در آپدیت بعدی پلی استیشن 5 قابلیت تنظیم نور چراغ دستگاه اضافه خواهد شد

به گزارش وبلاگ شخصی من، کنسول پلی استیشن 5 را می توان یکی از پرفروش ترین دستگاه های چند سال اخیر دانست که توانست موفقیت بسیار خوبی در دنیای گیمینگ بدست بیاورد. این کنسول با بازی های قدرتمند و عملکرد بسیار خوبی که داشت توانست اعتبار سونی را حفظ کرده و حتی ارتقاء دهد. یکی از دلایل موفقیت پلی استیشن 5 پشتیبانی بسیار خوب شرکت سازنده از این کنسول بود که باعث شد کاربران از آن بسیار راضی باشند.

در آپدیت بعدی پلی استیشن 5 قابلیت تنظیم نور چراغ دستگاه اضافه خواهد شد

کنسول پلی استیشن 5 دارای قابلیت های بسیار زیادی است که برخی کاربردی و برخی هم جنبه تزئینی دارند. برای مثال کنترلر این کنسول یکی از بهترین کنترلرهای ساخته شده در تاریخ بازی های ویدئویی است که با قابلیت های بسیار خاص خود باعث شده طرفداران بسیار زیادی حتی در دنیای گیمینگ روی کامپیوتر داشته باشد.

از طرفی چراغ روی دستگاه پلی استیشن 5 یکی از مواردی است که بیشتر جنبه تزئینی داشته و کاربرد چندانی ندارد. البته این چراغ شرایط کنسول را به کاربر نشان می دهد و حتی به او می گوید که کنسول در حالت استندبای (Standby) یا خاموش بودن کامل واقع شده است ولی این چراغ در برخی مواقع بسیار آزاردهنده است. به این شکل که نور این چراغ کم نشده و همین موضوع باعث شده تا در شب برای کاربران چندان خوشایند نباشد.

حال اینطور که به نظر می رسد سونی در به روزرسانی بعدی این کنسول، در کنار قابلیت های دیگر، توانایی تنظیم اندازه روشنایی چراغ را نیز اضافه کرده است. این قابلیت در حال حاضر در حالت بتا و آزمایشی واقع شده است ولی به زودی به کنسول اصلی هم اضافه خواهد شد. حالت نوری چراغ کنسول به صورت پیشفرض روی Bright واقع شده است حال کاربران می توانند آن را به Medium و Dim تغییر دهند. تقریباً مشابه چیزی که در کنسول پلی استیشن 4 با روشنایی نور چراغ کنترلر دوئل شاک 4 وجود داشت.

در کنار این قابلیت، قسمت اشتراک محتوا نیز تا حد خوبی تغییر کرده است. به این شکل که در این قسمت شما باید با یک نشانگر کارهای مختلف را انجام داده و می توانید از ایموجی برای نشان دادن احساسات خود استفاده کنید. برای استفاده از ایموجی کاربران باید بخش اشتراک گذاری صفحه (Share Screen) را به طور کامل و تمام صفحه باز کنند. استفاده از نشانگر باعث می شود تا کاربران بتوانند به راحتی موارد مختلف را هایلایت کرده و به طور کلی استفاده از کنسول و بخش اشتراک محتوا را راحت می کند.

کنترلر دوئل سنس نیز در این به روزرسانی تغییراتی داشته است. به این شکل که در به روزرسانی بعدی کنسول پلی استیشن 5 اسپیکرهای دوئل سنس کیفیت بالاتری داشته و از طرفی میکروفون آن به راحتی توانایی حذف صداهای مزاحم را خواهد داشت. به طور کلی کیفیت صدا در این کنترلر بهتر از قبل شده تا تجربه لذت بخش تری را به کاربران ارائه دهد.

تمامی موارد گفته شده امکان دارد که در نسخه نهایی این آپدیت تغییرات زیادی داشته باشند. به دلیل اینکه این به روزرسانی در مرحله آزمایشی قرار داشته و سونی قرار است در آن تغییرات زیادی ایجاد کند. همینطور اینکه سونی با عرضه این به روزرسانی در پی بررسی نظرات کاربران هم هست تا این امکانات را به بهترین نحو به کاربران ارائه دهد.

منبع: Eurogamer

منبع: دیجیکالا مگ

به "در آپدیت بعدی پلی استیشن 5 قابلیت تنظیم نور چراغ دستگاه اضافه خواهد شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "در آپدیت بعدی پلی استیشن 5 قابلیت تنظیم نور چراغ دستگاه اضافه خواهد شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید