من، اظهار کرد: هیات های بازرسی در سطح استان و شهرستان ها از شروع فرآیند برگزاری انتخابات در خوزستان فعال شده اند و با آمادگی کامل نسبت به اجرای صحیح قوانین در شعب نظارت نموده اند.

وی اضافه نمود: در 3هزار و 148 شعبه اخذ رای در خوزستان، بیش از 2 هزار و 300 بازرس بر فرایند فعالیت شعب اخذ رای نظارت نموده اند.

رئیس هیات بازرسی ستاد انتخابات خوزستان توضیح داد: همچنین 35 بازرس ویژه که از سوی وزارت کشور انتخاب شده اند، با سرکشی بر شعب اخذ رای، بر فرایند انتخابات نظارت نموده اند.

رزمی عنوان نمود: خوشبختانه بر اساس گزارش هایی که از شهرستان های خوزستان و همچنین شهرستان اهواز دریافت نموده ایم، تا به امروز مورد خاصی که منجر به مخدوش شدن سلامت انتخابات گردد را شاهد نبوده ایم.

وی ادامه داد: موارد جزئی تخلفات را در بعضی از شعب شاهد بوده ایم که با تذکر مسئولان شعب، این موارد مرتفع شده و مساله خاصی وجود ندارد.

رئیس هیات بازرسی ستاد انتخابات خوزستان اظهار داشت: مشکل خاصی در فرایند برگزاری انتخابات در استان وجود ندارد و کار رای گیری در شعب اخذ رای همچنان در حال اجرا است.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "رئیس هیات بازرسی ستاد انتخابات خوزستان: مورد منجر به مخدوش شدن سلامت انتخابات، رخ نداده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رئیس هیات بازرسی ستاد انتخابات خوزستان: مورد منجر به مخدوش شدن سلامت انتخابات، رخ نداده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید