محمد زمان گلدسته درگذشت

به گزارش وبلاگ شخصی من، به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب در گلستان، محمد زمان گلدسته، شاعر آیینی اهل گرگان، بر اثر سانحه تصادف درگذشت. در جریان این حادثه خودرو این شاعر دچار حریق شد.

محمد زمان گلدسته درگذشت

پیکر مرحوم گلدسته امروز(چهارشنبه، 24 فروردین ماه) شناسایی شد؛ اما به گفته مسئولان علت آسمانی شدنش تعیین نیست که براثر تصادف از جهان رفته یا به علت این که راه فراری از ماشین نداشته، سوخته است.

وی روز پیش از آسمانی شدنش با حاج صادق آهنگران، قراری کاری داشت؛ اما به ملاقات او نرفت؛ حاج صادق از آن موقع با او مکرا تماس گرفت اما پیروز به گفت وگو نشد.

حاج صادق آهنگران به منظور آگاهی از شرایط وی با خانواده اش تماس می گیرد و خانواده مرحوم گلدسته هم اعلام بی اطلاعی کردند؛بنابراین عملیات جست وجو شروع می گردد. درنهایت تعیین می گردد، محمد زمان گلدسته دو روز پیش در جاده بین رودهن و بومهن تصادف نموده و خودرو شخصی اش دچار حریق شده است.

به گزارش خبرگزاری ایبنا، زنده یاد محمد زمان گلدسته شاعر آیینی، متولد 31 شهریورماه 1354 در شهرستان گرگان بود. از وی کتاب های شعر بسم رب العشق، روح و ریحان گل صدبرگ به یادگار مانده است.

وی از سال 66 به طور رسمی عضو انجمن شعر و ادب اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گرگان شد. در سال های فعالیتش اشعار حماسی و آیینی متعددی را سرود و جوایز مختلفی را کسب کرد. مرحوم گلدسته خود را از شاگردان مرحوم محمدرضا آقاسی، شاعر آیینی و مذهبی می دانست.

منبع: ایبنا - خبرگزاری کتاب ایران

به "محمد زمان گلدسته درگذشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "محمد زمان گلدسته درگذشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید