تازهترین بازی ناروتو آبان ماه منتشر می گردد؛ تریلر تازه آن را دیدن کنید

به گزارش وبلاگ شخصی من، کمپانی باندای نامکو (Bandai Namco) و استودیوی CyberConnect2 به تازگی در کنار انتشار تریلری از تاریخ انتشار بازی Naruto x Boruto: Ultimate Ninja Storm CONNECTIONS رونمایی نموده اند.

تازهترین بازی ناروتو آبان ماه منتشر می گردد؛ تریلر تازه آن را دیدن کنید

این بازی نه تنها با الهام از چهار نسخه اخیر آلتیمیت نینجا استورم ساخته شده، بلکه به المان های تازه و هیجان انگیزی توسعه می یابد و این مجموعه را به سمتی تازه سوق خواهد داد. با دارا بودن بسیاری از قوس های داستانی ناروتو، مبارزات سینمایی مشهور سری، جلوه های بصری الهام گرفته از انیمه و یک سبک کنترل ساده و کاملا تازه برای تازه واردان، هواداران می توانند در نبردهای تیمی 3v3 مقابل هم قرار گیرند؛ جایی که تفکر تاکتیکی و حملات سریع پیروزی را تضمین می نماید.

این اثر دارای بزرگترین لیست شخصیت های قابل بازی در یک بازی ناروتو با بیش از 130 مبارز برای انتخاب است. Naruto x Boruto: Ultimate Ninja Storm CONNECTIONS بعلاوه دارای یک داستان منحصربه فرد درون خود است که در آن پسر ناروتو یعنی بوروتو، باید خطر وقوع پنجمین جنگ بزرگ نینجاها را متوقف کند. این تجربه با صداگذاری به چندین زبان یعنی ژاپنی، انگلیسی، اسپانیایی و پرتغالی همراه می گردد.

بازی در کنار نسخه استاندارد دارای نسخه های مختلفی نظیر دلوکس، آلتیمیت، کالکتورز و پریمیوم کالکتورز است. نسخه دلوکس مانند آلتیمیت تنها به صورت دیجیتالی در دسترس است و حاوی یک نسخه از بازی، سیزن پس و لباس برای کاکاشی می گردد. نسخه آلتیمیت در کنار محتویات نسخه دلوکس شامل پنج لباس برای تازه برای شخصیت ها و دو اکسسوری است.

لازم به ذکر است که خود سیزن پس نیز شامل پنج شخصیت قابل بازی تازه در زمان عرضه و یک لباس اختصاصی برای ناروتو است. در این میان نسخه کالکتورز بازی در کنار یک کپی از بازی شامل استیل بوک، یک جعبه مجذوب کننده و یک مجموعه مجسمه انحصاری ناروتو و ساسوکه است. در نهایت نسخه پریمیوم کالکتورز بازی حاوی تمام محتویات نسخه های ذکر شده به همراه شش کارت کلکسیونی و یک آرت ورک مجذوب کننده از شخصیت های بازی است.

بازی Naruto x Boruto: Ultimate Ninja Storm CONNECTIONS در تاریخ 16 نوامبر (25 آبان) امسال در ژاپن و 17 نوامبر (26 آبان) در سراسر دنیا برای کنسول های نسل هشتم و نهمی پلی استیشن، ایکس باکس و نینتندو سوییچ در دسترس قرار خواهد گرفت. پیش خرید بازی به صورت دیجیتال هم اکنون در پلتفرم های پلی استیشن و ایکس باکس قابل انجام است و برای سوییچ در ادامه تعیین خواهد شد. بعلاوه تاریخ انتشار بازی برای رایانه های شخصی نیز متعاقبا اعلام خواهد شد. در ادامه می توانید تریلر و تصاویر منتشر شده را مشاهده کنید.

منبع: Gematsu

منبع: دیجیکالا مگ

به "تازهترین بازی ناروتو آبان ماه منتشر می گردد؛ تریلر تازه آن را دیدن کنید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تازهترین بازی ناروتو آبان ماه منتشر می گردد؛ تریلر تازه آن را دیدن کنید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید