سری ردمی نوت 12 احتمالاً ماه آینده عرضه خواهد شد

به گزارش وبلاگ شخصی من، شیائومی پس از معرفی گوشی های بسیار زیادی تحت عنوان سری ردمی 11، اکنون خود را برای معرفی از سری ردمی نوت 12 در آینده ای نزدیک آماده می نماید. طبق یک گزارش نو، گفته می گردد سری ردمی نوت 12 پیش از جشنواره خرید Double 11 در چین عرضه می گردد. برای کسانی که نمی دانند باید اشاره کنیم که جشنواره خرید Double 11، بزرگترین جشنواره خرید چین است که در تاریخ 11 نوامبر (20 آبان ماه) برگزار می گردد. بعلاوه این روز در چین به نام روز مجردها نیز معروف است. با این تفاسیر می توان گفت که سری ردمی نوت 12 احتمالاً ماه آینده به کاربران معرفی خواهد شد.

سری ردمی نوت 12 احتمالاً ماه آینده عرضه خواهد شد

آن طور که گفته می گردد سری ردمی نوت 12 در ماه اکتبر رونمایی می گردد و از تاریخ 20 آبان ماه نیز برای فروش در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت. در اوایل امسال، مدیرعامل شیائومی یعنی لو ویبینگ سیاست تازه عرضه محصولات این شرکت را گفت که بر اساس آن، شیائومی هر سال از دو سری تازه نوت رونمایی خواهد نمود. پیش تر سری ردمی نوت 11T به عنوان اولین پرچم دار سال 2022 روانه بازار شد و اکنون نیز شیائومی با معرفی سری ردمی نوت 12 به عنوان پرچم دار کوچک خود، به سیاست تازهش عمل خواهد نمود.

طی گزارشی که اخیرا منتشر شده، این خانواده از سه مدل ردمی نوت 12، 12 پرو و 12 پرو پلاس تشکیل شده است. مدل های ردمی 12 و ردمی 12 پرو با مشخصات و ویژگی های عملکردی بهتر نسبت به نسل قبلی در اختیار کاربران قرار می گیرند. این را هم اشاره کنیم که هنوز شیائومی مدل پرو پلاس این سری را تأیید ننموده، بنابراین در این مورد باید منتظر خبرهای بعدی باشیم. ردمی نوت 12 پرو که نسبت به ردمی 12 از قابلیت های بیشتری برخوردار خواهد بود، طبق شنیده ها مجهز به نمایشگر 6.67 اینچی AMOLED است که از رفرش ریت 120 هرتزی، رزولوشن 1080 در 2400، نسبت تصویر به بدنه 20:9، HDR+ و تراکم پیکسلی 395 ppi بهره می برد.

در خصوص طراحی نمایشگر این سری اطلاعات خاصی فاش نشده، اما انتظار می رود که شیائومی از حفره نمایشگر برای میزبانی از دوربین سلفی بهره ببرد و گوریلا گلس ویکتوس 5 نیز وظیفه مراقبت از نمایشگر را برعهده داشته باشد. آن طور که گفته می گردد، سری ردمی نوت 12 به عنوان قلب تپنده خود متکی بر پردازنده Dimensity 1300 است. باید اشاره کنیم که این تراشه، از هشت هسته با چینش 4+3+1 بهره می برد. اولین هسته این پردازنده از نوع Cortex-A78 با فرکانس 3 گیگاهرتز، 3 هسته دیگر هم از همان نوع با فرکانس 2/6 گیگاهرتز و 4 هسته دیگر هم از نوع Cortex-A55 با فرکانس 2 گیگاهرتز هستند. این پردازنده را TSMC و با فرایند 6 نانومتری خود فراوری نموده که توانایی سخت افزاری بالا و مصرف بسیار بهینه ای هم دارد. بعلاوه در کنار این تراشه، پردازنده گرافیکی 9 هسته ای Mali-G77 به انجام وظیفه می پردازد.

شیائومی برای سری نوت 12 خود، از سیستم دوربین سه گانه بهره می برد و میخواهد با این سیستم دوربین قابلیت های بسیار پیشرفته ای را به کاربران ارائه دهد. در همین رابطه پیش تر یکی از افشاگران گفت که گوشی های سری ردمی نوت 12 از دوربین اولترا واید 50 مگاپیکسلی استفاده می نمایند. این سنسور دوربین برای اولین است که در این سری مورد استفاده قرار می گیرد و احتمالاً در مدل پرو یا پرو پلاس شاهد بهره گیری از آن خواهیم بود. سنسور اصلی این سری نیز به نقل از بعضی منابع، یک دوربین 50 مگاپیکسلی خواهد بود. ظاهراً این سنسور قابلیت فیلم برداری 4K با سرعت 30 فریم بر ثانیه را به کاربران ارائه می دهد.

سنسور سلفی این سری نیز احتمالاً دقتی 16 مگاپیکسلی دارد که کاربران با استفاده از آن می توانند تماس های تصویری برقرار نمایند و عکس های سلفی بگیرند. انتظار می رود که سری ردمی نوت 12 از شارژر پر سرعت 120 واتی پشتیبانی کند. لازم به ذکر است شیائومی 12 پرو هم از همین سرعت شارژ بهره می برد و به لطف همین سرعت، در عرض تنها 19 دقیقه می تواند به طور کامل شارژ گردد. در روزهای آینده احتمالاً شاهد انتشار خبرهای بیشتری از این سری خواهیم بود.

منبع: Gizmochina

منبع: دیجیکالا مگ

به "سری ردمی نوت 12 احتمالاً ماه آینده عرضه خواهد شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سری ردمی نوت 12 احتمالاً ماه آینده عرضه خواهد شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید