تفریح های فوق العاده ای که در سفر به مصر می توان انجام داد

به گزارش وبلاگ شخصی من، مصر حدود 7000 سال تاریخ و تمدن را در خود جای داده است. اما به غیر از آثار خیره کننده فراعنه و دیگر جاذبه های باستانی آن، مصر در حال حاضر دارای فرهنگ، سنت، غذا و مردم منحصر به فردی می باشد و فعالیت های هیجان انگیز بسیاری را می توان در آن انجام داد. برای کسانی که قصد بازدید از مصر را دارند، در این متن، بعضی از مکان هایی که برای تماشا و کار هایی که برای انجام آن وجود دارد، آمده است. با مجله خبرنگاران همراه باشید.

تفریح های فوق العاده ای که در سفر به مصر می توان انجام داد

سفر دریایی در رود نیل را تجربه کنید

مصر هبات النیل عبارت معروفی است که مردم معمولا وقتی که اشاره ای به رود نیل می گردد، آن را ذکر می نمایند. به این معنی که مصر هدیه ای از طرف نیل است، زیرا تمدن باستانی، کشاورزی و زندگی آن به برکت وجود نیل ساخته و شکوفا شده است. زمانیکه قاهره یا اسوان را بر روی یک قایق یا کشتی و یا یک فلوکه برای یک ساعت یا تمام روز بازدید می کنید یادتان باشد که مصر را بدون گردش در نیل ترک نکنید. سفر به مصر

شهر اسلامی قاهره را سیاحت کنید

قاهره شهرهزار گلدسته است، نام مستعاری که مساجد بسیاری که در محله های مختلف آن قرار دارند را نشان می دهد. این مساجد در دوره های مختلفی در قاهره ساخته شده اند که نشان از سلطنت حکومت های مختلفی در آن دارد. هر چند که مساجد همگی اسلامی هستند، هر کدام دارای زیبایی های معماری منحصر به فردی است که بازتماشامایندگان را از سراسر دنیا به خود جذب می کند.

قصب السکر بنوشید

قصب السکر که معادل عربی برای نیشکر است، یکی از رایج ترین نوشیدنی ها در مصر می باشد، زیرا سبک است و عطش را برطرف می کند و برای ماه های گرم و عرق آور تابستان بسیار مناسب می باشد.

از مکان های باستانی فراعنه تماشا نمایید

اُقصُر و اسوان میزبان بیشترین تعداد مکان های باستانی فراعنه در مصر می باشند. با این وجود، مصر مملو از معابد، مجسمه ها و مکان های باستانی فراعنه برای لذت بردن گردشگران است.

غواصی در دریای سرخ

مکان هایی همانند مرسی علم، غَردَقه، شرم الشیخ و دهب سایت های غواصی عالی بسیاری را ارائه می دهند که بازتماشامایندگان می توانند از زیبایی های پنهان دریای سرخ و زیست بوم غنی آن پرده بردارند.

از الفَیّوم بازدید نمایید

الفَیّوم یکی از قدیمی ترین شهرهای مصر است که مجموعه گسترده ای از فعالیت های جالب را هم برای گردشگران و هم برای مصری ها فراهم می کند. از جمله شن سواری بر روی شن های روان، لذت بردن از آبشارهای وادی الریان، اردو زدن در وادى الحیتان(دره نهنگ ها)، راهپیمایی در کوه مدوره و یا بازدید از روستاهای تونس و یوسف الصدیق.

راه پیمایی در کوه سینا

در ارتفاع 2،285 متری، کوه نوردان می توانند از نمای 360 درجه ای کوه سینا و یا از طلوع یا غروب خورشید از قله آن لذت ببرند. علاوه بر نمای از بالای کوه، راه پیمایی در کوه سینا یک لذت واقعی و یک ماجراجویی شگرف خواهد بود.

منبع: مجله دور و نزدیک

به "تفریح های فوق العاده ای که در سفر به مصر می توان انجام داد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تفریح های فوق العاده ای که در سفر به مصر می توان انجام داد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید