دعوت از 92 متقاضی در جدیدترین Tech Draw بریتیش کلمبیا

به گزارش وبلاگ شخصی من، استان بریتیش کلمبیای کانادا در تاریخ 15 دسامبر به وسیله برنامه مهاجرت استانی خود برای 92 متقاضی دعوتنامه صادر نموده است. در این پذیرش متقاضیان Skilled Worker و International Graduate در هر دو دسته اکسپرس انتری بریتیش کلمبیا (EEBC) و Skills Immigration (SI) هدف گرفته شدند. حداقل امتیاز متقاضیان منتخب 80 بوده است. بریتیش کلمبیا بعلاوه به وسیله جهت مهاجرتی Entrepreneur Immigration هم دعوتنامه صادر کرد. اکسپرس انتری بریتیش کلمبیا یا به اختصار EEBC متقاضیانی را انتخاب می نماید که در سیستم اکسپرس انتری دولت فدرال کانادا پروفایل معتبر دارند. دسته Skills Immigration هم برای کارگران ماهر و نیمه ماهری است که شغلشان در بریتیش کلمبیا با تقاضای بالایی روبروست.

دعوت از 92 متقاضی در جدیدترین Tech Draw بریتیش کلمبیا

متقاضیان از دسته های مهاجرتی مختلف به توضیح زیر دعوت شده اند:

  • SI - Skilled Worker
  • SI - International Graduate
  • EEBC - Skilled Worker
  • EEBC - International Graduate

بریتیش کلمبیا پذیرش های برنامه مهاجرت استانی خود را تقریبا هر دو هفته یک بار برگزار می نماید. برنامه مهاجرت استانی بریتیش کلمبیا از ژانویه امسال تا کنون 25 Tech Draw برگزار نموده است که حداقل امتیاز متقاضیان آن طی چند ماه از 90 به 80 رسیده است. شایان ذکر است که بریتیش کلمبیا همچنان از کارگران و فارغ التحصیلان در مشاغل و رشته های غیرفنی ادامه می دهد.

بخش تکنولوژی بریتیش کلمبیا ظرف سال های اخیر رشد زیادی داشته است چرا که حجم بالایی از استعدادهای دنیای سیلیکن ولی ایالات متحده را به مقصد کانادا (و بریتیش کلمبیا) ترک می نمایند. عمده علت این مساله سیاست های مهاجرتی و مالی ذکر شده که منجر به عدم قطعیت و بلاتکلیفی بخش تکنولوژی ایالات متحده شده است. علاوه بر اعتباری که بریتیش کلمبیا در جذب استعدادهای بین المللی دارد، اقلیم معتدل و مجاورت آن با بازارهای آمریکا عامل دیگری برای جذب نیروی کار و شرکت ها عنوان شده است. متقاضیان منتخب برای ارائه درخواست کامل خود 30 روز زمان در اختیار دارند. سپس طی دو تا سه ماه به درخواست هایشان رسیدگی خواهد شد.

استان بریتیش کلمبیا تا به اینجای سال 2020 به وسیله برنامه مهاجرت استانی خود مجموعا 27 Tech Draw برگزار نموده است. به غیر از Tech Draw بریتیش کلمبیا کارگران و فارغ التحصیلان خارجیدر مشاغل غیرمرتبط با تکنولوژی را نیز هر دو هفته یک بار دعوت می کئد.

استان بریتیش کلمبیا علیرغم یکه تازی کرونا این پذیرش ها را مرتبا برگزار نموده است. در واقع در تاریخ 29 سپتامبر، استان بریتیش کلمبیا بزرگترین پذیرش خود طی امسال میلادی را برگزار کرد. مجموعا 450 متقاضی در دسته های اکسپرس انتری و Skills Immigration در آن پذیرش دعوت شدند. طی دو ماه اخیر بریتیش کلمبیا این فرایند را ادامه داده است و به طور میانگین در پذیرش های خود 350 دعوتنامه صادر نموده است.

لازم به ذکر است سیستم اکسپرس انتری سیستمی برای مهاجرت به کانادا است که در سه دسته کارگر ماهر فدرال، مشاغل دارای مهارت و تجربه کانادایی از سراسر دنیا بر پایه امتیازات و معیارها مهاجر جذب می نماید. کاندیدها بر اساس امتیازی که در سیستم جامع رتبه بندی دارند دسته بندی می شوند؛ این سیستم به کاندیدها بر اساس تسلط بر زبان انگلیسی یا زبان فرانسوی (دو زبان رسمی کانادا)، سن، تحصیلات و سابقه کار امتیازدهی می نماید. برای کاندیدهایی که بالاترین امتیاز را داشته باشند به تناوب برگزاری پذیرش ها ITA (دعوتنامه برای تقاضا جهت اقامت دائم) صادر می گردد. برای ورود در صف انتظار اکسپرس انتری داشتن پیشنهاد کار الزامی نیست. متقاضیانی که از طرف استان انتخاب می شوند 600 امتیاز اضافی در سیستم جامع رتبه بندی دریافت می نمایند و بدین ترتیب در پذیرش بعدی اکسپرس انتری حتما از آنها برای تقاضا جهت اقامت دائم کانادا دعوت خواهد شد. بیشتر استان ها و منطقه ها کانادا نیز از این سیستم برای مدیریت درخواست های انتخاب استانی استفاده می نمایند.

منبع: ویزا موندیال

به "دعوت از 92 متقاضی در جدیدترین Tech Draw بریتیش کلمبیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دعوت از 92 متقاضی در جدیدترین Tech Draw بریتیش کلمبیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید